آخرین نسخه فریم ویر سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 برای اوت 2019 منتشر شد

فریم ویر سرفیس بوک

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به آماده سازی و عرضه آخرین نسخه فریم ویر سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 به کاربران کرده است.

در این نسخه از فریم ویر سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 که به همراه آپدیت جدید برای سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو 2017 آماده عرضه شده است، مایکروسافت بسیاری از درایورهای سخت افزاری ارائه شده در این دستگاه را بهبود داده تا روند کاربری و استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 بهبود یابد.

آپدیت فریم ویر سرفیس بوک 2 باعث بهبود روند کاربری و سیستم اتصال بلوتوث می‌شود. مایکروسافت در توسعه این به روز رسانی نسخه 15.68.17013.110 درایور بلوتوث را آماده عرضه کرده است که باعث سریع‌تر شدن و بهینه سازی مصرف انرژی و باتری این دستگاه می‌شود.

مایکروسافت همچنین در این به روز رسانی مشکلات مربوط به اتصال سرفیس پرو و سرفیس بوک 2 به شبکه‌های وای فای مختلف را برطرف کرده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر به این سیستم‌های ارتباطی دسترسی داشته باشند. گفتنی است که تا پیش از این بسیاری از کاربران سرفیس ها پس از دانلود و نصب آپدیت‌های جدید ویندوز 10 با مشکلات کاربردی بسیار زیادی مواجه شده بودند و به همین دلیل مایکروسافت در توسعه و عرضه به روز رسانی جدید این مشکلات را برطرف کرده است تا کاربران به صورت بهینه و بدون مشکل بتوانند از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

نسخه جدید فریم ویر سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 از همین حالا می‌تواند از طریق بخش تنظیمات ویندوز 10 و زیر شاخه Update and Security دانلود و روی کامپیوترهای جدید مایکروسافت نصب شود. گفتنی است که برای دانلود و نصب این آپدیت جدید کاربران باید از خاموش کردن ناگهانی دستگاه و استفاده از آن از طریق باتری خودداری کنند تا آپدیت یاد شده به صورت کامل و بدون نقص نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید