Dell به دنبال تولید نمایشگرهای مشابه با سرفیس استودیو است

Dell به دنبال تولید نمایشگرهای مشابه با سرفیس استودیو است

شرکت Dell به تازگی تصمیم گرفته تا نمایشگرهایی مشابه با سرفیس استودیو را برای محصولات کامپیوتری جدید خود آماده عرضه به بازار کند. این شرکت که تا پیش از این به عنوان یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان مانیتورهای حرفه‌ای برای کامپیوترهای حرفه‌ای و شرکتی به حساب میامد؛ تصمیم دارد تا در آینده نزدیک نمایشگرهایی شبیه به سرفیس استودیو را آماده عرضه به بازار کند.

این شرکت در پتنت جدید به ثبت رسیده خود توضیحاتی در مورد ساخت یک مانیتور به همراه طراحی ویژه و خاص داده که شباهت بسیار زیادی به سرفیس استودیو دارد. نمایشگر این شرکت می‌تواند از طریق لولاهای ویژه‌ای که در بخش پشتی آن توسعه یافته امکان تغییر زاویه با کمترین محدودیت را به کاربران می‌دهد. این نمایشگر با سایزی بسیار بزرگ طراحی می‌شود و قرار است مجهز به رابط تشخیص حرکات لمسی روی دستگاه‌های مختلف باشد.

این نمایشگر همچنین قرار است با سازگاری کامل با رابط کاربری سیستم عامل ویندوز 10 آماده عرضه به بازار شود که کاربران می‌توانند از آن طریق اقدام به استفاده از هر کامپیوتر شخصی مبتنی بر این سیستم عامل با تجربه مشابه با سرفیس استودیو کنند.

علاوه بر این، برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این نمایشگر می‌تواند به عنوان بهترین گزینه برای استفاده دو نمایشگر در سرفیس استودیو به حساب آید که با اتصال به این کامپیوترهای رومیزی امکان دسترسی و کنترل دو نمایشگر بزرگ و با کیفیت را به کاربران ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به صورت بهینه و حرفه‌ای‌تر از دستگاه‌های شخصی خود استفاده کنند.

گفتنی است که اطلاعات منتشر شده تنها در حد ایده و پتنت‌هایی جدید بوده و Dell ممکن است این محصول را به زودی آماده عرضه به بازار نکند و به جای آن در تلاش برای تولید یک محصول قدرتمندتر برای معرفی و عرضه به همراه این نمایشگر حرفه‌ای در بازار جهانی باشد. البته با توجه به اطلاعات این پتنت می‌توان به این نتیجه رسید که این شرکت در حال رقابت با مایکروسافت و سرفیس استودیوی است.

دیدگاهتان را بنویسید