AdDuplex: تعداد کاربران آپدیت می 2019 ویندوز 10 دو برابر شد

AdDuplex: تعداد کاربران آپدیت می 2019 ویندوز 10 دو برابر شد

موسسه AdDuplex به تازگی گزارش ماه جولای خود را در مورد تعداد کاربران نسخه‌های مختلف ویندوز منتشر کرده که در طی آن مشخص شده که تعداد کاربران آپدیت می 2019 ویندوز 10 به دو برابر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، آپدیت می 2019 ویندوز 10 از زمان عرضه در ماه می تا به امروز که چهار ماه از آن گذشته است توانسته روی 11.4 درصد از دستگاه‌های ویندوزی نصب شود و کاربران بیش از 5 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش را تجربه کند.

در این میان، آپدیت آوریل 2018 بیشترین میزان مصرف کننده را در میان کاربران دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 داشته است و روی 53.7 درصد دستگاه‌ها نصب شده است. پس از این آپدیت، به روز رسانی اکتبر 2018 با 29.7 درصد دومین نسخه پر مصرف از سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت است.

با توجه به این آمارها موسسه AdDuplex اعلام کرده که آپدیت می 2019 تا دو ماه آینده می‌تواند به بیشترین میزان مصرف کننده در میان آپدیت‌های دیگر را از آن خود کند. مایکروسافت در توسعه و عرضه این به روز رسانی تغییرات بیشتری را نسبت به نسخه‌های پیشین ارائه کرده است. در این نسخه قابلیت‌هایی نظیر رابط کاربری جدید، حالت لایت جدید در محیط کاربری اضافه شده است و امکانات قدیمی‌تر نظیر HomeGroup حذف شده است و به جای آن امکانات بهبود یافته تری آماده عرضه شده است.

مایکروسافت تصمیم دارد تا آپدیت می 2019 را به عنوان تنها نسخه از به روز رسانی بزرگ عرضه شده از ویندوز 10 در سال جاری میلادی آماده عرضه کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این نسخه بیشترین میزان کاربر را در آینده نزدیک پیدا کند و رکورد آپدیت‌های پیشین را بزند.

AdDuplex همچنین اعلام کرده که این آمارها را از طریق بررسی و نظرسنجی از صد هزار کاربر کامپیوترهای ویندوزی به دست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید