پوشش کنفرانس مایکروسافت در مای سرفیس | دهم مهر 1398 ساعت 17:30

پوشش کنفرانس مایکروسافت در مای سرفیس | دهم مهر 1398 ساعت 17:30

بدین‌وسیله به علاقه‌مندان و کاربران محصولات سرفیس می‌رساند که وب سایت مای سرفیس کنفرانس دهم مهر مایکروسافت را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در روز دوم اکتبر 2019 مصادف با 10 مهر 1398 کنفرانس جدید خود را برای معرفی محصولات جدید سرفیس برگزار کند. این رویداد که در ساعت 17:30 به وقت تهران و در شهر نیویورک برگزار می‌شود، قرار است مکانی برای معرفی محصولات جدید سرفیس باشد.

مایکروسافت هنوز در مورد کنفرانس مهر ماه خود اطلاعات دقیقی ارائه نداده است؛ با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در جریان این کنفرانس محصولات جدید سرفیس از جمله سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3 در دو سایز مختلف 13 و 15 اینچی به همراه پردازنده ARM در کنار محصولاتی دیگر نظیر سرفیس بوک و سرفیس استودیوی جدید رونمایی و معرفی شوند.

رویداد اکتبر مهم‌ترین رویداد سخت افزاری مایکروسافت است و در طول سالیان گذشته محصولات بسیاری در جریان این رویداد رونمایی شده‌اند. سال 2015 مایکروسافت در جریان کنفرانس اکتبر خود علاوه بر رونمایی از نسخه نهایی ویندوز 10 اقدام به معرفی سرفیس پرو 4 و نسخه اول سرفیس بوک کرد.

در سال‌های بعدی نیز مایکروسافت به ترتیب از نسل اول و دوم سرفیس لپ تاپ، سرفیس پرو 5 و پرو 6 و سرفیس بوک 2 و محصولات دیگر رونمایی کرده بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا در جریان رویداد امسال خود نیز اقدام به رونمایی و محصولات سخت افزاری جدید خود کند.

کنفرانس مایکروسافت را چگونه مشاهده کنیم؟

برای مشاهده رویداد جدید شرکت مایکروسافت در مهر ماه امسال می‌توانید در دهم مهر 1398 ساعت 17:30 به صفحه اینستاگرام مای سرفیس مراجعه کنید و با مشاهده لایو اینستاگرام کنفرانس امسال را با گزارش فارسی مشاهده کنید. امتداد پارسه تلاش دارد تا در جریان رویداد امسال امکانات بهتری را در اختیار علاقه‌مندان محصولات مایکروسافت و به ویژه سری کامپیوترهای سرفیس قرار دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت سریع و زنده اتفاقات مربوط به رویداد امسال مایکروسافت را مشاهده کنند و در جریان تمامی اتفاقات اخیر مایکروسافت قرار گیرند.

به یاد داشته باشید که کنفرانس مایکروسافت روز چهارشنبه دهم مهر ماه 1398 ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود تا پوشش زنده خبری مای سرفیس از این رویداد را از دست ندهید و به سادگی در تلفن هوشمند یا تبلت های خود این رویداد را به صورت تصویری مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید