پاروبانک سرفیس توسط شرکت‌های شخص ثالث تولید می‌شود

پاروبانک سرفیس

یکی از چالش‌های اصلی کاربران دستگاه‌های سخت افزاری مایکروسافت استفاده از پاوربانک سرفیس است. تا پیش از این تقریباً هیچ پاوربانک مناسبی برای سری محصولات سرفیس تولید و آماده عرضه نشده بود.

شرکت مایکروسافت به صورت مستقیم پاوربانک مناسب برای دستگاه‌های سخت افزاری خود تولید و آماده عرضه نکرده است. از طرف دیگر سرفیس ها از طریق درگاه ارتباطی اختصاصی شارژ می‌شوند که محدودیت‌های ویژه‌ای را برای کاربران ایجاد کرده است.

در این میان شرکت مایکروسافت از سال 2017 به صورت تدریجی با عرضه دستگاه‌های مبتنی بر درگاه USB-C تلاش کرده تا امکانات بهتری را برای دسترسی به ابزارهای جانبی ایجاد کند.

شرکت Zendure به تازگی یک پاور باند جدید را آماده عرضه کرده است که از طریق USB-C و کابل تبدیل به درگاه سرفیس می‌تواند این دستگاه‌ها را شارژ کند. این کابل جدید که به تازگی رونمایی شده، هنوز آماده عرضه به بازار جهانی و تمامی کشورهای جهان نشده است.

پاوربانک Zendure برای سرفیس ها با ظرفیت 27000 میلی آمپر ساعت تولید شده است و می‌تواند بیش از یک بار سرفیس های مختلف را بسته به ظرفیت آن‌ها و نوع استفاده از دستگاه در حین اتصال، شارژ کند.

این پاور بانک همچنین امکان شارژ کردن دستگاه‌های هوشمند دیگر را نیز دارد و می‌تواند از طریق درگاه یو اس بی تایپ سی و درگاه یو اس بی A تلفن‌های هوشمند، تبلت ها و حتی مک بوک ها را نیز شارژ کند.

این پاور بانک به صورت محدود در برخی از کشورها آماده عرضه شده است و انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک آماده عرضه در بازار ایران شوند.

همچنین برخی از پاوربانک های ارائه شده برای سرفیس ها به صورت محدود در بازار ایران نیز آماده عرضه و فروش شده‌اند که همگی آن‌ها توسط شرکت‌های شخص ثالث ارائه شده‌اند و شرکت مایکروسافت هنوز تلاشی برای عرضه محصولات اورجینال با کارایی مشابه نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید