هشدار به کاربران کامپیوترهای ویندوزی: آپدیت KB4523786 ویندوز 10 را نصب نکنید

گیم بار ایکس باکس در نسخه‌های جدید ویندوز 10 امکان نمایش فریم ریت را دارد

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آپدیت جدید عرضه شده برای کامپیوترهای ویندوزی با مشکلات مختلفی مواجه است و به همین دلیل مایکروسافت توصیه کرده که آپدیت KB4523786 ویندوز 10 را نصب نکنند.

شرکت مایکروسافت به کاربران اعلام کرده که آپدیت KB4523786 ویندوز 10 را نصب نکنند و تا زمان عرضه نسخه‌های جدید این آپدیت منتظر باقی بمانند. این آپدیت با مشکلات بسیار زیادی مواجه است که باعث می‌شود تا برخی از بخش‌های سیستم عامل به صورت عادی امکان کارکرد را نداشته باشند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این آپدیت در کارکرد بخش Ease Of Access، Microsoft Narrator، بخش اتصال به VPN، حالت اسلیم و موارد دیگر مشکل دارد و باعث اختلال در کارکرد دستگاه‌ها می‌شود. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا به صورت سریع‌تر اقدام به برطرف کردن مشکل یاد شده کنند.

مایکروسافت اعلام کرده که آپدیت جدید ویندوز 10 را به زودی آماده عرضه به کاربران می‌کند و به همین دلیل توصیه کرده است تا این نسخه را در دستگاه‌ها نصب نکنند. مایکروسافت همچنین این به روز رسانی را در چرخه آپدیت‌ها حذف کرده است؛ با این حال این شرکت اعلام کرده که برخی از کاربران ممکن است اقدام به Clean Install کردن بیلد این نسخه کنند که این مسئله باعث ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه‌ها می‌شود.

در صورت نصب کردن این به روز رسانی از طریق روش‌های مختلف توصیه می‌شود تا تمامی به روز رسانی‌های جدید را نصب کنند تا مشکلات مربوط آپدیت یاد شده هر چه سریع‌تر برطرف شود. کاربران در صورت تمایل می‌توانند این به روز رسانی را از بخش Software Update نیز حذف کنند که البته حذف این آپدیت وابسته به نصب شدن آن در طول 3 روز گذشته خواهد بود و پس از سه روز امکان بازگشت به نسخه‌های پیشین وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت به زودی آپدیت جدید ویندوز 10 را برای برطرف سازی مشکلات یاد شده ارائه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید