نسخه Preview ویندوز 10 20H1 برای کاربران اینسایدر آماده عرضه شد

نسخه Preview ویندوز 10 20H1 برای کاربران اینسایدر آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت پس از چندین ماه تست و بررسی تغییرات ویژه، نسخه پریویوی ویندوز 10 20H1 را آماده عرضه به کاربران عضو برنامه اینسایدر کرده است.

این نسخه از سیستم عامل ویندوز قرار است در آینده نزدیک و پس از انجام تست‌های مختلف آماده عرضه به کاربران عادی شده و از طریق آپدیت‌های عمومی کاربران امکان دسترسی به این نسخه را داشته باشند. بر اساس بررسی‌های انجام شده و حدس و گمان‌های انجام شده توسط برخی از تحلیلگران، ویندوز 10 20H1 همانند آپدیت‌های عرضه شده در سال گذشته در آوریل سال 2020 آماده عرضه میشود و فعلاً 6 ماه تا زمان عرضه عمومی آن زمان باقی مانده است.

مایکروسافت در توسعه و عرضه ویندوز 10 20H1 اقدام به تغییر اپلیکیشن های Weather، Top News، Today in History و New Movies کرده است و کاربران میتوانند به محتوای مختلف ارائه شده در اپلیکیشن های پیشفرض به صورت بهینه‌تر دسترسی داشته باشند.

در صورتی که تمایل به نصب این نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز 10 دارید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات اصلی ویندوز، در برنامه اینسایدر عضو شده و آپدیت‌های مربوط به این نسخه را دریافت کنید. گفتنی است که این آپدیت در حال حاضر در مرحله تست‌های بتا قرار دارد و به همین دلیل ممکن است با محدودیت‌های نرم افزاری و مشکلات مختلفی همراه باشد که تجربه کاربری با سیستم عامل را با اختلال مواجه کند.

بر این اساس به کاربران توصیه میشود تا برای محافظت از روند کاربری سیستم عامل ویندوز 10 از نصب این نسخه به صورت بتا خودداری کرده و تا زمان عرضه نهایی ویندوز 10 20H1 به صورت عمومی در آوریل 2020 صبر کنند.

گفتنی است که مایکروسافت حتی پس از عرضه نسخه نهایی آپدیت‌های ویندوز بسیاری از باگ‌های موجود در آن‌ها را برطرف می‌کند. بنابراین میتوان پیش بینی کرد که این نسخه دارای باگ‌های مختلفی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید