نسخه جدید فریم ور سرفیس منتشر شد

نسخه جدید فریم ور سرفیس منتشر شد

طبق روال همیشگیِ مایکروسافت، روز سه شنبه 23 ژوئن ( برابر با 2 تیر) فریم ور سرفیس پرو 3 و سرفیس 3 آپدیت شد. مایکروسافت در این نسخه از فریم ور محصولات جدید خود، بسیاری از مشکلات که اکثر کاربران به طور معمول با آنها درگیر بوده اند را برطرف کرده است. همچنین خبر خوش این است که این فریم ور آماده پشتیبانی از نسخه جدید سیستم عامل شرکت مایکروسافت، یعنی ویندوز 10 است.

لازم به ذکر است که ویندوز 10، در تاریخ 29 جولای (معادل 7 مرداد) منتشر خواهد شد. ویندوز 10 برای افرادی که لایسنس رسمی ویندوزهای 7 ، 8 و 8.1 را دارند، به مدت یک سال مجانی خواهد بود. اما برای تهیه ویندوز 10 به صورت معمول، میتوان آنرا با قیمت 110 دلار برای نسخه خانگی، و 199 دلار برای نسخه حرفه ای خریداری کرد. همچنین مایکروسافت به کاربران ویندوز 7 تا 8.1، اجازه رزرو نسخه مجانی یک ساله را از اکنون داده است و اگر این کار را انجام دهید، در روز انتشار نسخه رسمی ویندوز 10، مایکروسافت با نشان دادن اعلامیه ای، زمان مناسب برای آپگرید کردن سیستم عامل را گوشزد میکند.

از طرف دیگر در این فریم ور جدید، درایورهای سیستم  آپدیت شده اند و عملکرد آنها نسبت به قبل بهبود یافته است. وای فای، بلوتوث، کنترل کننده Sata جزو سخت افزار هایی هستند که درایور آنها به طور کامل در سرفیس پرو 3 عوض شده است. این در حالی است که تقریبا تمام سخت افزارهای سرفیس 3 از کارت صدا و گرافیک گرفته، تا وای فای و بلوتوث و قلم و حتی دوربین در آن، به درایور های جدید مجهز شده اند تا عملکرد آنها بهتر از گذشته شود.

لازم به ذکر است که میتوان طبق روال همیشگی، از طریق بخش Windows update آپدیت های سیستمی جدید را دریافت کرد و بعد از یک ریبوت، به سادگی دستگاه را به روز میشود. مایکروسافت به عنوان ارائه دهنده یک جانبه سرفیس، تمام تلاش خود برای ارائه بهترین تجربه کاربری برای محصولاتش را انجام داده است. همچنین تغییرات اساسی که در این فریم ور ایجاد شده است را در ادامه آمده است:

تغییرات سرفیس پرو 3 در آپدیت ژوئن 2015:

  • تغییر UEFI به نسخه 11.950.0 که این نسخه آمادگی کامل برای پشتیبانی از ویندوز 10 را دارد.
  • آپدیت درایور های سخت افزار ها؛ این سخت افزار ها شامل کارت شبکه بی سیم و بلوتوث میباشد که بازدهی انتقال فایل از طریق شبکه بهبود یافته است.
  • آپدیت درایورد کنترلر Sata و بهبود کارایی آن.

 

تغییرات سرفیس 3 در آپدیت ژوئن 2015:

  • آپدیت فریم ور به صورت کلی به نسخه 0.49500.0 که کاربری سرفیس را سریع تر و بدون نقص کرده است.
  • آپدیت سیستم پخش صدا، که پخش صدا را با کیفیت تر از گدشته کرده است.
  • ارتقای تنظیمات قلم سرفیس به نسخه 4.0.112.1 که کارایی قلم را بهتر کرده و توانایی اجرای برنامه های مخصوص قلم سرفیس که در Windows Store هستند را به همراه دارد.
  • ارتقای درایور دوربین ها برای عکس برداری و فیلم برداری بهتر.
  • ارتقای درایور کارت گرافیک که بهبود پردازش تصویر را به همراه دارد
  • ارتقای کارت شبکه بی سیم و بلوتوث به همراه بهبود انتقال اطلاعات از طریق شبکه.

7 دیدگاه برای “نسخه جدید فریم ور سرفیس منتشر شد

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز سلام و خسته نباشید.
      دقیقا منظورتان از سرفیس معمولی چیست؟
      جدید ترین نوع سرفیس در مدل 3 و پرو 3 عرضه میشود که سرفیس 3 مجهز به پردازنده مرکزی Intel Core M، و سرفیس پرو 3 مجهز به پردازنده های قدرتمند سری Intel Core i هستند.
      با تشکر.

    • امتداد پارسه گفته:

      سلام. دوست عزیز سرفیس 3 در ایران هست و خیلی وقته که به بازار آمده است. اگر منظورتان سرفیس پرو 4 هست امیدواریم تا چند هفته آینده وارد بازار ایران شود.

  1. حنانه گفته:

    سلام من سورفیس پرو3 دارم دوربینش هنگام عکس برداری از متن خطوط رو غیر واضح می اندازه؟اولا که آیا مشکل همه ی سورفیس3 ها ست؟ دوما راه حلی داره و این آپدیت ها موثر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید