نسخه جدید اپلیکیشن وایت برد مایکروسافت با پشتیبانی بهتر از سرفیس پن منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن وایت برد مایکروسافت با پشتیبانی بهتر از سرفیس پن منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن اختصاصی وایت برد را با پشتیبانی هر چه بهتر از قلم استایلوس سرفیس آماده عرضه کرده است.

کاربرانی که آپدیت‌های جدید سیستم عامل ویندوز 10 را روی کامپیوترهای خود نصب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مایکروسافت استور اقدام به دانلود و نصب این نسخه جدید اپلیکیشن وایت برد کرده و پس از آن اقدام به استفاده از قابلیت‌های ویژه آن کنند.

مهم‌ترین هدف شرکت مایکروسافت برای عرضه اپلیکیشن وایت برد ارائه راهکاری بهینه برای استفاده از دستگاه‌های سرفیس و قلم اختصاصی آن‌ها بوده است. مایکروسافت تصمیم داشته تا با ارائه این اپلیکیشن تجربه کاربری متفاوتی را به خریداران سرفیس ها ارائه دهد و به همین دلیل کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند با استفاده از آن موارد مختلفی را از یادداشت برداری تا نقاشی در دستگاه هوشمند خود ثبت کنند.

مایکروسافت همچنین این اپلیکیشن را برای اپ استور شرکت اپل و برای سری محصولات آیپد پرو آماده عرضه کرده است. با این حال بهترین تجربه کاربری از این نرم افزار در سری محصولات سرفیس و با استفاده از قلم استایلوس اختصاصی آن‌ها خواهد بود.

در نسخه جدید اپلیکیشن وایت برد، بسیاری از باگ‌های مربوط به عدم پشتیبانی یا اشتباه‌های مختلف  در تشخیص حرکات قلم از بین رفته است تا دستگاه‌ها بتوانند به صورت بهینه‌تر به کار خود ادامه دهند. گفتنی است که این اپلیکیشن برای تمامی کامپیوترهای ویندوزی دارای نمایشگر لمسی و قابل پشتیبانی از قلم‌های استایلوس قابل استفاده است و کاربران لزوماً محدودیتی در استفاده از آن در دستگاه‌های دیگر ندارند.   برای دریافت این نسخه جدید در تمامی کامپیوترهای ویندوزی کاربران می‌توانند به مایکروسافت استور مراجعه کنند و اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید