نام استیکی نوت در ویندوز 10 به Memo تغییر پیدا کرد

نام استیکی نوت در ویندوز 10 به Memo تغییر پیدا کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی در آپدیت‌های جدید سیستم عامل ویندوز 10 اقدام به عرضه نام جدید استیکی نوت کرده است و نام آن را به Memo تغییر داده است.

استیکی نوت از این پس با عنوان Memo شناخته می‌شود و کاربران برای دسترسی به این نرم افزار باید نام جدید آن را در نسخه‌های جدید ویندوز 10 جست و جو کنند. مایکروسافت در طول چند ماه گذشته به این نتیجه رسیده است که استیکی نوت یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای مورد نیاز برای کاربران است که تمایل بیشتری از افراد را برای دسترسی به این نرم افزار دارند و از آن استفاده بیشتری می‌کنند.

این در حالی است که توسعه دهندگان رسمی مایکروسافت تا پیش از این بر این باور بودند که نرم افزار وان نوت مصرف بیشتری برای کاربران دارد. با این حال پیچیده بودن رابط کاربری وان نوت باعث شده بود که کاربران تمایل کمتری برای استفاده از آن داشته باشند و از نرم افزارهای ساده‌تری نظیر استیکی نوت استفاده کنند.

مایکروسافت در آپدیت‌های ابتدای 2018 امکان پشتیبان گیری از یادداشت‌های استیکی نوت در حساب ذخیره سازی ابری وان درایو و دسترسی آن از طریق نرم افزار وان نوت را به کاربران داده بود و کاربران می‌توانستند صرفاً با استفاده از یک حساب کاربری اختصاصی مایکروسافت به تمامی یادداشت‌های خود در کامپیوترهای ویندوزی دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت از همین حالا آپدیت جدید اپلیکیشن استیکی نوت را با عنوان جدید یعنی Memo روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند. بر این اساس کاربران برای دسترسی به این نسخه لزوماً نیاز به آپدیت سیستم عامل خود ندارند و تنها کافی است نسخه جدید 19H1 ویندوز 10 را روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند.

نسخه این اپلیکیشن 3.7.60.0 است و کاربران باید به شماره نسخه آن دقت داشته باشند و کافی است به مایکروسافت استور مراجعه کرده و نسخه جدید را دانلود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید