مایکروسافت سرفیس پنجمین برند مهم در آمریکا شد

مایکروسافت سرفیس پنجمین برند مهم در آمریکا شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از موسسه‌های تحلیلی، سرفیس شرکت مایکروسافت به عنوان پنجمین برند مطرح در آمریکا شناخته شده است.

این اطلاعات توسط موسسه گارتنر منتشر شده است که بر اساس آن مشخص شده که شرکت مایکروسافت پس از 6 سال فعالیت در زمینه تولید محصولات سخت افزاری و هیبریدی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز توانسته یکی از مهم‌ترین برندهای تولید محصولات کامپیوتری را از آن خود کند.

در این میان، سرفیس پنجمین برند کامپیوترهای هوشمند در سراسر دنیا است. در بالای این لیست شرکت اچ پی در مقام اول قرار دارد و پس از آن نام لنوو، اپل و ایسر نیز به چشم می‌خورد. بر اساس این لیست سرفیس های مایکروسافت نه تنها در میان محصولات کامپیوتری بلکه در میان تمامی محصولات تولید شده در آمریکا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تا پیش از این، پیش بینی‌های زیادی در مورد عدم موفقیت شرکت مایکروسافت برای تولید و عرضه کامپیوترها و محصولات سخت افزاری  منتشر شده بود؛ تا حدی که برخی از موسسه‌های تحلیلی پیش بینی کرده بودند که مایکروسافت تا پایان سال 2019 میلادی کسب و کار سرفیس ها را متوقف می‌کند.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که گزارش مالی اخیر شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد که سرفیس ها میزان فروش بسیار بالایی در جهان دارند و این کمپانی در آینده نزدیک می‌تواند میزان فروش بیشتری از شرکت اپل داشته باشد. میزان فروش محصولات سرفیس با اختلاف نسبتاً کمی در مقام پایین‌تر از کامپیوترهای مک شرکت اپل دارند. عرضه تجربه ویژه‌ای از استفاده از سیستم عامل ویندوز در حقیقت عامل اصلی کاربران برای انتخاب سرفیس ها به جای کامپیوترهای ویندوزی دیگر است.  سرفیس ها در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های کامپیوتری دنیا هستند که میزان فروش آن‌ها نسبتاً بیشتر از دستگاه‌های دیگر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید