مایکروسافت به دنبال آسان‌تر کردن فرایند تعمیر سرفیس است

مایکروسافت به دنبال آسان‌تر کردن فرایند تعمیر سرفیس است

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و در طراحی و ساخت مدل‌های جدید دستگاه‌های سخت افزاری خود تعمیر سرفیس را تسهیل دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت آسان‌تر این دستگاه‌ها را تعمیر کنند.

تعمیر سرفیس یکی از مهم‌ترین چالش‌های کاربران تعمیرکاران به حساب میاید چرا که مایکروسافت برای طراحی این محصولات تلاش کرده تا از فشرده‌ترین حالت ممکن استفاده کند تا روند استفاده طولانی مدت از این دستگاه‌ها بهتر شود. تا پیش از این وب سایت آی فیکس ایت اقدام به بررسی امکان تعمیر سرفیس کرده بود و متوجه شده بود که این دستگاه‌ها توانایی ضعیفی در زمینه تعمیر پذیری دارند و به همین دلیل امتیاز بسیار پایینی به آن‌ها داده بود. آی فیکس ایت اعلام کرده بود که استفاده از چسب برای اتصال نمایشگر سرفیس ها به بدنه دستگاه باعث شده تا فرایند باز کردن این دستگاه‌ها بسیار دشوار و سخت باشد و با کوچک‌ترین اشتباهی نمایشگر سرفیس ها بشکند.

بر این اساس شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در تولید و عرضه نسخه‌های جدید سرفیس ها از ابزارهایی جدید استفاده کند تا میزان تعمیر پذیری سرفیس ها آسان‌تر شود و تعمیر سرفیس از این طریق بهتر و سریع‌تر انجام شود. بر اساس یکی از پتنت‌های منتشر شده از طرف مایکروسافت، این شرکت تصمیم دارد تا در آینده از پیچ‌های مگنتی برای اتصال نمایشگر به بدنه استفاده کند که ریسک خرابی و شکستگی این دستگاه‌ها را نسبت به گذشته کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند به راحتی  این دستگاه‌ها را باز کنند و شاید هم امکانی برای ارتقای قطعات آن نظیر حافظه اس اس دی برای آن‌ها فراهم شود.

مایکروسافت در آینده تصمیم دارد تا سرفیس های جدید را در نیمه دوم سال جاری میلادی آماده عرضه کند که به احتمال زیاد از این پتنت و ایده‌های توضیح داده شده در آن‌ها مورد استفاده قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید