مایکروسافت باگ‌های بیلد جدید ویندوز 10 را بررسی می‌کند

بسته الحاقی مایکروسافت برای رفع مشکلات آپدیت می 2019 ویندوز 10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که از باگ‌ها و مشکلات بیلد جدید ویندوز 10 آگاهی دارد و تصمیم دارد تا آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و در آپدیت‌های بعدی آن‌ها را برطرف کند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران گزارش‌هایی در مورد عدم سازگاری بیلد 18999 ویندوز 10 را منتشر کرده بودند که شامل عدم باز شدن منوی استارت به صورت درست و عدم راه اندازی، ریستارت و خاموش کردن کامل کامپیوتر مربوط خواهد بود. مایکروسافت حالا اعلام کرده که بیلد جدید ویندوز 10 دارای مشکلات فنی خاصی است و این مسئله باعث شده تا نسخه 18999 از این لیست آپدیت‌های ویندوز حذف شده و به جای آن بیلد جدید آماده عرضه به کاربران شود.

کاربران اعلام کرده بودند که بیلد 18999 ویندوز 10 امکان ریستارت و خاموش شدن کامل را ندارد و حتی با دستور متنی shutdown /s and shutdown /s /f در بخش CMD یا کامند شل نیز قابل درست شدن نیست و کاربران باید به صورت فورس اقدام به خاموش کردن دستگاه خود کنند.

مایکروسافت از همین حالا این نسخه خراب را از چرخه به روز رسانی‌های ویندوز خارج کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و به احتمال زیاد تا دو هفته آینده بیلد جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. این بیلد ها احتمالاً باعث رفع مشکلات جدید می‌شود. با توجه به این مسئله به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت دانلود و نصب آپدیت یاد شده، وارد بخش Windows Update در بخش تنظیمات اصلی رفته و اقدام به حذف آپدیت جدید از دستگاه خود کنند. گفتنی است در صورت ریستور کردن دستگاه به آپدیت‌های پیشین، کاربران در طول ریستارت های اولیه ممکن است با کندی دستگاه مواجه شوند که پس از گذشت زمان بهبود خواهد یافت.

مایکروسافت این مسئله را در وبلاگ رسمی خود تائید کرده و به زودی این آپدیت جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید