مایکروسافت احتمالاً در آینده نزدیک سرفیس مبتنی بر AMD تولید می‌کند

شکستن نمایشگر سرفیس مبتنی بر ARM

شرکت مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از سرفیس مبتنی بر AMD رونمایی کند و نوع متفاوتی از پردازنده‌ها را در سری محصولات سخت افزاری خود به کار گیرد.

اطلاعات مربوط به سرفیس لپ تاپ 3 حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مدل‌های جدیدی از سرفیس لپ تاپ 3 را آماده عرضه به بازار کند که پردازنده AMD در آن‌ها تعبیه شده است. مایکروسافت تا به امروز تنها از پردازنده‌های تولید شده توسط شرکت اینتل و مشخصاً سری Core i5 و Core i7 در سرفیس لپ تاپ‌ها استفاده کرده بود.

اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در سال 2020 میلادی برخی از مدل‌های جدید این محصولات را با پردازنده AMD آماده عرضه به بازار کند.

اطلاعات مربوط به سرفیس مبتنی بر AMD اولین بار توسط یکی از توسعه دهندگان سیستم عامل ویندوز به نام Jose Fajardo در توییتر منتشر شده است که حاکی از آن است که سرفیس لپ تاپ 34 احتمالاً مجهز به پردازنده سری رایزن AMD می‌شود و شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا به منظور بهینه سازی دستگاه‌های خود از این پردازنده استفاده کند.

تا پیش از این استفاده از پردازنده‌های اینتل باعث مشکلات امنیتی و کاربردی زیادی برای سرفیس ها شده بود؛ با این حال شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا برای بار اول تولید سرفیس های مبتنی بر پردازنده‌های AMD را امتحان کند.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله سرفیس لپ تاپ 3 اولین محصول تولید شده توسط شرکت مایکروسافت خواهد بود که مجهز به پردازنده AMD شده است و شرکت مایکروسافت برای اولین بار این محصول را آماده عرضه به بازار کرده است.

پیش بینی‌های منتشر شده در وب سایت های مختلف حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تا پیش از پایان یافتن نیمه اول سال 2020 میلادی این محصول را آماده عرضه در فروشگاه آنلاین رسمی خود می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید