لایت روم برای سرفیس پرو ایکس آماده عرضه شد

لایت روم برای سرفیس پرو ایکس

شرکت ادوبی به تازگی نسخه‌ لایت روم برای سرفیس پرو ایکس را آماده عرضه به کاربران کرده است که از لحاظ کاربری امکان اجرای بومی روی سیستم‌عامل ویندوز 10 مبتنی بر پردازنده‌های ARM دارد.

این نرم افزار می‌تواند به طور کامل از تمامی خصوصیات و بازدهی سخت افزاری تعبیه شده در سرفیس پرو ایکس استفاده کند و بهترین امکانات را به کاربران این محصولات تولید شده توسط مایکروسافت ارائه دهند.

«Ho Young Won» یکی از اینفلوئنسرهای حوزه فناوری اخیراً این نسخه از ادوبی لایت روم برای سرفیس پرو ایکس را مورد تست و بررسی قرار داده است و ویدیویی در مورد آن نیز منتشر کرده است.

مایکروسافت در سال 2019 میلادی اقدام به معرفی و رونمایی از سرفیس پرو ایکس به عنوان یک کامپیوتر ویندوزی مبتنی بر پردازنده‌های ARM تولید شده توسط کوالکام کرد. این محصول امکان اجرای نرم افزارهای مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال و نرم افزارهای X86 را دارد.

از زمان عرضه این محصول تا به امروز نرم افزارهای متعددی برای اجرای بومی با پردازنده انحصاری آن‌ها آماده عرضه شده‌اند که آخرین مورد آن‌ها را می‌توان به ادوبی لایت روم مربوط دانست.

مایکروسافت همچنین اخیراً ابزار شبیه ساز نرم افزارهای X64 را برای سرفیس پرو ایکس و دیگر کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ARM آماده عرضه کرده که البته استفاده از آن باعث کند شدن نسبی روند کاری اپلیکیشن‌ها می‌شود.

با این حال ادوبی اقدام به توسعه و عرضه نسخه جدید نرم افزارهایی نظیر ادوبی لایت روم همراه با پشتیبانی از سرفیس پرو ایکس و دیگر دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 ARM کرده است.

لایت روم برای سرفیس پرو ایکس از همین حالا امکان اجرا در دستگاه‌های ویندوزی را دارد و کاربران می‌توانند از طریق آن بدون محدودیت تصاویر مختلف را ویرایش کرده و محتوای خروجی را بسته به بازدهی پردازنده گرافیکی و مرکزی خود خروجی فایل تصویری بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید