قابلیت ثبت گراف به ماشین حساب ویندوز 10 اضافه می‌شود

قابلیت ثبت گراف به ماشین حساب ویندوز 10 اضافه می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آپدیت‌های نرم افزاری عرضه شده در سال 2020 میلادی، امکان ثبت گراف را به ماشین حساب ویندوز 10 بیاورد.

مایکروسافت از طریق منابع رسمی خود اعلام کرده که از ماه اوت سال جاری میلادی تصمیم به اضافه کردن قابلیت ثبت گراف به ماشین حساب ویندوز 10 دارد که باعث می‌شود تا این نرم افزار برای انجام کارهای مختلف مهندسی و محاسباتی بهینه‌تر شود. شرکت مایکروسافت برخی از قابلیت‌هایی که ثبت گراف به کاربران ارائه می‌دهد را از همین حالا منتشر کرده است و اعلام کرده که قابلیت یاد شده را از طریق همکاری با دانشگاه MIT به مرحله توسعه رسانده است.

قابلیت‌هایی که در آینده نزدیک از طریق ثبت گراف قرار است در ماشین حساب ویندوز 10 آماده عرضه شود شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. امکان وارد کردن معادلات و مشاهده گراف آن به صورت خروجی
  2. امکان وارد کردن معادلات چندگانه و مقایسه گراف آن‌ها با یک دیگر
  3. ویرایش معادلات ریاضی و مشاهده لحظه‌ای نتایج آن از طریق گراف
  4. امکان تغییر گراف و مشاهده جزئی هر یک از بخش‌های معادله و توابع
  5. تغییر بصری معادلات به صورت چندگانه
  6. خروجی گرفتن از گراف‌ها به صورت فایل‌های آفیس
  7. تغییر متغیرهای چند گانه و مشاهده معادلات چند درجه
  8. ردیابی نقاط مختلف یک تابع یا معادله

این قابلیت‌ها قرار است تا در ماه اوت سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گیرد و کاربران با نصب به روز رسانی‌های جدید سیستم عامل، می‌توانند به این امکانات جدید از به روز رسانی اپلیکیشن ماشین حساب از طریق مایکروسافت استور دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که شرکت مایکروسافت امکان غیرفعال سازی این قابلیت را به کاربران و ادمین کامپیوترهای تحت شبکه ارائه داده است و این قابلیت به صورت کامل توسط صاحب دستگاه ویندوزی قابل کنترل خواهد بود.

بر اساس این گزارش مایکروسافت میتوان به این نتیجه رسید که در ماه اوت سال جاری میلادی آپدیت های جدیدی برای کاربران سیستم عامل ویندوز 10 آماده عرضه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید