فریم ویر سرفیس پرو 7 از طرف شرکت مایکروسافت به روز رسانی شد

فریم ویر سرفیس پرو 7 - خاموشی ناگهانی سرفیس

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به عرضه یک به روز رسانی جدید برای فریم ویر سرفیس پرو 7 کرده است. این به روز رسانی جدید به کاربران امکان بهینه سازی مصرف باتری دستگاه و اتصال آن به داک های اختصاصی را می‌دهد.

در این به روز رسانی شرکت مایکروسافت باگ‌هایی که باعث افزایش میزان مصرف انرژی توسط سخت افزارها می‌شدند را برطرف کرده است تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از دستگاه‌های خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند.

این به روز رسانی از فریم‌ویر سرفیس پرو 7 تنها در صورتی روی دستگاه نصب می‌شود که آپدیت 1903 ویندوز 10 روی دستگاه‌ها نصب شده باشد. تغییرات اصلی این به روز رسانی شامل بهبود روند کاربری پردازنده مرکزی تولید شده توسط اینتل، بهبود کاربری و کیفیت سنسور دوربین جلویی و پشتی سرفیس به همراه پشتیبانی بهتر از داک استیشن این محصول از طریق درگاه مگنتی است.

مایکروسافت تلاش کرده تا در توسعه و عرضه این نسخه جدید از آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 7 مشکلات مربوط به شناسایی درگاه های مختلف در داک را برطرف کند. بر این اساس کاربران دیگر با مشکلات مربوط به عدم شناسایی دستگاه‌های مبتنی بر درگاه USB که به داک متصل شده‌اند را نخواهند داشت.

تا پیش از این بسیاری از کاربران گزارش‌هایی مبنی بر عدم پشتیبانی صحیح از لوازم جانبی و اتصال‌های مختلف را در داک سرفیس منتشر کرده بودند که حالا مشخص شده است مایکروسافت در توسعه و عرضه نسخه جدید فریم ویر سرفیس پرو 7 این مشکلات را برطرف کرده است و باگ‌های یاد شده ریشه نرم افزاری داشته‌اند و مربوط به عدم پشتیبانی داک با این سرفیس جدید نمی‌شود.

گفتنی است که در زمان آپدیت جدید یاد شده بهتر است دستگاه به شارژر متصل باشد و از خاموش کردن ناگهانی دستگاه یا قطع اتصال اینترنت خودداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید