فروش سرفیس لپ تاپ 3 ممکن است با تأخیر مواجه شود

فروش سرفیس لپ تاپ 3

گزارش‌های اخیر منتشر شده از فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت حاکی از آن است که فروش سرفیس لپ تاپ 3 احتمالاً با تأخیر مواجه خواهد شد.

این گزارش اعلام کرده که 15 هزار واحد سرفیس لپ تاپ 3 قرار بود تا پیش از آغاز ماه نوامبر از کارخانه‌های سازنده به مایکروسافت تحویل داده شود که این محصولات هنوز به طور کامل ارائه نشده‌اند. بر این اساس پیش بینی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت ممکن است برای فروش سرفیس لپ تاپ 3 با تأخیر قابل توجهی مواجه شود و نتواند این محصول را در کنار سرفیس پرو 7 و سرفیس پرو ایکس آماده عرضه به کاربران کند.

عرضه سومین نسل از سرفیس لپ تاپ قرار است از ماه نوامبر سال جاری میلادی یعنی تا چند روز دیگر آغاز شود که هنوز هیچ اطلاعاتی از این محصولات در فروشگاه‌های مایکروسافت نیست.

فروش سرفیس لپ تاپ در فروشگاه آنلاین مایکروسافت

علاوه بر این اطلاعات، مشخص شده است که فروشگاه اینترنتی مایکروسافت استور نیز اعلام کرده که در صورت تأخیر در عرضه سرفیس های جدید  تصمیم به بازگرداندن و عودت وجه به کاربرانی را دارد که این محصول را به صورت اینترنتی پیش خرید کرده بودند.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که این محصول قرار است با تأخیر قابل توجهی مواجه شود و همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید محصولات دیگری از خانواده سرفیس نظیر سرفیس گرو 7 یا سرفیس پرو ایکس داشته باشند. با این حال این محصول به احتمال زیاد تا پیش از پایان یافتن سال 2019 میلادی آماده فروش و عرضه در بازار جهانی خواهد شد.

سرفیس لپ تاپ 3 جدیدترین نسل از لپ تاپ‌های شرکت مایکروسافت است که در اکتبر سال جاری میلادی معرفی شده و تا ماه‌های آینده آماده عرضه و فروش در بازار جهانی می‌شود.

مایکروسافت در تلاش است تا با توسعه و عرضه سرفیس های جدید توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب کند و از طرف دیگر با شرکت های رقیب نظیر اپل و مک بوک های آن رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید