شکایت کاربران از مشکل صدای سرفیس بوک 3

مشکل صدای سرفیس بوک

برخی از کاربران اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر بروز مشکل در صدای سرفیس بوک 3 را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت پشتیبانی رسمی مایکروسافت مطرح کرده‌اند.

بر اساس ادعای این کاربران، صدای پخش شده از سرفیس بوم 3 در هدفون‌های مبتنی بر درگاه جک 3.5 میلی متری دارای خش‌خش و صدای شکسته است. این ادعا در مجموعه‌ای از پست‌های مختلف در تالار گفتمان بخش پشتیبانی وب‌سایت رسمی مایکروسافت نیز دیده شده است.

مشکل صدای سرفیس بوک 3 مشخصاً در زمان اتصال جک 3.5 میلی متری رخ داده است و باعث شده تا صدای منتشر شده در هدفون‌ها یا اسپیکرهای مبتنی بر این درگاه با کیفیت عادی پخش نشود. برخی از کاربران نیز تایید کرده‌اند که سیستم دالبی اتموس را در سرفیس بوک 3 خود روشن کرده‌اند و این مشکل پس از فعال سازی آن رخ داده است.

برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که پس انجام آپدیت‌های نرم افزاری سرفیس بوک از طریق سیستم عامل و نرم افزارهای ویندوز یونیورسال از طریق مایکروسافت استور با این مشکل مواجه شده‌اند.

گفتنی است که این مشکل در هدفون‌ها و اسپیکرهای بلوتوثی دیده نشده است و کاربران در زمینه استفاده از این ابزارهای جانبی با چالش‌های مشابه مواجه نشده‌اند. علاوه بر این تایید شده که مشکل یاد شده از اسپیکر خود سرفیس بوک 3 گزارش نشده است.

شرکت مایکروسافت هنوز به صورت رسمی در مورد این مشکل ادعایی را مطرح نکرده است. با این حال پیش بینی می‌شود که این مشکل ریشه نرم افزاری داشته باشد و به زودی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری برطرف شود. کاربران به زودی و پس از دریافت به روز رسانی‌های جدید سیستم عامل و فریم ویر سرفیس بوک 3 می‌توانند به صورت بهینه از دستگاه خود برای پخش محتوای صوتی استفاده کنند.

آپدیت بعدی مایکروسافت احتمالا تا دو هفته آینده و مشخصا برای ماه اوت 2020 آماده عرضه میشود که مشکل یاد شده را نیز برطرف خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید