سرفیس لپ تاپ ارزان قیمت در جریان کنفرانس مهر ماه مایکروسافت رونمایی می‌شود

سرفیس لپ تاپ ارزان قیمت

تنها چند روز از زمان انتشار اطلاعات مربوط به سرفیس های 2019 می‌گذرد و حالا مشخص شده است که سرفیس لپ تاپ ارزان قیمت در جریان کنفرانس دو هفته آینده مایکروسافت رونمایی می‌شود.

بر اساس این اطلاعات، دست کم یکی از نسخه‌های سرفیس لپ تاپ قرار است با ارزان قیمت‌ترین حالت و با پردازنده کوالکام اسنپ دراگون آماده عرضه به بازار شود. تا پیش از این شایعاتی در مورد تلاش مایکروسافت برای عرضه یک کامپیوتر ویندوزی از برند سرفیس با پشتیبانی از پردازنده‌های ARM منتشر شده بود. با توجه به این شایعات تصور می‌شد که مایکروسافت در سال جاری میلادی تصمیم به معرفی نسخه جدید سرفیس گو به پردازنده ارزان قیمت‌تر دارد؛ اما حالا طبق اطلاعات دقیق می‌توان به این نتیجه رسید که سرفیس لپ تاپ ارزان قیمت قرار است با همین پردازنده و به عنوان یکی از محصولات تحت عنوان Always Connected PC یا کامپیوترهای همیشه متصل آماده عرضه به بازار شود و امسال احتمالاً مایکروسافت از نسل جدید سرفیس گو رونمایی نخواهد کرد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی مدل‌های مختلفی از سرفیس لپ تاپ 3 را آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس نسخه گران قیمت این محصول مجهز به پردازنده نسل جدید اینتل به همراه کارت گرافیک اختصاصی AMD آماده عرضه می‌شود. علاوه بر این، نسخه ارزان قیمت این محصول قرار است با پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM آماده عرضه به بازار شود که از قدرت پردازشی کمتری برخوردار بوده و می‌تواند به عنوان یک محصول میان رده آماده عرضه به بازار شود.

سرفیس لپ تاپ امسال، احتمالاً قرار است در دو نسخه 13 اینچی و 15 اینچی آماده فروش و عرضه به بازار شود و کاربران می‌توانند تجربه‌ای بهینه و ارزان برای استفاده از محصولات سرفیس داشته باشند.

کنفرانس مهر ماه مایکروسافت احتمالا همانند سال گذشته بدون استریم ویدیویی منتشر شود و صرفا یک کنفرانس خبری با حضور جمعی از خبرنگاران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید