سرفیس بوک برای گیم نیاز به چه اکسسوری‌هایی دارد؟

سرفیس بوک برای گیم

بدون شک، سرفیس بوک محبوب‌ترین محصول شرکت مایکروسافت در میان گیمرها است. این محصول با پشتیبانی از درگاه‌های مختلف و داشتن پردازنده گرافیکی انحصاری در کنار طراحی فوق العاده بهترین گزینه برای کاربرانی است که به دنبال اجرای بازی‌هایی مختلف هستند. در این میان، سرفیس بوک برای گیم و گیمرها نیاز به اکسسوری‌های خاصی دارد.

گیمرها معمولاً علاقه دارند تا یک میز کامل از تجهیزات کافی برای اجرای بازی‌های مختلف داشته باشند و می‌خواهند همه چیز را با بهترین کیفیت ممکن اجرا کنند. در ادامه به چند اکسسوری مهمی که کاربران در زمینه دسترسی به سرفیس بوک برای اجرای گیم نیاز دارند خواهیم پرداخت.

سرفیس داک اولین گام برای استفاده از سرفیس بوک برای گیم

گیمرها نیاز به تجهیزات زیادی دارند که همه آنها باید به نوعی به سرفیس متصل شوند، همین موضوع باعث می‌شود تا سرفیس داک اولین جزء مورد نیاز برای تشکیل یک میز کار کامل باشد. سرفیس داک امکان اتصال مانیتورهای چندگانه، اسپیکرها، هدفون، ماوس، کیبورد و کنترلر بازی را به شما می‌دهد. پس قطعاً نباید آن را فراموش کرد.

مانیتورهای باکیفیت و پشتیبانی کننده از USB-C

خبر خوب این است که سرفیس داک از نمایشگرهای باکیفیت و حرفه‌ای گیمینگ پشتیبانی می‌کند و با فریم ریت مناسب برای اجرای بازی‌ها در آنها را داراست. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید مانیتورهایی با کیفیت، رزولوشن و رفرش ریت بالا را برای اجرای بازی‌ها در سرفیس بوک بتوانید انتخاب کنید.

سرفیس بوک 2 و 3 می‌تواند از طریق درگاه USB-C به مانیتورهای مختلف متصل شود. اگر نیاز به اتصال دو مانیتور داشته باشید، استفاده از سرفیس داک کاملاً الزامی است.

 

پدهای مناسب برای محافظت از سرفیس بوک و میز

پدهای مناسب برای محافظت از سرفیس بوک و میز کار خود انتخاب کنید. این پدها می‌توانند برای سرفیس بوک شما کاربری محافظتی داشته باشند و از طرف دیگر نیز به میز شما ظاهری زیبا و جذاب بدهد. برخی از این پدها از جنس چرم با ظاهر زیبا طراحی شده‌اند که در نوع خود بسیار جذاب هستند.

 

ماوس و کیبورد کاربردی

بدون شک اجرای بازی با ماوس و کیبورد یا دسته‌های حرفه‌ای از مهم‌ترین ارکان اجرای گیم است و به همین دلیل نیز توصیه می‌شود تا بهترین اکسسوری‌های لازم در این زمینه را برای خود تهیه کنید. توصیه می‌کنیم تا از اکسسوری های ریزر برای اجرای بازی‌ها استفاده کنید که سازگاری کامل با سرفیس ها دارند.

دیدگاهتان را بنویسید