سرفیس استودیو 3 با میکروفن‌های الکترومکانیکی آماده عرضه می‌شوند

سرفیس استودیو 3 با میکروفن‌های الکترومکانیکی آماده عرضه می‌شوند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در توسعه و طراحی سرفیس استودیو 3 از روش‌های پیشرفته برای بهینه سازی این محصول استفاده کند.

ردموندی‌ها به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا فرایند طراحی سرفیس استودیو 3 را آغاز کنند. این شرکت احتمالاً در طول سال جاری میلادی از این کامپیوتر رومیزی به همراه قابلیت‌های ویژه رونمایی می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در یکی از بخش‌های توسعه و عرضه سرفیس استودیو 3 از سیستم الکترومکانیکی پیشرفته در میکروفن استفاده کند. این قابلیت به کاربران این دستگاه اجازه می‌دهد تا دستورهای صوتی مختلف را با دقت هر چه بیشتر به دستیارهای دیجیتالی ارائه دهند و بدون نیاز به استفاده از نمایشگر لمسی بزرگ آن بسیاری از کارهای متناسب با آن‌ها را انجام دهند.

از طرف دیگر مایکروسافت در یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده خود توضیح داده که سرفیس استودیو یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که شرکت‌ها و تیم‌های کاری برای برقراری تماس‌های تصویری از آن‌ها استفاده می‌کنند. بر این اساس استفاده از کپسول‌های بهینه‌تر در نسل سوم این دستگاه‌های ویندوزی باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر با آن کار کنند و تماس‌های تصویری را برقرار کنند.

مایکروسافت از همین حالا با انتشار دو پتنت جداگانه تلاش خود برای توسعه و عرضه سرفیس استودیو 3 را تائید کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها می‌توان مطمئن بود که شرکت مایکروسافت از همین حالا پروژه توسعه و عرضه سرفیس استودیو 3 را آغاز کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این محصول را آماده عرضه کند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه سرفیس استودیوی 3 تمام تلاش خود را برای ایجاد رقابت با آیمک‌های تولید شده توسط اپل انجام دهد. گفتنی است که این دستگاه به احتمال زیاد در جریان رویداد اکتبر 2019 شرکت مایکروسافت رونمایی و آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود. سرفیس استودیو بزرگ‌ترین دستگاه از سری محصولات سخت افزاری مایکروسافت پس از سرفیس هاب است که به عنوان یک ورک استیشن پیشرفته توسط شرکت مایکروسافت آماده عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید