دسترسی به آپدیت نوامبر ویندوز 10 آسان‌تر شد

مایکروسافت ظاهر آیکون‌های جدید ویندوز را منتشر کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی تغییراتی را در روند نصب آپدیت نوامبر ویندوز 10 اعمال کرده است که از آن طریق تمامی کاربران می‌توانند این به روز رسانی را به صورت سریع دانلود و نصب کنند.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که از این پس هر یک از کاربرانی که به بخش Windows Update در تنظیمات ویندوز 10 مراجعه کند و گزینه Check For Update را بزنند می‌توانند به صورت سریع و مستقیم این به روز رسانی را دانلود و روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند.

آپدیت نوامبر ویندوز 10 تا پیش از این به صورت تدریجی برای کاربران دانلود و نصب می‌شد. بر این اساس کاربرانی که تمایل به نصب اجباری این به روز رسانی داشتند، باید از ابزار نصب اجباری ویندوز استفاده می‌کردند و آپدیت جدید را دانلود و نصب می‌کردند.

گفتنی است که آپدیت نوامبر ویندوز 10 که تا پیش از این برای کاربران عرضه شده بود؛ دارای باگ‌های خاصی در زمینه اجرای بخش‌های مختلف سیستم عامل بود که به صورت تدریجی این مشکلات برطرف شدند. بر این اساس، می‌توان مطمئن بود که این به روز رسانی در حال حاضر یکی از پایدارترین نسخه‌های عرضه شده از ویندوز 10 برای کاربران عمومی است.

کاربرانی که از همین حالا تمایل به دانلود و نصب آپدیت نوامبر ویندوز 10 را دارند می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات سیستم عامل، وارد زیر شاخه Update & Security > Windows Update شده و دکمه Check for updates را بزنند.

گفتنی است که نصب این به روز رسانی برای دسترسی به جدیدترین قابلیت‌های سیستم عامل در کنار آپدیت‌های جدید عرضه شده از اپلیکیشن‌های پلتفرم یونیورسال لازم است. بر این اساس به کاربران پیشنهاد می‌شود تا هر چه سریع‌تر این نسخه را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. این به روز رسانی در بخش تنظیمات ویندوز 10 با عنوان نسخه 1909 شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید