داک مخصوص برای سرفیس پرو 6 آماده عرضه شد

داک مخصوص برای سرفیس پرو 6 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت هم‌زمان با شروع فرایند فروش سرفیس پرو 6 در کنار سرفیس لپ تاپ 2 اقدام به تولید و عرضه داک سرفیس کرده است.

داک سرفیس جدید دقیقاً با همان ظاهر و کارایی محصولات جانبی قبلی آماده عرضه شده است و تنها تغییرات ارائه شده در آن شامل بهبود روند کاربری آن با سرفیس پرو 6 می‌شود. این داک به طور کامل با سرفیس پرو 6 سازگار بوده و می‌تواند به کاربران امکان اتصال به پورت‌های چندگانه و متعدد را بدهد.

داک سرفیس از طریق اتصال به برق شهری و اتصال به سرفیس پرو 6 می‌تواند دو درگاه مینی دیسپلی، یک خروجی صدا با جک 3.5 میلی متری، درگاه اترنت و تعدادی پورت یو اس بی 3 را ارائه دهد. کاربران با استفاده از این داک می‌توانند از سرفیس پرو 6 به صورت بهینه تر و همانند یک کامپیوتر رومیزی استفاده کنند.

مهم‌ترین حسن استفاده از داک سرفیس امکان اتصال دو نمایشگر خارجی به همراه لوازم جانبی دیگر نظیر ماوس و کیبورد می‌شود که از طریق آن تجربه استفاده از سرفیس ها همانند تجربه استفاده از یک کامپیوتر ورک استیشن و رومیزی می‌شود.

گفتنی است که داک سرفیس پرو 6 همانند داک های دیگر ارائه شده برای نسل‌های قبلی سرفیس دارای درگاه USB-C نیست و همچنان مایکروسافت تمایلی به استفاده از این درگاه کوچک در دستگاه‌های خود ندارد.

علاوه بر این، باید به یاد داشت که داک سرفیس جدید هیچ تغییرات ویژه‌ای نکرده است و می‌تواند با دستگاه‌های دیگر سری محصولات سرفیس نظیر سرفیس پرو 2017 و سرفیس پرو 4 و پرو 3 نیز کار کند و محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های مختلف با آن وجود ندارد. قیمت این داک حدود 130 دلار است که در آینده نزدیک قرار است از طریق فروشگاه‌های رسمی و عامل‌های فروش مجاز آماده عرضه به کاربران شود.

دیدگاهتان را بنویسید