دانلود والپیپرهای رسمی سرفیس ها با کیفیت بالا

دانلود والپیپرهای رسمی سرفیس ها با کیفیت بالا

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های سری محصولات سرفیس در تولید و عرضه آن‌ها به همراه والپیپر ویژه و انحصاری مربوط می‌شود.

کاربران هر از مدل‌های جدید سرفیس در اولین راه اندازی دستگاه خود با والپیپرهایی ویژه مواجه می‌شوند که از لحاظ ظاهری بسیار زیباتر از والپیپرهای اصلی و پیش فرض ویندوز 10 هستند.

این والپیپرها در سرفیس استودیوی 1، سرفیس استودیو 2، سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ قرار گرفته‌اند که ظاهر ویژه‌ای را به دستگاه‌های اختصاصی تولید شده توسط مایکروسافت می‌دهند. بر این اساس کاربران دیگر دستگاه‌ها از طریق روش‌های تائید شده امکان دسترسی به این والپیپرها را نخواهند داشت.

با این حال اخیراً یکی از وب سایت‌های ارائه دهنده والپیپر به تازگی تمامی والپیپرهای ارائه شده در سری محصولات سرفیس را در اختیار کاربران عادی قرار داده است تا از آن طریق بتوانند والپیپرها را با کیفیت بسیار ویژه و منحصر به فرد روی دستگاه‌های خود دریافت کنند.

والپیپرهای ارائه شده در این وب سایت با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران قرار گرفته شده است و کاربران از آن طریق می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی این والپیپرها را روی دستگاه‌ها با رزولوشن نمایشگرهای مختلف تنظیم کنند. گفتنی است که این وب سایت تمامی والپیپرها را به صورت کلکسیونی ویژه در اختیار کاربران قرار داده است و کاربران دستگاه‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها در تمامی کامپیوترهای شخصی، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود استفاده کنند.

برای مشاهده کلکسیون والپیپرهای ارائه شده در سرفیس ها می‌توانید به وب سایت wallpaperhub.app مراجعه کنید و والپیپرهای مورد نظر خود را با کیفیت بالا برای دستگاه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، دانلود کنید. همان‌طور که گفته شد این والپیپرها محدودیتی در استفاده با دستگاه‌های مختلف ندارند و تمامی دستگاه‌ها با تمامی سیستم عامل‌ها قادر به استفاده از آن‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید