توزیع لوازم جانبی اورجینال سرفیس در ایران

توزیع لوازم جانبی اورجینال سرفیس در ایران

لوازم جانبی تبلت های سرفیس شامل Docking Station, Mouse,  Power Supply  به تازگی وارد کشور  گردیده و توسط امتداد پارسه قابل تهیه است. همچنین انواع پورت های ارجینال مایکروسافت ازجمله Minidisplay port to HDMI , Minidisplay port to VGA , Minidisplayport to Ehernet   قابل خریداری است

واحد خبر بازاریابی  و فروش امتداد پارسه

36 دیدگاه برای “توزیع لوازم جانبی اورجینال سرفیس در ایران

  1. محمود رشیدفرد گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده چند تا سوال قبل از خرید تبلت سرفیس پرو 3 را داشتم شاید همه سوالاتم مربوط به این بخش نباشد ولی از شما خواهش دارم مرا راهنملیی کنید.
    1-ایا درست است که تبلت سرفیس پرو 3 مدل cori7 زود داغ میکند و ریستارت میشود و صدای فن ان بالا میرود و اشکالاتی همانند این و سایر موارد رو دارد.
    2- در حال حاظر بنده میخواستم cori7 512 بخرم ولی همراه اون موس ، تاچ موس بلوتوث و برچسپ اورجینال و کاور فارسی ، چند وقت پیش تماس گرفتم و گفتن که برچسپ اورجینال و موس نداریم و کاور اورجینال فارسی قراره برسه، نمیدونم حالا رسیده یا خیر و در صورت منفی بودن دقیقا کی میرسه؟ چون میخواستم همش رو با هم بخرم.
    3- بنده تبلت سرفیس پرو3 cori5 256 رو دارم و موقعی که کاور بهش وصل هست با کلید های f1وf2 که کلید ترکیبی هست نور صفحه رو کم و زیاد نمیکند ، میخواستم مرا راهنمایی کنید.
    با کمال تشکر

    • امتداد پارسه گفته:

      باسلام
      f1 ,f2 برای تنظیم نور بک لایت کیبرد است
      در مورد داغ شدن دستگاه بستگی به نوع دستگاه و موارد استفاده متفاوت هسا و به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه جایگزین لپ تاپ است و نه جایگزین دسکتاپ
      در مورد موجودی دستگاه می توانید از طریق ایمیل یا تلفن با شرکت تماس بگیرید

  2. amirhosein گفته:

    سلام متاسفانه قسمت فروش محصولات جانبی تصاویر محصولات رو قرار نداده.مثلا کیف های maroo یا کیس لاجیک،لطفا رسیدگی و یا راهنمایی کنید.چون این برند های مدلهای خیلی متنوعی دارن و اطلاعات لیست قیمت مبهم و مختصرن

  3. Mohammad گفته:

    باسلام و احترام
    یک سوال از خدمتتان داشتم
    تبلت های سرفیس در کدام کشور تولید می شوند. و نام سارنده و شماره سریال ساخت تبلت در کدام قسمت تبلت درج می شود. تا بتوان از اصل بودن آن مطمئن شد.
    متشکرم

    • امتداد پارسه گفته:

      تبلت های سرفیس توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه میشود. مایکروسافت یک شرکت آمریکایی است و به همین دلیل سرفیس نیز در آمریکا تولید میشود. شماره سریال محصول نیز در قسمت گوشه ای جعبه و پشت دستگاه هست.

  4. Mohammad گفته:

    باسلام مجدد و عرض خسته نباشید
    ولی تبلت سرفیس پرو 3که من از بازار خریده ام در قسمت پشت پایه استند آن made in china درج شده است.
    می خواستم بدانم دلیل این امر چیست
    و آیا تبلت من اصل می باشد یا متاسفانه چینی است
    متشکرم

  5. Mohammad گفته:

    باسلام مجدد
    من یک سوال در قسمت دیدگاه ارسال کردم ولی پاسخ نگفتید
    دوباره ارسال می کنم ممنون می شوم پاسخ دهید
    من یک تبلت سرفیس پرو ۳ از بازار خریده ام که در قسمت پشت استند آن made in china درج شده است.
    می خواستم بدانم دلیل این امر چیست مگر تبلت های سرفیس در بازار اصل نیستند
    چگونه می توان از اصل بودن تبلت سرفیس مطمین شد
    و آیا تبلت من اصل می باشد یا متاسفانه چینی است
    متشکرم
    منتظر پاسخ شما هستم

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز. سلام و خسته نباشید.
      سرفیس توسط شرکت آمریکایی مایکروسافت طراحی و تولید میشود. اما اسمبل سخت افزاری آن، به دلیل هایی که خود شرکت مایکروسافت صلاح دانسته در چین انجام میشود.
      این روال معمول بسیاری از شرکت ها است. حتی شرکت اپل نیز طراحی گوشی های آیفون را در ایالت کالیفرنیای آمریکا انجام میدهد اما اسمبل آنها در چین انجام میشود.
      با این حساب نگران عبارت Made in China در پشت دستگاه خود نباشید. سرفیس ها با اینکه طراحی کشور آمریکا هستند اما در چین اسمبل میشوند.

  6. مهسا گفته:

    سلام ممنون مي شم سوالمو جواب بديد
    من براي سرفيس پرو 3 یه HDMI port می خوام
    کابلی به اسم wireless display adaptor پیدا کردم تو یه سایتی آیا این کابل به درد این کار می خوره؟
    اگر نه بابد چی بخرم ؟

    • امتداد پارسه گفته:

      سلام خسته نباشید.
      بله چنین محصولی وجود دارد و شما میتوانید آن را تهیه کنید. همچنین شما میتوانید از طریق همین وبسایت، یعنی Mysurface.ir و همچنین وبسایت فروشگاه ایترنتی تاپ سان به آدرس http://www.topsun.ir اقدام به خرید اینترنتی این محصول کنید.

  7. محسن گفته:

    با سلام و احترام، شارژر سرفیس پرو 2 ی من رو متاسفانه دزدیدن و من هر فروشگاه یا بازاریرو جستجو کردم پیدا نکردم، امکان داره راهنمایی کنید از کجا میتونم خریداری کنم ؟ یا اینکه خدمت شما هم هست یا نه؟

  8. اسماعيل گفته:

    باسلام وخسته نباشي …بنده ي سوألي داشتم آيا ميشه هنگام كار كردن با سرفيس 4 با شارژش خودش وصل شد و ازش استفاده كرد ؟ و اينكه به باطري ضرر نميرسونه؟ ممنون ميشم راهنمايي بفرمائيد،باتشكر

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز شما میتوانید همزمان با شارژ شدن دستگاه از سرفیس خود استفاده کنید. زمانی که شارژ باتری سرفیس کاملا پر باشد؛ باتری از مدار خارج شده و دستگاه از منبع تغذیه برق خود را تامیین میکند. به محض اینکه آداپتور از سرفیس جدا شود، باتری وارد مدار شده و برق دستگاه را تامیین میکند.
      Overcharging در باتری های لیتیوم-یونی عمر باتری را کوتاه میکند به همین دلیل شرکت های سازنده دستگاه ها (از جمله مایکروسافت) تمهیداتی را در مدار دستگاه طراحی میکنند که چنین اتفاقی هرگز برای باتری نیافتد. پس به هیچ وجه جای نگرانی نیست.
      برای اطلاع بیشتر لطفا خواص باتری های لیتیوم-یونی در لپ تاپ ها و تبلت ها، و روش های افزایش طول عمر مفید این نوع باتری ها را مطالعه کنید.

  9. محسن گفته:

    باسلام
    آيا در صورت خراب شدن باطري سرفيس پرو شركت شما كار تعويض ويا تعميرش رو انجام ميده؟
    اونجوري كه بنده تو وب ها خوندم تعويض باطريش و يا تعميرش كار دشواريه.
    باتشكر

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز
      همانطور که خود شما گفتید، تعویض باتری سرفیس کار دشواری هست و در صورت موجود بودن این قطعه انجام خواهد شد.
      برای اطلاع از نحوه دقیق تعویض باتری و موجود بودن قطعه، با بخش فنی امتداد پارسه در ساعات کاری تماس بگیرید.

  10. Sogol گفته:

    با سلام

    بنده سرفیس پرو 4 با ویندوز 10 پرو دارم. یک هفته پیش موس بلوتوثی a4tech bt-630 گرفتم. بعد از چند دقیقه کار نکردن با موس، ارتباطش با سیستم قطع می شود البته در قسمت تنظیمات بلوتوث همچنان paired یا connected نوشته می شود. در قسمت device manager هم تیک مربوط به allow the computer to turn off this device to save power را برای همه درایور ها برداشتم ولی باز هم فرقی نکرد، همچنین در services بلوتوث در حالت اتوماتیک قرار دارد. خواهشمندم برای حل این مشکل راهنمایی بفرمایید

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز مشکل شما به احتمال خیلی زیاد قابل حل شدن است. برای حل مشکل دستگاهتان لطفا یا با بخش خدمات امتداد پارسه تماس بگیرید و یا دستگاهتان را حضوری به دفتر شرکت بیاورید.

  11. رضا.آ گفته:

    با سلام
    جهت تهيه وسائل جانبي من بايد به كجا مراجعه كنم بخصوص كابل كه جهت ويدئو كنفرانس استفاده ميشه
    و سئوال ديگه اين كه من چطور ميتونم يه داريو ديگه بسازم كه اطلاعات شخصي خودم انجا حفظ بشه

    • امتداد پارسه گفته:

      1. امتداد پارسه تمام لازم جانبی سرفیس را وارد میکند.
      2. پاریتشن بندی سرفیس اگر با احتیاط انجام شود مشکلی ایجاد نمیکند. اما ترجیحا این کار را انجام ندید. چون در صورت ایجاد مشکل ممکن است مجبور به پاک کردن تمام اطلاعات داخل درایو شویم و حتی به ویندوز آسیب برسد.
      پیشنهاد میکنیم اگر نیاز به پارتیشن دوم دارید، با اضافه کردن کارت میکرو اس دی که اسلات آن در پشت دستگاه تعبیه شده نیاز خود را برطرف کنید.

  12. بهنام گفته:

    سلام و خسته نباشید
    برای این که سرفیس 4 رو بعد از گم شدن یا دزدیده شدن بتوان پیدا یا ردیابی کرد چه اقداماتی باید انجام داد
    ممنون میشم آگه پاسخ بدهید

    • امتداد پارسه گفته:

      سرفیس پرو 4 به دلیل اینکه دارای قطعه سخت افزاری مکان یاب نیست امکان پیدا کردن آن به صورت مستقیم وجود ندارد و تنها میتوان از طریق آی پی آدرس دستگاه آن هم در صورت اتصال به اینترنت آن را پیدا کرد. سرفیس پرو 4 تنها دارای قابلیت Anti theft است که تنها پس از گم شدن دستگاه، اطلاعات شما را از دسترس دیگر کاربران دستگاه خارج میکند.

  13. مهدی گفته:

    باسلام واحترام
    لطفا بفرمایید اگر شارژر سرفیس پرو خراب شود و یدک آن در بازار نباشد، راهی برای شارژ سرفیس پرو وجود دارد ویا قطعه جایگزنی برای شارژر آن می توان پیدا کرد.
    باتشکر

  14. z.a گفته:

    با عرض سلام وخسته نباشید

    من می خواهم تبلت سرفیس بخرم . اگر اماکنش هست راهنماییم کنید کنید چه مدلی رو بخرم . دانشجو هستم و کار نرم افزاری زیاد انجام می دهم و از طرفی هم می خواهم قیمتش مناسب باشد
    خیلی ممنون می شوم پاسخ بدهید

دیدگاهتان را بنویسید