تعمیر سرفیس پرو 6 بسیار دشوار است

تعمیر سرفیس پرو 6 بسیار دشوار است

وب سایت آی فیکس ایت طبق رسمی همیشگی خود پس از معرفی محصولات جدید مایکروسافت اقدام به بررسی و کالبد گشایی سرفیس پرو 6 کرده است.

این وب سایت در بررسی‌های خود متوجه شده که سرفیس پرو 6 همانند دیگر محصولات سری سرفیس تعمیر پذیری بسیار کمی دارد و تعمیرکاران برای عیب یابی و رفع مشکلات مربوط به این دستگاه‌ها مجبور به طی کردن فرایند طولانی‌تری هستند. بر همین اساس آی فیکس ای به عنوان یک وب سایت مرجع امتیاز 1 از 10 را برای تعمیر پذیری سرفیس پرو 6 در نظر گرفته است.

سرفیس پرو 6 همانند دیگر تبلت‌های سرفیس از قسمت نمایشگر باز می‌شود که این مسئله می‌تواند باعث شکستگی و خرابی دائمی نمایشگر شود. به همین دلیل باز کردن و عیب یابی کردن این محصول به طور کامل یک ریسک بسیار بزرگ به حساب میاید که می‌تواند به خرابی دائمی دستگاه بیانجامد.

مایکروسافت با وجود انتقادات زیاد در مورد استفاده از این نوع طراحی همچنان سرفیس پرو جدید خود را با استفاده از همان طراحی گذشته تولید و عرضه کرده است. گفتنی است که پس از باز کردن نمایشگر، تعمیر کاران با چالش‌های کمتری مواجه هستند و تعمیر دستگاه از این مرحله به بعد به طور کامل آسان خواهد شد و می‌تواند به راحتی اقدام به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه کرد.

استفاده از قطعات مینیاتوری و اسلیم شده در برد اصلی سرفیس پرو 6 باعث کاهش تعمیر پذیری دستگاه نشده و تعمیرکاران با مشکلات دیگر مواجه نخواهند بود. البته باید ذکر کرد که با وجود تعمیر پذیری کم، شرکت مایکروسافت در زمینه تعمیر این دستگاه محدودیتی ندارد و خدمات بین‌المللی گارانتی آن را به کاربران ارائه می‌دهد.

سرفیس پرو 6 در روز دوم اکتبر سال جاری میلادی معرفی شد و از دو روز پیش آماده عرضه در 10 کشور جهان شده است این محصول در آینده نزدیک آماده عرضه به تمامی کشورهای قابل پشتیبانی مایکروسافت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید