تصویری از ساتیا نادلا در حال کار با سرفیس دو فاش شد

تصویری از ساتیا نادلا در حال کار با سرفیس دو فاش شد

شرکت مایکروسافت در اکتبر 2019 از سرفیس دو رونمایی کرد و اعلام کرد که این محصول را در نیمه اول سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار می‌کند؛ در این میان تصویری از ساتیا نادلا مدیر عامل اجرایی شرکت مایکروسافت در حال کار با این محصول منتشر شده است.

تصویر مربوطه توسط اکانت توییتری یاهو منتشر شده است که به صورت اتفاقی ساتیا نادلا در حال کار با سرفیس دو دیده شده است. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت به مراحل پایانی تولید انبوه و آماده سازی سرفیس دو برای عرضه در بازار جهانی نزدیک شده است و به زودی این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند.

مایکروسافت احتمالاً در فاز اول عرضه سرفیس دو اقدام به پیش فروش و عرضه محدود این محصول می‌کند و پس از مدت زمانی کوتاه عرضه این محصول را به صورت عمومی در سراسر جهان آغاز می‌کند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت نهایتاً تا فروردین سال 1399 سرفیس دو را برای فروش در بازار جهانی آماده می‌کند.

سرفیس دو، تلفن هوشمند و تبلت کوچک و تاشونده شرکت مایکروسافت است که با دو نمایشگر 5.6 اینچی تولید و آماده عرضه شده است. این محصول قرار است به عنوان تبلت همراه شرکت مایکروسافت با دو نمایشگر، مبتنی بر اندروید آماده عرضه به بازار شود.

مایکروسافت برای تولید و عرضه این محصول همکاری قدرتمندی را با شرکت گوگل انجام داده است تا از بسترهای نرم افزاری مختلف توسعه داده شده توسط خود در این محصول استفاده کند. سرفیس دو اولین و تنها محصول سرفیس است که با سیستم عاملی غیر از ویندوز تولید و آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود.

مایکروسافت از همین حالا فرایند توسعه و آماده سازی این محصول را انجام داده؛ تا جایی که ساتیا نادلا، مدیرعامل اجرایی این شرکت در حال حاضر برای کارهای شخصی خود از سرفیس دو استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید