تایپ کاور سیگنیچر سرفیس با رنگ ارغوانی معرفی شد

تایپ کاور سیگنیچر سرفیس

شرکت John Lewis  به عنوان یک شرکت فعال در زمینه مد و تولید محصولات شخصی سازی شده به تازگی اقدام به معرفی از یک مدل جدید از کیبورد سرفیس پرو کرده است. تایپ کاور سیگنیچر سرفیس  جدید با رنگ ارغوانی و با هاله‌ای از رنگ آبی آماده عرضه شده است.

نام رنگ این تایپ کاور سیگنیچر سرفیس با عنوان Blush Blend معرفی شده است که در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار خواهد شد. این تایپ کاور به صورت مستقیم از طرف شرکت مایکروسافت به فروش نمی‌رسد با این حال شرکت جان لویس محصول تولید شده توسط شرکت مایکروسافت را به صورت مستقیم تامین کرده و با سفارشی کردن آن، محصول جدیدی را آماده عرضه به بازار کرده است.

این تایپ کاور یک محصول متفرقه برای سرفیس ها به حساب نمی‌آید با این حال یک محصول لوکس بوده که دارای ظاهری ویژه و خاص است و کاربران می‌توانند آن را به زودی برای سرفیس های خود خریداری کنند. جان لویس اعلام کرده که این تایپ کاور برای سرفیس پروهای جدید شامل سرفیس پرو ، سرفیس پرو 5 و سرفیس پرو 6 آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را بر اساس نوع دستگاه خود خریداری کرده و ظاهر جدیدی را برای دستگاه خود ایجاد کنند. تایپ کاور سیگنیچر سرفیس پرو تا پیش از این نیز توسط شرکت مایکروسافت به صورت اختصاصی آماده عرضه شده بود؛ اما حالا شرکت‌های دیگر در زمینه تولید محصولات سفارشی اقدام به توسعه و عرضه محصولات جانبی مشابه کرده‌اند. این محصول قرار است با قیمت 149.99 پوند در انگلستان آماده عرضه شود. بر این اساس این محصول قرار است فعلاً در کشور انگلستان آماده عرضه شود با این حال ممکن است در آینده نزدیک برای کشورهای دیگر نیز آماده ارائه شود و کاربران دیگر کشورها نیز بتوانند به خرید آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که تایپ کاور سیگنیچر سرفیس یکی از محصولات لوکس و خاص برای سری محصولات سرفیس به حساب میاید که ظاهر آن‌ها را به طور ویژه و خاص تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید