بسته الحاقی آپدیت اکتبر 2018 با رفع مشکلات ویندوز 10 منتشر شد

بسته الحاقی آپدیت اکتبر 2018 با رفع مشکلات ویندوز 10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت بالاخره هفده روز پس از انتشار نسخه اولیه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 اقدام به عرضه نسخه نهایی و سالم این به روز رسانی کرده است.

در بسته الحاقی منتشر شده در بیلد 17763.104 و آپدیت شماره KB4464455 که فعلاً برای کاربران اینسایدر منتشر شده برخی از باگ‌هایی که در آپدیت اکتبر 2018 وجود داشت برطرف شده است.

در این آپدیت، مشکلات مربوط به نشان دادن جزئیات اشتباه در نوار Processes تسک منیجر برطرف شده و همچنین عدم سازگاری مایکروسافت اج با این نسخه برطرف شده است. در این به روز رسانی همچنین محدودیت‌های اجرای سیستم عامل‌های مجازی برطرف شده و کاربران می‌توانند ویندوز 10 با آپدیت جدید را به صورت مجازی در کامپیوتر خود اجرا کنند.

تا پیش از این بسیاری از کاربرانی که آپدیت اکتبر 2018 را نصب کرده بودند، با مشکلاتی نظیر پاک شدن خودکار فایل‌های شخصی و همچنین نمایشگر صفحه آبی مرگ مواجه شده بودند. اما حالا در به روز رسانی جدید این مشکلات برطرف شده است و آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 با سازگاری کامل آماده عرضه شده است.

مایکروسافت همچنین به صورت محافظه کارانه برای عرضه و انتشار این آپدیت عمل کرده است تا دستگاه‌های ویندوزی دیگر با مشکلات مشابه مواجه نشوند. به همین دلیل این به روز رسانی فعلاً در اختیار کاربران عضو برنامه اینسایدر قرار گرفته است تا پس از انجام تست‌های فنی و رفع مشکلات احتمالی ناشناخته به صورت عمومی آماده عرضه شود.

پیش بینی‌های مطرح شده حاکی از آن است که مایکروسافت در نهایت تا دو هفته دیگر آماده عرضه به روز رسانی جدید ویندوز 10 خواهد شد و کاربران پس از آن می‌توانند نسخه 1018 ویندوز 10 را روی کامپیوترهای خود تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید