آیکون مدرن مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز 10 فاش شد

آیکون مدرن مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز 10 فاش شد

تنها چند روز از زمان معرفی مجموعه جدید آیکون‌های سیستم عامل ویندوز از طرف شرکت مایکروسافت می‌گذرد و حالا آیکون مدرن مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز 10 فاش شده است.

بر اساس گزارش یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit مایکروسافت به تازگی آیکون جدید و مدرن خود را در تسکبار نسخه جدید ویندوز 10 مورد استفاده قرار داده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این نسخه را آماده عرضه به عموم کاربران کند.

این طراحی جدید از آیکون بخشی از طراحی فلوئنت است که قرار است به صورت تدریجی به رابط کاربری ویندوز 10 اضافه شود. شرکت مایکروسافت این آیکون را در بخش استارت و در سمت چپ تسک بار قرار داده است و کاربرانی که از این نسخه جدید استفاده می‌کنند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

در این نسخه جدید مایکروسافت تغییراتی ویژه را در لوگوی خود دارد است. لوگوی جدید در آیکون مدرن مایکروسافت دارای انحنای ویژه است که می‌تواند به اجرای ویندوز در دستگاه‌های تاشوند نظیر سرفیس نئو مربوط باشد. شرکت مایکروسافت در اکتبر 2019 میلادی از سرفیس نئو به عنوان یک محصول تا شونده رونمایی کرد و در کنار آن ویندوز 10 ایکس را به عنوان نسخه جدید سیستم عامل خود که برای دستگاه‌های همراه دارای دو نمایشگر توسعه داده شده است معرفی کرد.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که پس از آماده سازی و زمان عرضه سرفیس نئو در کنار سرفیس 10 ایکس این طراحی جدید به همراه آیکون مدرن مایکروسافت آماده استفاده در طراحی رابط کاربری سیستم عامل ویندوز 10 شود. بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که آیکون مدرن مایکروسافت از آپدیت 20H2 در رابط کاربری سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تغییرات ویژه‌ای را در روند کارکرد سیستم عامل و استفاده از آن ایجاد می‌کند.

شرکت مایکروسافت احتمالاً ویندوز 10 ایکس را در نیمه اول سال 2020 میلادی آماده عرضه به شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های هوشمند می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید