آپدیت 19H1 ویندوز 10 برای کاربران فست رینگ اینسایدر آماده عرضه شد

آپدیت 19H1

شرکت مایکروسافت به صورت رسمی آپدیت ماه می 2018 ویندوز 10 را برای کاربران عضو برنامه اینسایدر را برای کاربران فست رینگ آماده عرضه کرده است. آپدیت 19H1 به زودی آماده عرضه به تمامی کاربران می‌شود.

کاربرانی که از همین حالا به عضویت در برنامه اینسایدر ویندوز عضو شده‌اند می‌توانند این به روز رسانی را برای دستگاه‌های خود دانلود کرده و قابلیت‌های آن را مورد تست قرار دهند. این آپدیت در بیلد 18362.82(KB4497093) نیز آماده عرضه شده است و قرار است در آینده نزدیک و مشخص در جریان ماه می سال جاری میلادی به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران شود.

گفتنی است که این به روز رسانی دارای باگ‌های شناخته شده است و به همین دلیل ممکن است استفاده از دستگاه‌های ویندوزی را با اختلالات مختلف مواجه کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه آپدیت 19H1 به صورت نهایی تا چند هفته دیگر صبر کنند.

در این نسخه بسیاری از باگ‌های شناخته شده در آپدیت 19H1 برطرف شده است و کاربران می‌توانند از آن به صورت بهینه‌تر استفاده کنند. در لاگ تغییرات این آپدیت بسیاری از وی پی ان های تحت پلتفرم ویندوز یونیورسال بهینه سازی شده‌اند و با IP نسخه 6 نیز سازگار شده‌اند.

علاوه بر این، مشکلاتی که در آپدیت کردن اپلیکیشن‌های ارائه شده در پلتفرم ویندوز یونیورسال وجود داشت، نظیر ارور 0x80242016  برطرف شده است و کاربران می‌توانند از همین حالا به صورت بهینه‌تر به سیستم عامل مورد نیاز خود در دستگاه‌های ویندوزی دسترسی داشته باشند.

برای دریافت این آپدیت در صورتی که عضو برنامه اینسایدر باشید می‌توانید به بخش Windows Update در تنظیمات اصلی ویندوز 10 رفته و اقدام به دانلود و نصب این آپدیت کنید. گفتنی است که به منظور رفع مشکلات احتمالی بهتر است کاربران موارد ایمنی را رعایت کرده و از خاموش شدن ناگهانی دستگاه خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید