آپدیت فریم ویر سرفیس گو با رفع مشکل تاچ منتشر شد

آپدیت فریم ویر سرفیس گو با رفع مشکل تاچ منتشر شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به توسعه و عرضه آپدیت فریم ویر جدید برای سرفیس گو کرده است.
این آپدیت که برای سرویس گو آماده عرضه شده تنها از طریق بخش ویندوز آپدیت واقع در تنظیمات اصلی سیستم عامل ویندوز 10 آماده نصب است و کاربران برای دسترسی به آن حتماً باید آپدیت آوریل 2018 به بعد سیستم عامل یاد شده را روی دستگاه‌های خود نصب داشته باشند.
این آپدیت که به‌تازگی آماده عرضه شده است، به کاربران امکان بهبود بازدهی سخت افزاری و پردازشی دستگاه‌های مختلف را می‌دهد. با دانلود و نصب این به روز رسانی کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های سرفیس گو برای انجام کارهای پردازشی، اجرای نرم افزارهای مختلف و بازی‌های گرافیکی نسبتاً سنگین استفاده کنند.
تا پیش از این بسیاری از کاربران از نحوه عدم کاربرد صحیح نمایشگر لمسی و قلم استایلوس سرفیس گو ابراز نارضایتی کرده بودند و گزارش‌های مختلفی را در این زمینه منتشر کرده بودند؛ اما حالا این به روز رسانی باعث بهبود رابط کاربری نمایشگر لمسی و اتصال قلم سرفیس گو می‌شود؛ بنابراین کاربران می‌توانند با نصب این نسخه به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های سرفیس گو استفاده کنند.
کاربران می‌توانند این به روز رسانی را که با شماره نسخه 23.608.139.0 و 61.26.0.0 آماده عرضه شده است را به صورت مستقیم از بخش Settings -> Update & security -> Windows Update -> Check for updates دریافت کنند.
گفتنی است که دانلود و نصب این نسخه از آپدیت فریم ویر سرفیس گو مستلزم اتصال به اینترنت پر سرعت و همچنین اتصال آداپتور شارژر به دستگاه است و کاربران باید از خاموش شدن ناگهانی دستگاه و همچنین نصب ناقص این به روز رسانی خودداری کنند. ضمناً این به روز رسانی سازگاری کامل با آپدیت‌های جدید ویندوز 10 دارد و به همین دلیل محدودیتی را برای کاربران نسخه‌های مختلف ویندوز 10 پس از آپدیت آوریل 2018 به بعد را ایجاد نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید