آپدیت فریم ویر سرفیس بوک برای فوریه 2020 آماده عرضه شد

آپدیت فریم ویر سرفیس بوک برای فوریه 2020 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش به صورت رسمی آپدیت فریم ویر سرفیس بوک برای فوریه 2020 را آغاز کرده و کاربران می‌توانند به این به روز رسانی دسترسی داشته باشند.

در آپدیت فریم ویر سرفیس بوک برای فوریه 2020 کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از دستگاه‌های ویندوزی خود استفاده کنند و برخی از بهینه سازی‌ها در بخش سخت افزار اعمال شده است. در این به روز رسانی کامپوننت DTX به کار رفته در سری محصولات سرفیس بوک به روز شده است که باعث بهینه سازی امکان اتصال به داک استیشن مخصوص سرفیس ها می‌شود.

علاوه بر این، برخی از باگ‌های نرم افزاری درزمینهٔ نشان دادن رنگ‌های روشن از کارت گرافیک حذف شده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از تصاویر در حال نشان دادن در نمایشگر سرفیس بوک لذت ببرند.

این به روز رسانی به صورت هم زمان برای سرفیس بوک نسل 1 و سرفیس بوک 2 آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند با نصب آن به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

در پایان، شرکت مایکروسافت امکان اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث و وای فای را در سرفیس بوک 2 بهینه سازی کرده است و پس از نصب این آپدیت کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری به دستگاه‌های دیگر از طریق درگاه‌های ارتباطی بی‌سیم دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی به صورت خودکار روی دستگاه‌ها نصب می‌شود و کاربران نیازی به انجام تغییرات ویژه در زمان نصب آن ندارند. با این حال کاربران باید به یاد داشته باشند که در زمان نصب این به روز رسانی باید از خاموش کردن ناگهانی دستگاه خودداری کنند و اجازه دهند تا دستگاه به صورت کامل آپدیت یاد شده را نصب کند. بر این اساس در زمان نصب این به روز رسانی باید از خاموش کردن اجباری دستگاه خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید