آپدیت درایور جدید برای سرفیس لپ تاپ  و سرفیس استودیو آماده عرضه شد

سرفیس لپ تاپ

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به توسعه و عرضه آپدیت درایور سرفیس لپ تاپ نسل اول و دوم به همراه سرفیس استودیوی 2 کرده است. این آپدیت که برای ویندوز 10 با آپدیت آوریل 2918 به بعد آماده عرضه شده است باعث بهبود سنسورهای مختلف و سخت افزارهای به کار رفته در دستگاه‌های جدید سرفیس می‌شود.

در این آپدیت مایکروسافت تلاش کرده تا روند سنسورهای تشخیص نور محیط را بهبود بخشد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود در محیط با شدت نور مختلف استفاده کنند. علاوه بر این، آپدیت جدید سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس لپ تاپ نسل اول باعث بهینه سازی کارت گرافیک داخلی مشترک با پردازنده می‌شود و میزان مصرف انرژی را کاهش و دوام باتری را افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق این بخش Windows Update در بخش تنظیمات اصلی ویندوز 10 در حال اجرا در دستگاه‌های سرفیس خود این آپدیت را نصب کرده از قابلیت‌ها و بهینه سازی‌های ارائه شده در آن استفاده کنند.

گفتنی است که آپدیت یاد شده باید در حالتی نصب شود که دستگاه به اینترنت پر سرعت و همچنین شارژر متصل باشد و کاربران باید از خاموش کردن ناگهانی دستگاه‌های خود در حین نصب آپدیت خودداری کنند. لازم به یادآوری است که در صورت بروز مشکلات فنی و خاموش شدن ناخواسته در حین آپدیت کاربران ممکن است امکان روش کردن دستگاه‌های خود را نداشته باشند و روند کاربری دستگاه به طور کامل با مشکلات جدی مواجه شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از اقدام به نصب این آپدیت حتماً موارد ایمنی مورد بررسی قرار گرفته شود و از شارژ بودن باتری در حین نصب نرم افزارهای یاد شده اطمینان حاصل شود تا با مشکلات بعدی مربوط به خاموشی دائمی دستگاه ها مواجه نشوند. گفتنی است که این آپدیت در اواخر ماه مارس عرضه شده است و احتمالا پیش زمینه ای برای عرضه آپدیت ماه آوریل 2019 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید