آپدیت جدید فریم ویر سرفیس 3 با بهبودهای امنیتی آماده عرضه شد

آپدیت جدید فریم ویر سرفیس 3 با بهبودهای امنیتی آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به عرضه آپدیت جدید فریم ویر سرفیس 3 به منظور بهبود سیستم امنیتی آن کرده است.

نسخه 15.68.9125.57 که برای سرفیس 3 که آپدیت‌های 17.3 به بعد ویندوز 10 را اجرا می‌کنند، آماده عرضه شده است و باعث می‌شود تا احتمال هک و نفوذ از طریق وای فای و بلوتوث به اطلاعات شخصی این دستگاه‌ها کاهش پیدا کند. اپل سیستم برق رسانی و ارتباطی سرفیس 3 را به طور کامل بهینه کرده است تا کاربران بتوانند با امنیت بیشتری از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

فریم ویر جدید سرفیس 3 همچنین باعث بهبود سیستم ذخیره انرژی باتری دستگاه نیز می‌شود. نسخه 1.51116.218.0 درایور باتری سرفیس 3 در آپدیت جدید آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از طریق آن به صورت بهینه‌تر و طولانی‌تر از یک شارژ دستگاه خود استفاده کنند.

همان‌طور که گفته شد، این به روز رسانی تنها در صورتی در سرفیس 3 قابل نصب است که آپدیت 17.3 با عنوان Creators سیستم عامل ویندوز 10 به بعد در دستگاه اجرا شده باشد. در غیر این صورت این آپدیت برای کاربران آماده عرضه نمی‌شود. به همین دلیل به کاربران سرفیس 3 توصیه می‌شود تا در صورت تمایل به دریافت این به روز رسانی ابتدا آپدیت‌های سیستم عامل را دریافت کنند. گفتنی است که برخی از مدل‌های سرفیس 3 همچنان از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنند که به هیچ وجه به روز رسانی جدید را دریافت نخواهند کرد و ابتدا باید نسخه جدید سیستم عامل ویندوز در آن‌ها نصب شود.

برای نصب این آپدیت ابتدا باید از اتصال دستگاه به آداپتور و اینترنت پر سرعت اطمینان حاصل کرد تا دستگاه در حین به روز رسانی با مشکلات آتی مواجه نشود.

دیدگاهتان را بنویسید