واکنش مایکروسافت به اقدام عجیب برخی از کاربران برای تعمیر نمایشگر سرفیس پرو 4

واکنش مایکروسافت به اقدام عجیب برخی از کاربران برای تعمیر نمایشگر سرفیس پرو 4

اخیراً برخی از کاربران تبلت‌های هیبریدی سرفیس پرو 4 اعلام کرده‌اند که دستگاه‌هایشان با مشکلات مختلف سخت افزاری روبرو شده است.

بخش پشتیبانی فنی شرکت مایکروسافت و تالار گفتمان آن پر شده از مطالبی که بیشتر روی مشکلات سخت افزاری نمایشگر سرفیس پرو 4 تمرکز دارند. در این میان بسیاری از کاربران از پرش ناگهانی نمایشگر سرفیس پرو 4 ابراز نارضایتی کرده‌اند. این کاربران اعلام کرده‌اند که دستگاه آن‌ها در حین استفاده طولانی مدت و افزایش دما با مشکلی عجیب مواجه می‌شود و نمایشگر آن به طور دائم پرش می‌کند.

برخی از این کاربران و همچنین نویسندگان وب‌سایت‌های فناوری یک روش بسیار عجیب برای رفع این مشکل پیدا کرده‌اند. این افراد اعلام کرده‌اند که مشکل پرش نمایشگر سرفیس پرو 4  در صورت قرار گرفتن در فریزر و کاهش دمای ناگهانی آن از بین خواهد رفت.

همین مسئله باعث شده تا تعداد زیادی از نظرات منتشر شده در تالار گفتمان بخش خدمات مایکروسافت به این مسئله پرداخته باشند. مایکروسافت نیز به عنوان شرکت تولید کننده سرفیس پرو 4 اعلام کرده که  این مشکل ریشه سخت افزاری دارد و از کاربران درخواست کرده تا از قرار دادن دستگاه خود در فریزر خودداری کنند.

مایکروسافت همچنین با اشاره به اینکه کمتر از یک درصد سرفیس پرو 4 ها با این مشکل مواجه شده‌اند، به طور رسمی از کاربران خواسته تا دستگاه خود را به نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش ارائه دهند.

مایکروسافت در پایان اعلام کرده که مشکل پرش صفحه نمایشگر سرفیس پرو 4 یک مشکل سخت افزاری است که به دلیل استفاده ناصحیح از دستگاه به وجود میاید و در صورت بروز این مشکل پنل تاچ ال سی دی دستگاه باید تعویض شود و قطعه سالم جایگزین آن شود.

پی نوشت:  این مطلب صرفاً جنبه اطلاع رسانی داشته و شرکت امتداد پارسه مسئولیتی در برابر عواقب قرار دادن سرفیس در فریزر یا کارهای مشابه آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.