سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد با کمک شرکای تجاری خود محدوده خدمات پس از فروش و پشتیبانی دستگاههای خانواده سرفیس را گسترش دهد. اجرای موفقیتآمیز این پروژه باعث شد تا مراکز خدمات پس از فروش و پشتیبانی خانواده سرفیس در کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، استرالیا، نیوزلند، دانمارک، سوئد، نروژ و فنلاند افتتاح گردد.
اما حالا مایکروسافت قصد دارد تا مراکز خدمات پس از فروش خود را در سطح بینالمللی افزایش دهد و مراکز بیشتری خارج از ده کشور ذکرشده افتتاح کند. به همین منظور مایکروسافت شراکتی جدید را با شرکت IBM شروع کرده تا بتواند خدمات گارانتی و تعویض دستگاههای خود را در سطح جهانی بیشتر ازآنچه تاکنون شاهد آن بودهایم گسترش دهد.
مایکروسافت همچنین اعلام کرد از پانزدهم جولای جشنواره تعویض دستگاههای خراب و کارکرده در عرض یک روز کاری را در آمریکا و کانادا برگزار خواهد کرد. گفتنی است که این سرویس تنها برای آن دسته از کاربرانی که کاملترین پکیج گارانتی مایکروسافت را خریداری کرده باشند ارائه میشود.
مایکروسافت همچنین اعلام کرد که برای Reseller ها و فروشندگان غیررسمی نیز برنامهای ویژه دارد. مایکروسافت قصد دارد تا در برنامهای بانام Surface Reseller Alliance training program با فروشندگان و ارائهدهندگان خدمات پس از فروشی که در کشورهای مختلف بهصورت متفرقه فعالیت میکنند همکاری کند و به آنها برنامه آموزشی برای بازاریابی، آموزش تعمیر محصولات سرفیس و ارائه خدمات به مشتریان را ارائه دهد.