سرفیس پرو 4 خارج از گارانتی تعمیر می‌شود

سرفیس پرو 4 خارج از گارانتی تعمیر می‌شود

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده برخی از مدل‌های سرفیس پرو 4 که با مشکلات تاچ در نمایشگر مواجه هستند همچنان خارج از گارانتی تعمیر می‌شوند.

برخی از سرفیس پرو 4 هایی که از سال 2015 آماده عرضه شده‌اند، با عرضه آپدیت‌های فریم ویر نرم افزاری با مشکلات جدی  در نمایشگر تاچ ال سی دی مواجه می‌شوند و تعمیرکاران امکان تعمیر دستگاه‌ها را ندارند. بر اساس ادعا بسیاری از تعمیرکاران، این مشکل به صورت مشخص به تراشه‌های به کار رفته در برد مدارد منطقی سرفیس پرو 4 مربوط می‌شود و دستگاه باید به‌طور از بخش مادر برد باید تعمیر شود. بر این اساس، شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که حاضر به تعویض برخی از مدل‌های این دستگاه، حتی در زمان پایان یافتن زمان گارانتی آن‌ها است.

مایکروسافت تنها در برخی از کشورهای جهان این خدمات تعویضی را انجام می‌دهد و بر اساس آن دستگاه‌ها را پس از دریافت، بررسی می‌کند و از بروز مشکل یاد شده در دستگاه اطمینان حاصل می‌کند. در صورتی که مشکل به وجود آمده برای دستگاه با مشکل فریم ویر مورد نظر مایکروسافت تطابق داشته باشد، شرکت مایکروسافت حتی پس از پایان یافتن تاریخ ارائه خدمات گارانتی حاضر به ارائه خدمات تعویضی است و این دستگاه‌ها را با مدل‌های جدید تعویض می‌کند.

گفتنی است که دستگاه‌های تحویل داده شده به کاربران پس از انجام تعویض، فاقد جعبه خواهند بود و برچسب ریفربیشد روی آن‌ها قرار گرفته است. علاوه بر این، برای بار دیگر تأکید می‌شود که این خدمات در برخی از کشورها به صورت محدود ارائه می‌شود و از آنجایی که مایکروسافت در ایران خدمات تعمیراتی رسمی ندارد، این خدمات به کاربران ایرانی ارائه نمی‌شود. البته کاربران ایرانی می‌توانند در صورت تمایل دستگاه خود را با هزینه مشخص به نمایندگی‌های ارائه خدمات رسمی مایکروسافت در کشورهای مختلف ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.