اکتبر سال 2018 میلادی بود که مایکروسافت از هدفون سرفیس به همراه دیگر محصولات جدید این کمپانی رونمایی کرد. اما حالا مشخص شده که محصولات صوتی تحت برند سرفیس در حال افزایش هستند و در آینده نزدیک باید شاهد عرضه محصولات بیشتری از این دست باشیم.
فعالیتهای اخیر ردموندیها حاکی از آن است که مایکروسافت در حال ثبت برندهای جدید و نامهای متنوعتر برای عرضه محصولات صوتی اختصاصی خود است. اخیراً مایکروسافت شعار تبلیغاتی THE SMARTER WAY TO LISTEN با ترجمه «روشی هوشمندانهتر برای گوش کردن» را به ثبت رسانده است و تصمیم دارد تا از این عنوان برای معرفی محصولات صوتی خود استفاده کند.
مایکروسافت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در سال 2019 حداقل یک اسپیکر هوشمند را با دستیار دیجیتالی کورتانا آماده عرضه به بازار کند. مایکروسافت تا پیش از این تلاش ناموفقی در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر کورتانا را با همکاری هارمن کاردن داشته است با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا اسپیکر اختصاصی سرفیس را بهزودی آماده عرضه به بازار کند.
علاوه بر این، مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا هندزفریهای بیسیم اختصاصی خود را مشابه ایرپادز بیسیم شرکت اپل آماده عرضه به بازار کند. شایعات حاکی از آن است که این محصول توان اتصال همزمان به دو دستگاه را از طریق بلوتوث نسخه 4 دارد و میتواند به یک کامپیوتر سرفیس و یک تلفن هوشمند به صورت همزمان متصل شود.
محصولات یاد شده با توجه به شایعاتی که این روزها به گوش میرسد قرار است در جریان رویدادی در نیمه اول سال 2019 میلادی معرفی شده و نهایتاً تا ماه می همان سال آماده عرضه به بازار شوند.