اختلال یک روزه اسکایپ: بسیاری از کاربران در سراسر دنیا دچار مشکل شدند

روز گذشته مسنجر صوتی و تصویری اسکایپ طی یک اختلال شدید از کار افتاد. شرکت توسعه دهنده اسکایپ که زیر نظر مایکروسافت فعالیت میکند نیز تنها به یک جمله کوتاه برای توضیح این مشکل بسنده کرد. توسعه دهندگان این مسنجر محبوب از طریق حساب رسمی توییتر اسکایپ این گونه مشکل را مطرح کردند: ما از بوجود آمدن مشکلی که شبکه اسکایپ را تحت تاثیر قرار داده است آگاه شدیم و در تلاشیم تا هرچه زودتر این مشکل را حل کنیم. بسیاری از کاربران در سراسر جهان بخصوص در اروپا با این مشکل مواجه شده اند و دسترسی آنها به اسکایپ دچار مشکل شده است.

در نهایت شرکت توسعه دهنده اسکایپ در آخرین توییت خود چنین گفت: ما خوشحالیم که اعلام کنیم که مشکل را حل کرده ایم و برای اختلال پیش آمده از شما کاربران عذرخواهی میکنیم.

اسکایپ یک مسنجر صوتی و تصویری است که به صورت مالتی پلتفرم برای تمام دستگاه های متصل به اینترنت از قبیل کامپیوترها، تبلت ها و تلفن های هوشمند و حتی پلی استیشن و ایکس باکس تولید شده است. اسکایپ کار خود را 12 سال پیش یعنی سال 2003 آغاز کرد و محبوبیت آن اغلب به دلیل امکان ایجاد تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا است. اسکایپ در سال 2011 توسط شرکت مایکروسافت به مبلغ 8.5 میلیارد دلار خریداری شده است و از آن زمان تا کنون طبق سیاست گذاری های مایکروسافت فعالیت میکند.

رای دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

لطفا کد امنیتی را وارد کنید