وان نوت در سرفیس می‌تواند تمامی یادداشت‌ها را به صورت یکجا پرینت بگیرد

وان نوت در سرفیس می‌تواند تمامی یادداشت‌ها را به صورت یکجا پرینت بگیرد

 

آپدیت اکتبر نرم افزار OneNote در ویندوز 10 به تمامی کاربران این سیستم عامل از جمله کاربران سری محصولات خانواده سرفیس امکان پرینت تمامی اسناد ذخیره شده در این اپلیکیشن را به صورت یک جا می‌دهد.

مایکروسافت در اپلیکیشن دفترچه دیجیتالی خود تغییراتی را اعمال کرده که بر اساس آن کاربران می ‌توانند به تمامی اسناد و یادداشت‌های خود به صورت دیجیتالی دسترسی داشته باشند.

آپشن جدید OneNote به کاربران اجازه می‌دهد تا یک یا چند Notebook مشخص را انتخاب کرده و آن را به طور کامل و به صورت کاملاً یک جا برای چاپ به پرینتر بفرستند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از این قابلیت، تنها بخشی از یک نوت بوک را انتخاب کرده و از آن نسخه فیزیکی و کاغذی تهیه کنند.

در آپدیت جدید مایکروسافت همچنین بهبودهایی نظیر جست‌وجو و انتخاب یادداشت‌ها اضافه شده است. بر همین اساس، کاربران می‌توانند گروه بندی یادداشت‌ها را سریع‌تر مدیریت کنند و با استفاده از امکان جست‌وجوی سریع، اسناد، مدارک یا یادداشت‌های خود را در زمان کمتری پیدا کنند.

OneNote ابزار یادداشت برداری دیجیتالی مایکروسافت است که بخشی از بسته نرم افزاری آفیس به حساب میاید. این نرم افزار از طریق فضای ابری مایکروسافت و حساب کاربری مشترک می‌تواند تمامی یادداشت‌های کاربران را در تمامی دستگاه‌های همراه و دسکتاپ آن‌ها همگام سازی کند.

کاربران ویندوز 10 می‌توانند از طریق ویندوز استور نسخه جدید آپدیت اپلیکیشن OneNote را دانلود و نصب کنند.

در ادامه لاگ تغییرات این آپدیت را مشاهده خواهید کرد:

    If you have high-DPI or multiple monitors, you’ll find OneNote looks and acts better than ever.

    PDF printouts now look crisp and clear in OneNote for Windows 10, even those that were previously inserted with other versions of OneNote.

    Take advantage of a new setting. You can decide if you want to automatically capitalize the first word of a sentence

2 دیدگاه برای “وان نوت در سرفیس می‌تواند تمامی یادداشت‌ها را به صورت یکجا پرینت بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید