مایکروسافت قوانین سخت گیرانه تری برای بن کردن ایکس باکس وان پیش میگیرد

مایکروسافت قوانین سخت گیرانه تری برای بن کردن ایکس باکس وان پیش میگیرد

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا با سختگیرانه تر کردن قوانین بن کردن کنسول های ایکس باکس وان، امنیت بیشتری را به ایکس باکس لایو بیاورد. مدت زیادی است که سرویس ایکس باکس لایو از سیستم شهرت سنجی کاربران استفاده میکند و به گیمر ها اجازه بررسی رفتار صحیح کاربران دیگر را میدهد. با وجود این سیستم، مایکروسافت پیام ها اعتراض آمیز زیاد و شکایت های گوناگونی از کاربران این سرویس دریافت میکند.
به همین دلیل مایکروسافت تصمیم دارد تا با نظارت بر تک تک این موارد، گزارش های صحیح و نادرست را از هم تشخیص دهد و بر اساس آن کنسول گیمر های متخلف را بن کند. علاوه بر این، مایکروسافت تصمیم دارد در این شیوه از نظارت، کاربرانی که شکایت های بی مورد از دیگر گیمر های میکنند را نیز از سرویس ایکس باکس لایو بن کند.
در صورت تشخیص کاربران متخلف، مایکروسافت دوره تنبیهی مشخصی برای آنها در نظر میگیرد و آنها قادر به متصل شدن به ایکس باکس لایو و ورود به شبکه برای بازیهای چند نفره نخواهند بود. همچنین در صورت تکرار تخلف ها، مایکروسافت اکانت و کنسول متخلفت را بن خواهد کرد.
سخنگوی بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت نیز در این باره اظهار نظر کرده و اعلام کرده که مایکروسافت، ایکس باکس لایو را سرگرم کننده، ایمن، لذت بخش و به دور از آزار و اذیت های گوناگون میخواهد.
ایکس باکس لایو سرویس آنلاین بر پایه بازی مایکروسافت از که کاربران از طریق آن میتوانند به صورت آنلاین و چند نفره با یک دیگر بازی کنند.
مایکروسافت در چند سال اخیر قوانین سخت گیرانه تری را برای بن کردن کاربران متخلف در نظر گرفته است. بر همین اساس کاربرانی که از نسخه غیر قانونی و کپی بازی ها استفاده کنند و یا در شبکه ایکس باکس لایو اقدام به آزار و اذیت کاربران دیگر کنند از ارتباط با سرویس ایکس باکس لایو و اجرای بازی ها به صورت چند نفره محروم خواهند شد.

6 دیدگاه برای “مایکروسافت قوانین سخت گیرانه تری برای بن کردن ایکس باکس وان پیش میگیرد

دیدگاهتان را بنویسید