مایکروسافت سرفیس جدید را بزرگ تر از قبل میسازد.

مایکروسافت سرفیس جدید را بزرگ تر از قبل میسازد.

همانطور که میدانیم، از ابتدای سال جاری میلادی، شرکت های بزرگ سازنده گجت های هوشمند، سعی کرده اند محصولات خود را بزرگ تر از گذشته تولید کنند تا تجربه کار بهتری را برای صاحبان این دستگاه ها فراهم کنند. طبق همین رسم، انتظار میرد که آیپد جدید شرکت اپل که با نام iPad Pro آنرا میشناسیم با صفحه نمایش بزرگ تر از آیپد های امروزی و با قطر 12.9 اینچ به دنیا معرفی شود. از طرف دیگر شرکت مایکروسافت نیز دست روی دست نگذاشته است و سعی دارد نسل جدید تبلت های هیبردی خود را که با سری نام سرفیس به همگان شناسانده است را با اندازه ای بزرگتر از حد معمول یک تبلت معمولی به بازار عرضه کند. مایکروسافت در ابتدا اعلام کرده بود که نسل جدید تبلتهای سرفیس را با اندازه 13 اینچ به بازار عرضه میکند اما حالا مایکروسافت تصمیم گرفته سرفیس پرو 4 را با اندازه 14 اینچ تولید کند.

البته مایکروسافت تمام سرفیس ها را با اندازه بزرگ تولید نمیکند. همانطور که چند ماه پیش نیز سرفیس 3 را با اندازه 10.8 اینچ و نسل جدید و قدرتمند پردازنده های Intel Atom به بازار عرضه کرد، احتمال میرود که سرفیس 4 با اندازه ای کوچک تر از سرفیس پرو 4 تولید شوند.

طیق اخبار و شایعاتی که در چند هفته گذشته در دنیای مجازی در مورد تاریخ انتشار سرفیس جدید پخش شده است، احتمال میرود که تا پایان ماه اکتبر سال جاری، شاهد معرفی نسل جدید سرفیس پرو از طرف مایکروسافت به دنیا باشیم.

1 دیدگاه برای “مایکروسافت سرفیس جدید را بزرگ تر از قبل میسازد.

  1. یاشار گفته:

    چه خبره دیگه زیادی بزرگ میشه… من سرفیس پرو 2 دارم اندازش 10.8 اینچه که بسیار اندازه مناسبی برای جابجایی داره ولی بزرگتر از این باشه جابجایش خیلی سخت میشه و دیگه نمیشه گفت تبلته …. همین پرو 3 … من با اندازش مشکل داشتم که نخریدم 2 اینچ بزرگتر … حداقل اگه میخواد بزرگ برنه کاش تو همون اندازه پرو 2 بزنه و با کم کردن حاشیه اندازه صفحه اشو بزرگ کنه … یا تو اندازه های مختلف بزنه درسته بالا گفته شده مثل سرفیس 3 ممکنه با اندازه متفاوتی هم بزنه ولی من منظورم ورژن پرو هستش نه تبلتهای معمولیش… 14 اینچ خیلی دیگه بزرگه

دیدگاهتان را بنویسید