دسترسی به فروشگاه ویندوز مایکروسافت برای کاربران ایرانی آزاد شد

دسترسی به فروشگاه ویندوز مایکروسافت برای کاربران ایرانی آزاد شد

این روزها خبرهای خوشی برای کاربران مایکروسافت، خصوصاً کاربران ایرانی به گوش می‌رسد. چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد بنا به درخواست کاربران ایرانی، تقویم شمسی را به نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 افزوده است. اما خبرهای خوش به همین‌جا ختم نمی‌شود. مایکروسافت دسترسی به فروشگاه برنامه‌های ویندوز را نیز برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

در شرایطی که درخواست‌های کاربران ایرانی مبنی بر رفع محدودیت فروشگاه برنامه‌های ویندوز در قسمت صدای مشتری، به بیش از 48 هزار درخواست رسیده است، مایکروسافت به این حجم از درخواست‌های مخاطبانش توجه شایسته‌ای نشان داده و در Build 9926 از پیش‌نمایش ویندوز 10، مجدداً دسترسی به استور خود را برای ایرانیان مهیا کرده است.

این اقدام ردموندی‌ها، صرف‌نظر از توجه این کمپانی به درخواست‌های کاربرانش، از نگاه ویژه‌ به مخاطبین ایرانی و برآورده ساختن نیازها و خواسته‌های آنها حکایت دارد.

 

مایکروسافت با روند مشتری‌مداری که برای ارائه‌ی ویندوز 10 مطابق با نیاز و سلیقه‌ی همه‌ کاربران خود از سرتاسر جهان در پیش گرفته، مطمئناً بازخوردهای مثبتی را در آینده‌ای نه‌چندان دور از سوی مصرف‌کنندگان دریافت خواهد کرد.

 

 

2 دیدگاه برای “دسترسی به فروشگاه ویندوز مایکروسافت برای کاربران ایرانی آزاد شد

  1. مهرآنا شرافمتد گفته:

    سلام خسته نباشید من اهواز زندگی می کنم میخوام تبلت سوفیس تهیه کنم پرس و جو کردم میگن چون مارک معروفی مثل تبلت سامسونگ یا اپل نیست نمایندگی تعمیرات ندارد و اگر ایرادی پیدا کرد دیگه قبل استفاده نیست میشه لطف کنید راهنمایی کنید ؟ متشکرم

    • faraji گفته:

      دوست عزیز سرفیس برند محصولات سخت افزاری مایکروسافت است. مایکروسافت بیش از 44 سال قدمت دارد و از سال 1975، فعالیت دارد و 1 سال از شرکت اپل جوان تر است. مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به محصولات سرفیس در ایران وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید