slide3

پارسه شهر پارسیان است، مردمانی سخت کوش که بزرگترین امپراتوری باستان را بنا نهادند و ما در شرکت «پارسه» افتخار خود را خدمت به پارسیان می‌دانیم. تلاش ما در دهه گذشته تمرکز بر عرضه آخرین فناوری‌های روز جهان در حوزه تجهیزات همراه بوده است و در این راه با ارائه راه‌حل‌های نوین پردازشی در صنعت رایانه‌های شخصی و عمومی توانستیم گام‌های بزرگی در اعتلا و پیشرفت کشور ایران برداریم.

با گذر زمان و در پی نیاز کاربران، بر اساس مطالعات توسعه و نظارت بر روند بازار، اقدام به توسعه فعالیت‌های خود نمودیم و در این راستا، با ارج به انتخاب ارزشمند مشتریان و تلاش در حفظ این امانت، «مرکز خدمات پس از فروش پارسه» به عنوان یک سازمان مستقل جهت ارائه خدمات تخصصی راه‌اندازی گردید. این مرکز اکنون یکی از بخش‌های موفق مجموعه پارسه است که هدف خود را حفظ کرامت مشتریان می‌داند و ثمره این اعتماد برپایی یک ساختار پیشرفته بر اساس آخرین ابزارها و استانداردهای جهانی است.

نام تجاری «مای سرفیس» به عنوان مرکز فروش تخصصی مایکروسافت سرفیس ، یکی دیگر از نتایج گرانقدر اعتماد مشتریان ما در سراسر کشور است و در پی توسعه فعالیت‌های مجموعه «پارسه» ونیاز روز افزون فروش آنلاین جهت پاسخ به نیاز بازار در تامین کالا متولد گردید. در این مرکز تلاش می‌کنیم با عرضه بهنگام تجهیزات با شرایط رقابتی، حامی مشتریان ارزشمند خود باشیم.نتیجه اعتماد مشتریان به مای سرفیس همکاری با بزرگان صنایع کشور بوده است بزرگانی که نام و نشان آنها برای هر ایرانی باعث افتخار است.از پتروشیمی ها گرفته تاب بانکها و صنایع فولادی و مراکز تولید و پخش دارو همه و همه نشان از این دارد که در رسالتی که به عهده داشته ایم تا حد زیادی موفق بوده ایم و آن رسالت چیزی نیست جز رضایت مشتریان .

ما در شرکت پارسه، نوآوری و اخلاق را چراغ راه خود می‌دانیم و در هر گام با بهره‌گیری از دانش روز و پرسنل مجرب توانسته‌ایم پیشرفت‌های موثری را تجربه کنیم. اینک پس از یک دهه فعالیت در عرضه تکنولوژی‌های جهانی، مفتخریم که در «مرکز خدمات پس از فروش پارسه» موجب رضایت مشتریان خود را با استفاده از تجربه و دسترسی به استانداردهای نوین بین‌المللی جلب نموده‌ایم و همواره پیشگام در ارائه خدمات مناسب و در شان مردمان پارسی هستیم.

رشد چشمگیر و موفقیت‌های مهم ما در شرکت «پارسه» مدیون حمایت و اعتماد مشتریان است و همواره قدردان این موهبت خواهیم بود.