ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در کشور

ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در کشور

شرکت امتداد پارسه، عرضه کننده‌ی لپ‌تاپ، تبلت و گجت‌های پوشیدنی که علاوه بر عرضه‌ی محصولات مختلف نسبت به ارائه خدمات پس از فروش از آن‌ها اقدام می‌کند دانش لازم برای تعمیر و ارائه سرویس به تبلت‌های سرفیس پرو ۳ را بدست آورده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سرویس مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.از آنجایی که تبلت‌هایی همچون سرفیس، بسیار سبک و باریک هستند، قطعات آن‌ها به شکل فشرده‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود تا این محصولات سبک و باریک باشند اما در عوض تعمیر و رفع ایراد آن‌ها مشکل شود.

parseh_04
مهم‌ترین چالش پیش‌رو در تعمیر سرفیس پرو ۳، باز کردن آن است چرا که صفحه نمایش بر روی بدنه چسبانده شده و از آنجایی که این صفحه نمایش بسیار باریک است با کوچک‌ترین فشار بیش از حد، خرد می‌شود. از آنجایی که پنل لمسی و صفحه نمایش با یکدیگر یکپارچه شده‌اند اگر در هنگام باز شدن فشار یا حرارت بیش از حد وارد شود ممکن است به صفحه نمایش آسیبی وارد نشود اما پنل لمسی از کار بیافتد. به همین دلیل باز کردن تبلت سرفیس، مهارت، دقت و تجربه‌ی خاص خود را طلب می‌کند. امتداد پارسه‌ی برای نشان دادن دانش فنی خود برای باز کردن تبلت سرفیس از زومیت دعوت کرد تا به مرکز خدمات این شرکت دیدن کند. تکنسین‌های این شرکت تبلت را قدم به قدم ابتدا از صفحه نمایش و سپس بخش‌های دیگر باز کردند و سپس مجدد سرهم کردند.

parseh_05
در سرفیس پرو ۳ از پردازنده‌ی هسول استفاده شده است که نیاز به فن برای خنک کردن دارد. در سرفیس پرو با وجود باریک بودن تبلت از یک سیستم‌خنک کننده‌ی بسیار ظریف استفاده شده است. این فن به عنوان اختراع جدید شرکت اینتل و مایکروسافت برای نخستین بار در کالایی استفاده شده است. سرفیس پرو به حافظه‌ی رم ساخت سامسونگ و SSD ساخت هاینیکس مجهز شده است. باتری LI-ION دستگاه به چهار قسمت تقسیم شده است که از طریق یک برد به یکدیگر متصل شده است. مایکروسافت با این اقدام خود نه تنها موفق شده است تا باتری پر ظرفیت‌تری را در این دستگاه جای دهد بلکه، دمای ایجاد شده از آن را نیز در کل سیستم پخش کرده است. از دیگر موارد قابل توجه وجود دو کنترلر جداگانه برای لمس با دست و لمس با قلم برای صفحه نمایش است. برد نیز توسط فاکس‌کان تولید شده است.
امتداد پارسه که از مدت‌ها قبل عرضه‌ی تبلت‌های سرفیس به بازار کشور را آغاز کرده و سرویس و خدمات پس از فروش آن را برعهده گرفته، اخیرا دانش فنی تعمیر این محصولات را بدست آورده و موفق شده است این محصول را باز کرده و نسبت به تعویض یا تعمیر بخش‌های مختلف آن اقدام کند.
امتداد پارسه کلیه خدمات سخت افزاری سرفیس از جمله تعویض صفحه نمایش، حافظه‌، دوربین اسپیکر و دیگر مواردی که نیازمند باز کردن دستگاه باشند را در ایران ارایه می‌دهد.

parseh_02

parseh_06

parseh_07

parseh_01

312 دیدگاه برای “ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در کشور

  1. m گفته:

    سلام خسته نباشید من قصد خرید تبلت سرفیس 4رو دارم میخواسم بدونم قطعات این تبلت تو ایران گیر میاد من تو ی سری از سایتا خوندم سرفیس غیر قابل تعمیر است

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز،
      تبلت های سری سرفیس شرکت مایکروسافت بسته به نوع مشکل در ایران قابل تعمیر هستند.البته امکان تعمیر بعضی از مشکلات خاص در ایران وجود ندارد و باید به شرکت سازنده ارجاع داده شود.

      • m گفته:

        ممنون بابت پاسخگوییتون
        مدل سرفیس پرو سه 128گیگ پردازنده i3تو لیست قیمت ها نبود قیمتشم فک میکنم تو سایت 2.715بود
        اگه موجود شد ممنون میشم به من اطلاع بدید

        • امتداد پارسه گفته:

          دوست عزیز
          دستگاه مورد نظر شما به دلیل اینکه موجود نیست، در لیست قیمت درج نشده. در صورت موجود شدن این محصول، حتما در وبسایت اطلاع رسانی میشود.

  2. سعید گفته:

    سلام من یک سرفیس پرو 2 دارم . آپگراد کردم به ویندوز 10- اخیرا بخاطر کانکت نشدن درست سوکت شارژ متاسفانه ویندوز آن بالا نمیاد و صفحه TPM باز میشه .بعد از آن سعی کردم با ساخت فلش USB بوت ایبل و… مشکل را حل کنم که موفق نشدم . ضمنا یک فایل ریکاوری از ویندوز 8.1 در لبتاپم داشتم . از طریق فلش روی تبلت اجرا کردم که .صفحه آبی و dmc و… اجرا میشه اما گزینه های مورد نظرم (ریفریش یا ریست یا ریکاوری ) عمل نمیکنه . ضمنا درایو هارد را (C) نمیشناسه و بجای آن درایو X میشناسه . سؤالات : 1- راهی هست اگه مشکل ساده است با راهنمایی خودم بتونم مشکل را حل کنم .؟ 2- اگه جواب منفی است . چگونه میتونم دستگاه را ارسال کنم خدمتتان (اصفهان زدگی میکنم) تا زحمتش را بکشید. ؟

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز
      مشکل شما احتمالا با فرمت کردن حافظه اس اس دی و نصب دوباره سیستم عامل حل شود.
      برای این کار وارد تنظیمات فرم ور شوید و سپس از طریق کدهای دستور متنی حافطه اس اس دی را پاک کنید.
      برای اطلاعات بیشتر با بخش فنی تماس حاصل نمایید

  3. Amirsam گفته:

    با سلام.
    بنده يك سرفيس ٤ خريدم و چند ساعت پس از خريد مشكل پرش تصوير داره.سيستم رو آپديت نمودم اما مشكل حل نشد.تو سايتها هم چيزي پيدا نكردم.ايا اين مشكل قابل حل نيست!؟

  4. بابک گفته:

    با سلامو خسته نباید
    من سوالی داشتم من قصد خرید سورفیس پرو 4 دارم می خواستم بدونم باتری این تبلت در ایران قابل تعویض می باشد و اصولا باکارکرد معملولی عمر باتری این تبلت چقدر است باتشکر

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز میزان طول عمر کار کرد باتری سرفیس پرو 4 به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل کانفیگ دستگاه، میزان روشنایی نور صفحه نمایش و کاری که در لحظه دستگاه انجام میدهد میشود. اما به طور متوسط با سرفیس پرو 4 با پردازنده Core i5 و نور پس زمینه پایین، بین 3 تا 5 ساعت میتواند کارهای معمولی را انجام دهد.
      همچنین عملیات تعویض باتری در ایران، به شرط وجود قطعه آن، قابل انجام است. اما قطعه باتری سرفیس معمولا کم یاب و انجام آن هزینه زیادی دارد

  5. حمید رضا بخشی گفته:

    سلام من سورفیس 4 پرو دارم نوک قلم آن به زمین خورده وشکسته است میخواهم بدانم امکان تعمیر دارد یا باید قلم جدید بخرم . در ضمن هزینه در هر دوحالت چه میزان است ؟ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز نوک قلم سرفیس پرو 4 قابل تعویض است اما در حال حاضر امتداد پارسه پک قلم آن را جدا گانه ندارد.
      در حال حاضر قلم سرفیس پرو 4، به همراه پک قلم در سایز های مختلف در یک پک موجود است و قیمت آن 350 هزار تومان است

  6. شهرام گفته:

    سلام من یک سرفیس پرو 3 دارم که در حال ریکاوری برق رفت و الان دیگر بالا نمی آید و اعلام می کند که باید فلش شود لطفاً مرا راهنمایی نمایید تا چه کار بایستی انجام دهم
    متشکرم

    • امتداد پارسه گفته:

      شما باید فایل ایمیج ویندوز مخصوص دستگاه را از سایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید و از طریق آن یک فلش بوت ایبل بسازید. پس از ساخت فلش بوت ایبل سرفیس را روی آن بوت کرده و ویندوز را نصب کنید.
      لازم به ذکر است این خدمات در امتداد پارسه انجام میشود. اگر دستگاهتان دارای گارانتی میباشد؛ این خدمات بدون هزینه برای شما انجام خواهد شد

  7. محمد گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    من حدود سه ماه پیش یک دستگاه سرفیس پرو 4 خریداری کردم. دو سه روز پیش متاسفانه پورت یو اس بی اون از کار افتاده و هیچ عکس العملی در مقابل وصل کردن وسایل یو اس بی حتی کول پد نشون نمیده .لطفا بفرمایید که ایا قابل تعمییر هست ؟ واینکه چقدر زمان و هزینه میبره؟
    باتشکر

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز، ایراد دستگاه شما یا از کانکتور پورت سخت افزاری یو اس بی است و یا مشکل از داخل مادر بورد است که بر اثر نوسانات الکتریکی و یا اتصال کوتاه اتفاق میافتد. تعمیر دستگاه شما باید در بخش خدمات پس از فروش مایکروسافت در خود امریکا یا کشور هایی که مایکروسافت به طور مستقیم خدمات میدهد انجام شود

  8. مهدی گفته:

    با عرض سلام. من سرفیس 4 رو چند ماه پیش خریدم الان چند مدتی کلا از کار افتاده و error critical میده چند باریم ریکاوری کردم ریست کردم بازم error میده وهنگ میکنه.برا تعمیرش چه جوری باید باهاتون تماس بگیرم. من اصفهانی هستم

  9. پویان گفته:

    با عرض سلام
    من دارای یک دستگاه سرفیس پرو 3 هستم که مدتیه از طریق وای فای نمیتونم به اینترنت وصل شم البته قبلا هم این مشکل رو داشتم که با پاک کردن Marvel Avastar و نصب مجددش مشکلم حل شد ولی الان که دوباره این مشکلو پیدا کردم با این کار برطرف نشد ممکنه راهنماییم کنید؟

    • faraji گفته:

      عوامل مختلفی میتواند در کار نکردن کارت شبکه بی سیم دخیل باشند که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
      1. غیر فعال شدن سخت افزار WIFI و بلوتوث در بخش فریم ویر دستگاه
      2.مشکل در درایور نصب شده روی ویندوز که راه حل آن نصب دوباره درایور کارت شبکه بی سیم است و در بعضی موارد حاد نیاز به نصب و راه اندازی دوباره ویندوز نیز دارد.
      3. خراب شدن سخت افزاری کارت شبکه بی سیم که بدترین حالت ممکن است
      البته این تمامی موارد نیست و ممکن است مشکل از جای دیگر باشد

      • elmira گفته:

        سلام روز بخیر منم همین مشکل دارم و بعد ده بار روشن و خاموش کردن به زور میاد با مودم ایرانسل مشکلی نداره ولی با مودم های دیگر بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا نه

    • faraji گفته:

      امکان آن وجود دارد اما به دلیل قیمت بسیار بالای آن این کار به صرفه نیست و توصیه نمیشود. برای اطلاع از قیمت ها در ساعات کاری با همکاران بخش پشتیبانی فنی تماس بگیرید

    • faraji گفته:

      دلایل مختلفی وجود دارد.
      اگر ضربه فیزیکی و خرابی آن را در نظر نگیریم، ممکن است ضعیف بودن باتری، جفت نشدن صحیح قلم با سرفیس از طریق بلوتوث و کالیبره نبودن را به عنوان اشکال های مورد بررسی در نظر گرفت

  10. pejman گفته:

    سلام تبلت من سورفیس پرو2 هست تااین لحظه سومین شارژر رو هم خریدم ولی بعلت کار زیاد و احتمالا جرقه زدن در هنگام نصب شارژر کنتاکتهای ان خورده میشوند و در حالیکه اداپتور شارژر سالم است شارژرها بلا استفاده میشوند. ایا کابل شارژر کنتاکت بصورت جداگانه فروخته میشود؟ یا کنتکتهای شارژر قابل تعمیر هستند؟ و در اخر میتوان ورودی شارژر تبلت را به usb یا ورودی پرو3 تغییر داد تا از شارژر های آنها استفاده کرد؟

    • faraji گفته:

      دوست عزیز شرکت امتداد پارسه مدتی است که خدمات سرفیس پرو 2 را ارائه نمیدهد و تمرکز اصلی این شرکت برروی دستگاه های جدیدتر مایکروسافت است.
      اما در مورد شارزر چند نکته را رعایت کنید: حتما از شارژر های اصلی موجود در بازار استفاده کنید و به هیچ وجه شارزر متفرقه برای سرفیس تهیه نکنید؛ اگر دو شاخه شارژر نیاز به تبدیل داشت حتما از تبدیل های پریز با کیفیت استفاده کنید، اگر احتمال نوسان در شبکه برق میدهید، حتما از محافظ استفاده کنید.
      لازم به ذکر است که شارژر های اورجینال سرفیس باید قابلیت متصل بودن طولانی مدت به برق و دستگاه را داشته باشند و معمولا برایشان مشکلی پیش نمیاید.
      در مورد سوال شما در مورد تغییر پورت شارژ سرفیس پرو 2 به پرو 3 یا Usb و Micro USB باید گفت که این کار امکان پذیر نیست.

  11. مبینا گفته:

    با سلام
    ببخشید یه سوال داشتم من هنگام استفاده از سرفیس 4 قلمش رو خاموش کردم اما بعد روشن کردنش نمیتونم اونو به سرفیس معرفی کنم حالا چی کار کنم؟

    • faraji گفته:

      به بخش تنظیمات بلوتوث ویندوز 10 برید قلم را پیدا کند و آن را Remove کنید. سپس دوباره با فشار دادن و نگه داشتن دکمه قلم، دوباره قلم را با سرفیس از طریق بلوتوث جفت کنید.

  12. fa گفته:

    سلام من سرفیس پرو 4دارم ولی الان دوباری میشه که مثل همیشه روشن نمیشه یعنی باید دکمه پاور رو یکم نگه دارم یا شارژرشو وصل کنم تا روشن شه چند بارم لمسش کار نمیکرد و فقط با قلم کار میکرد و بعد ریستارت درست میشد، بنظرتون مشکلش چیه؟ ممنون

    • faraji گفته:

      دلایل مختلفی دارد. اما عمده دلیل این اتفاق این است که سزفیس به طور کامل خاموش نشده و شما قصد روشن کردن ان را دارید و به همین دلیل سرفیس با چند بار فشار دادن دکمه پاور روشن میشود. علت اصلی این که سرفیس به طور کامل خاموش نمیشود نصب آپدیتها در Background هست.
      اما احتمال خیلی کمی هم داده میشود که دستگاه از لحاظ سیستم عامل دچار مشکل شده باشد. و شاید دکمه پاور دستگاه دچار مشکل شده باشد.

  13. Shahab گفته:

    سلام خسته نباشید.ببخشید من یک سرفیس پرو 3 دارم مند وقت پیش وقتی ویندوز 10 رو اپگرید کردم ویندوز دچار مشکل شد طوری که بجز مرور گر آج وکنترل پلن هیچ چیزی کار نمیکنه هر کاری کردم ریست یا ریکاوری …..نشد در ضمن دستگاه رو از کانادا آوردن برام .میشه راهنماییم کنید

  14. Mohammad گفته:

    با سلام
    دستگاه سرفیس پرو 4 دارم که چند وقتی است قسمت پایینی صفحه نمایش پرش تصویر گرفته یعنی در حدود یک میلی پیکسل ها بالا و پایین می شند و قسمت فوقانی صفحه نمایش سالم می باشد.
    آیا قابل تعمیر هست؟و حدودا چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟

    با تشکر

  15. مهدی گفته:

    سلام
    من یه سرفیس پرو 2 دارم. صفحه ال سی دی اون شکسته. دارم یه ال سی دی از علی اکسپرس سفارش میدم که تا چند وقت دیگه میرسه. شما میتونید کار تعویضش رو برام انجام بدید؟ چند تا سوال هم در سفارش ال سی دی داشتم. ایمیل تیم فنی رو میشه لطف کنید؟

  16. siroos گفته:

    سلام وقتتون بخیر. من سرفیس پرو 4 سری A دارم.. قمش یکبار از دستم افتاد و حالا خوب عمل نمیکنه قطع و وصلی داره. میشه تعمیرش کرد یا باید تعویض کنم؟

  17. AMIN گفته:

    سلام
    بنده از وقتی پرو 2 گرفتم پورت فلش مموریش فقط وسترن دیجیتال رو میشناسه و فلش مموری های دیگه رو نمیشناسه و ایفونم رو هم تشخیص نمی ده و باز نمی کنه میشه لطفن راهنماییم کنین با نهایت سپاس
    WIN10 هم اپدیت هست و راههای مختلفی رو هم امتحان کرده ام ولی فقط با وسترن کار می کنه تو بقیه هیچ عکس العملی نشون نمیده

  18. محمد گفته:

    با سلام.
    من یه سرفیس پرو ۴ دارم. ویندوزش بالا نمیاد و به صفحه آبی رنگ bitlocker recovery میره. میگه باید از recovery tool استفاده کنید. ولی من ریکاوری ویندوز ندارم. میخواستم یه ویندوز جدید نصب کنم، ویندوز رو روی فلش بوت کردم ولی وقتی وصل میکنم به سرفیس و اولویت بوت رو هم میذارم روی usb storage، نصب ویندوز شروع نمیشه و دوباره همون صفحه آبی میاد. خواستم بپرسم شما میتونید مشکلش رو حل کنید.

    • هاشم غفاری گفته:

      سلام دوست عزیز
      توی سایت میکروسافت بگردی راحت میتونی جواب سئوالتو بگیری.
      من خودم تونستم همین مشکل رو روی سرفیس پرو 3 حل کنم
      با ساخت یه فلش بوتیبل و دانلود ایمیج سرفیس از خود سایت میکروسافت .

  19. روژینا یونسی گفته:

    سلام . من سرفیس پرو 4 خودم رو حدود سه ماه پیش گرفتم و الان بدون اینکه ضربه یا فشار خاصی بهش وارد شده باشه روی صفحه نمایش در سه نقطه کنار هم هاله نور ایجاد شده . و میدونمم این مشکل شامل گارانتی نمیشه . آیا امکان تعمیرش وجود داره ؟

    • faraji گفته:

      دستگاه شما باید بررسی شود. لطفا دستگاه خود را به بخش گارانتی نشان دهید .در صورتی که صفحه نمایش تا چند روز اول خرید مشکلی نداشته باشد به منزله سالم فروخته شدن دستگاه است. همچنین تغییر رنگ و سوختگی پیکسل در صفحه نمایش میتواند با حرارت بالا نیز ایجاد شود.

    • faraji گفته:

      آپدیت ویندوز 8.1 به 10 از تاریخ 29 اکتبر 2016 دیگر از راه پیشفرض انجام نمیشود. چرا که مایکروسافت مهلت یک ساله برای آن در نظر گرفته بود.
      شما میتوانید از طریق دانلود ویندوز 10 مخصوص سرفیس از وبسایت رسمی مایکروسافت و ساخت فلش قابل بوت، ویندوز 10 را برروی دستگاهتان نصب کنید.
      همچنین این خدمات در بخش فنی امتداد پارسه انجام میشود و میتوانید دستگاهتان را برای نصب به بخش فنی ارائه دهید

  20. matinhabi گفته:

    با سلام من سرفیس 3 نسخه ی معمولی ( نه پرو) دارم و صفحه اش شکسته است و تاچش نیز کار نمیکند . میخواستم بدانم آیا شما قطعه مربوطه را دارید ؟ امکان تعمیر آن را دارید ؟ و حدود قیمت این کار (چه در ایران و چه در خارج) چقدر است ؟ با تشکر

  21. hamed گفته:

    با سلام
    مدتی است وای فای سرفیس پرو۳ من مشکل پیدا کرده و نمیتونم به اینترنت وصل بشم. هر کاری که ممکن بود از جمله ریکاوری و حتی ریستور به ویندوز ۸ و سپس ویندوز ۱۰ انجام دادم اما متاسفانه مشکل حل نشد و در حال حاضر از یک یواس بی وای فای اکسترنال استفاده میکنم. ممکنه مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشه؟

    • faraji گفته:

      در صورتی که با ریکاوری دستگاه شما درست نشده باشد، امکان اینکه مشکل دستگاه شما سخت افزاری باشد زیاد است و تعمیر سخت افزاری وای فای سرفیس پرو 3 در حال حاضر در امتداد پارسه انجام نمیشود

    • faraji گفته:

      اتصال سرفیس پرو 4 به نمایشگر دیگر از طریق پورت Minidisplay امکان پذیر است. برای اتصال به نمایشگر ها، بسته به نمایشگر باید تبدیل پورت VGA و یا HDMI را تهیه کنید. همچنین در صورت اتصال داک مخصوص سرفیس پرو 4 میتوانید تا دو نمایشگر را به طور همزمان به سرفیس متصل کنید

  22. عابدی گفته:

    با سلام
    بنده سورفیس 4 دارم و دو مشکل دارم 1- گاهی تبلت هنگ می کند گویی صفحه نمایش تبدیل به عکس شده و امکان اجرای نرم افزار و یا انتخاب فایل ها میسر نمی شود و با دوبار زدن دگمه پاور مشکل حل می شود. 2 -در نرم افزار وان نوت گاها در زمان نوشتن متن یا پاک کردن سطر هایی از متن نوشته شده، سطرهای بالایی جابجا می شود.
    در نهایت خواهشمند است در در خصوص اینکه برای این تبلت بوک کاور (کاور کتابی، نه کیف) وجود دارد یا خیر و قیمت آن اینجانب را راهنمایی نمایدد

    • faraji گفته:

      در مورد هنگ کردن، دستگاه باید بررسی شود چرا که عوامل مختلفی باعث هنگ کردن یک دستگاه ویندوزی میشود.
      همچنین برای تهیه کیف و کاور سرفیس با بخش فروش تماس بگیرید.

  23. هانی گفته:

    سلام
    من سرفیس بوک دارم و جدیدا به دو تا مشکل برخوردم
    1. کارکردن بیش از حد و بی مورد فن دستگاه حتی موقع استفاده از PDF
    2. زرد شدن پایین صفحه بعد از داغ شدن دستگاه که بعد از خنک شدن دوباره درست میشه
    میخواستم ببینم مشکل نرم افزاریه و طبیعیه یا مشکلی وجود داره و باید دستگاه رو تعمیر کرد؟

    • faraji گفته:

      دستگاه شما باید از نظر ریشه نرم افزاری یا سخت افزاری مشکل مورد بررسی قرار گیرد. دستگاه خود را به بخش خدمات شرکتی که آن را گارانتی کرده نشان دهید. ممکن است زرد شدن صفحه نمایش که بر اثر گرمای بیش از اندازه هست در طول زمان دائمی شود.

  24. محمدی گفته:

    با سلام
    من یک دستگاه پرو 4 دارم و وقتی که چندتا برنامه رو با هم باز میکنم صدای فن اون نسبتا زیاد میشه
    صدای فن که خیلی هم کم نیست در این مدل طبیعی هست یا اینکه نباید صدایی از اون بیرون بیاد؟
    چند روز پیش هم قلم کار نمیکرد که برای مرتفع شدن مشکلش شات داون کردم ولی روشن نمیشد تا اینکه به شارج زدم و بالا آمد مشکل از کجاست؟ سخت افزار مشکلی دارد؟
    ممنونم

  25. Ailreza گفته:

    سلام
    قلم سورفیس پرو ۴ (مدل تک کلیده) من LED آن به رنگ قرمز چشمک زن شده (باتری ضعیف است ) و نوک قلم کار میکنه ولی قسمت پاک کن کار نمیکنه .
    من باتری را تعویض کردم باز هم نوک قلم کار میکند و پاک کن کارنمیکند و با نگه داشتن کلید بالا بلوتوث آن روشن نمیشه (LED روشن نمیشه) که در دستکاه نمایش داده بشه برای جفت کردن.
    میخواستم بدونم مشکل ام رو باید چطوری رفع کنم
    ممنون

    • faraji گفته:

      سعی کنید از باتری های خوب و آلکالاین استفاده کنید. باتری قلم را یک بار دیگر تعویض کنید اما این بار با یک باتری آلکالاین نو. اگر مشکل حل نشد، باید قلم بررسی شود.

  26. mohseni گفته:

    با سلام
    من سرفیس پرو 4 دارم و یه قلم جدید براش گرفتم موقع خرید قلم رو شناخت دستگاه و کار کرد الان دو روز دارم با قلم کار می کنم مشکلی نداره منتها الان کار نمی کنه!! یعنی سرفیس قلم می شناسه میتونم باهاش اسکرین شات بگیرم ولی قلم روی تبلت کار نمیکنه نمی تونم چیزی بنویسم نوکشم سالمه !! عملا نمیتونم رو تبلت باهاش کار کنم چی کار کنم؟

    • faraji گفته:

      مشکل دستگاه شما به احتمال زیاد نرم افزاری است و دلایل مختلفی ممکن است داشته باشد. معمولا آپدیت ناقص ویندوز و مشکل باتری قلم از دلایل رایج این اینگونه اشکالات است.

  27. علی.م گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان کاربلد
    من سرفیس پرو 3 را دو سال دارم و خیلی هم ازش راضیم فقط یک مشکلسی داره که داره داغونم میکنه، ممنون میشم اگه شما بتونین کمکم کنید.
    من از قلمش زیاد استفاده میکنم برای یادداشت برداری در برنامه وان نوت، متاسفانه خیلی پیش میاد و تقریبا از همون اوایلشم بود که یک خط رو می نویسم یک دفعه اون یک خطی که نوشتم می پره یک جای دیگر صفحه و در نتیجه کل متنم بهم ریخته میشه و کلا داغونم کرده یا بعضی وقتها خطی که نوشتم یهو می پره روی خط قبلی یا میپره سمت راست صفحه و از این چیزا، موندم مشکل از قلمه یا برنامه یا چی؟ بسیار ممنون میشم کمکم کنید. پیشاپیش تشکر میکنم.

    • faraji گفته:

      این یکی از مشکلات معمول در وان نوت سرفیس پرو 3 است. ممکن است بتوانید در بخش تنظیمات تا حدودی این مشکل را حل کنید.
      اما بهترین راه حل برای شما این است که از وان نوت موجود در بسته آفیس 2016 استفاده کنید چرا که علاوه بر اینکه این باگ در آن وجود ندارد، بلکه قابلیت های بسیار کاملتری به نسبت وان نوت پیشفرض دارد.
      پس از نصب وان نوت 2016،و هماهنگ سازی یادداشت هایتان در آن(چه به روش آنلاین، و چه به روش دستی و آفلاین) میتوانید از بخش تنظیمات قلم، وان نوت 2016 را برروی دکمه بالای قلم تنظیم کنید تا وان نوت 2016 به طور کامل جایگزین وان نوت پیش فرض شود

      • علی.م گفته:

        ممنون از پاسختان ولی من از وان نوت نسخه دسکتاب 2013 استفاده می کردم و این مشکل را داشتم و بعد از راهنمایی شما اون رو به نسخه 2016 ارتقا دادم ولی متاسفانه همچنان مشکل پابرجاست البته مقداری کمتر از قبل. چکار باید بکنم؟ مشکل از نسخه ی خاصی هستش؟ من نسخه professional plus 2016 x86 رو نصب کردم، چون شنیده بودم نسخه های 32 بیتی مشکلات کمتر و سازگاری بهتری با add ها و نرم افزار های جانبی دارند. پیشنهاد شما چیه؟
        ضمن اینکه با این حساب که مطمئنا مشکل از نرم افزار هستش آیا نرم افزار دیگه ای هست با همین امکانات وان نوت و به خوبی همین ولی مشکل پرش رو نداشته باشه؟
        خیلی خیلی ممنون

  28. Mohamad گفته:

    با سلام
    من سورفیس پرو 3 رو دو ساله که دارم و هیچ مشکلی هم نداشته ولی نمی دونم چرا از دیشب سیستم بالا نمی یاد . برق داخل دستگاه هست و فنش به صورت ضعیف کار می کنه ولی صفحه نمایش بالا نمی یاد و در مقابل خاموش و روشن کردن با دکمه هم جوابی نمی ده . نمی دونم مشکلش چیه
    ؟

  29. پیمان گفته:

    سلام و وقت بخیر. در سرفیس پرو 3 بنده چند روزی هست زمانی که باتری به 30 درصد میرسه یهو خاموش میشه ؟ مشکل چی میتونه باشه ؟ من امتحان کردم با شارژ 20 درصد یه ساعتی کار میده اما خب وقتی میرسه به حوالی 30 درصد باز مجدد خاموش میشه

    • faraji گفته:

      علت های مختلفی ممکن است باعث این اشکال شود. اما به احتمال خیلی زیاد باتری به صورت سخت افزاری دچار مشکل شده است که در این صورت تنها راه تعمیر تعویض باتری است

  30. سیده مریم مرتضوی گفته:

    با سلام
    من تبلت سرفیس دارم ولی چند روزی وقتی روشننش می کنم شروع می کنه به صدا دادن عین کامپیوترهای قدیمی. شما می دونید چطوری می تونم مشکلش رو حل کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  31. سعید گفته:

    سلام . من یه سرفیس ۲ دارم . همه اپدیت ها رو انجام دادم . پشتش داغ میکنه بعد هنگ میکنه و صفحه شطرنجی میشه .
    مشکل از چی میتونه باشه . نیازی هست بفرستم براتون .
    اگر کاری نیازه انجام بدم بگید
    اگرم باید بفرستم میتونید بگید تقریبا چقدرخرجشه
    windows rt

  32. Reza.m گفته:

    با سلام
    من سرفیس پرو ۳ رو دارم ، تازه تهیه کردم اما بلوتوثش اصلا به دستگاهی کانکت نمیشه
    فایل دریافت میکنه اما زمان اسکن دستگاهی رو پسدا نمیکنه
    مشکل از کجاست؟؟؟

  33. محمد گفته:

    Surface 4/16G Ram/Core i7/256SSD
    سلام. دستگاه من همزمان دارای دو اشکال عجیب شده است:
    ۱) یک نوار از تاچ صفحه نمایش کار نمی کند ولی قلم کا می کند. ویندوز ۱۰ را دوباره نصب کردم قبل از نصب درایور تاچ آن نوار کار می کرد و بقیه قسمت ها کار نمی کرد. پس از نصب درایور دوباره همان نوار کار نمی کند وبقیه قسمت ها کار می کند.
    ۲)‌ ویندوز به یکباره هنگ می کند و فقط از طریق دکمه پاور می توان دوباره آن را راه اندازی کرد.

    من ساکن کرمانشاه می باشم.

  34. هاني گفته:

    سلام
    مانيتور سرفيس بوك من مشكل داشت و وقتي گرم ميشد
    يه لكه زرد پايين صفحه ميافتاد كه بردم نمايندگي و صفحه رو عوض كردن الان متوجه شدم كه تاچش صفحش فقط برا يه انگشت كار ميكنه
    ميخواستم ببينم گزينه اي رو بايد فعال كنم يا مشكل از قطعست يا اپديت جديده؟
    مرسي

    • faraji گفته:

      اگر مطمئن هستید که مشکل سخت افاری نیست و قطعه تاچ ال سی دی شما مشکلی ندارد، پس به احتمال زیاد فریم ور تاچ ال سی دی شما دچار مشکل شده است. باید فریم ور را آپدیت کنید

  35. عابدی گفته:

    با سلام
    من هم در مورد وان نوت مشکل علی.م را دارم . تبلتم سورفیس پرو 4 است و افیس 2016 ، 64بیت نصب کردم ولی موقع نوشتن متن یا جابجا می شود یا روی سطر دیگر می افتد.
    ضمنا قسمت پاک کن قلم تبلتم کار می کند و نوک قلم کار نمی کند لطفا در خصوص نحوه حل مشکل راهنماییم فرمایید. آیا باطری نوک قلم و باطری پاک کن جدا از هم هستند و اگر چنین است باطری نوک قلم چطور عوض می شود؟

    • faraji گفته:

      مشکل دستگاه به احتمال خیلی زیاد از قلم هست.
      همانطور که خودتان گفتید احتمال دارد مشکل از ضیف بودن باتری باشد باتری نوک قلم با قسمت بالایی قلم متفاوت است. باتری نوک که یک باتری قلمی با سایزAAAA است و باتری قسمت بالایی از نوع عدسی است و باید با پیچ باز شود

  36. Jalal گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو 3 دارم، به یو اس بی هاب مارک دی لینک ام اشتباها آداپتور مودم مو وصل کردم که خروجیش برق 12 ولت بود در صورتی که آداپتور خود یو اس بی هاب 5 ولت است، این یو اس بی هاب از طریق کابل به پورت یو اس بی سر فیس ام وصل بود که یک دفعه سرفیس ام خاموش شد و دیگه روشن نمیشه .
    به نظر شما چه مشکلی به وجود اومده؟
    هزینه تعمیرش چنده؟

  37. Jalal گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو ۳ دارم، به یو اس بی هاب مارک دی لینک ام اشتباها آداپتور مودم مو وصل کردم که خروجیش برق ۱۲ ولت بود در صورتی که آداپتور خود یو اس بی هاب ۵ ولت است، این یو اس بی هاب از طریق کابل به پورت یو اس بی سر فیس ام وصل بود که یک دفعه سرفیس ام خاموش شد و دیگه روشن نمیشه .
    به نظر شما چه مشکلی به وجود اومده؟
    هزینه تعمیرش چنده؟

  38. Jalal گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو ۳ دارم، به یو اس بی هاب مارک دی لینک ام اشتباها آداپتور مودم مو وصل کردم که خروجیش برق ۱۲ ولت بود در صورتی که آداپتور خود یو اس بی هاب ۵ ولت است، این یو اس بی هاب از طریق کابل به پورت یو اس بی سر فیس ام وصل بود که یک دفعه سرفیس ام خاموش شد و دیگه روشن نمیشه .
    به نظر شما چه مشکلی به وجود اومده؟
    هزینه تعمیرش چنده؟
    لطفا جواب بدید

    • faraji گفته:

      بدون بررسی نمیتوان مشکل را دقیق مشخص کرد. اما به احتمال زیاد مادربرد دستگاه شما به خاطر نوسانات برق دچار مشکل شده. که تعمیر آن هزینه بسیار بالایی خواهد داشت.

  39. Milad گفته:

    سلام. می‌خواستم بپرسم آیا امکان انصال سی‌دی درایو به سرفیس است یا نه؟ منظورم خواندن دی‌وی‌دی هایی مثل فیلم و صوت است یا نرم‌افزارهای اینتراکتیو و آموزشی

  40. سجاد گفته:

    سلام من تازه سرفیس خریدم و زیاد باهاش بلد نیستم کار کنم
    یه مشکلی دارم اینکه نمیتونم برنامه نصب کنم چون سریعا یه ارور میاد میگه به فروشگاه برید
    و به دلیل فیلتر بودن فروشگاه ویندوز نمیشه برم و دانلود کنم هیچ برنامه ایی هم نصب نمیشه که بتونم فیلتر شکن نصب کنم اگه میشه یه راه حل یا راهنمایی دقیقی کنید تا بتونم به راحتی هر برنانه ایی که خواستم نصب کنم
    ممنون

    • faraji گفته:

      شما میتوانید هر نرم افزاری که برروی ویندوز 10 قابل اجرا هست را برروی سرفیس پرو 3 و 4 اجرا کنید. علاوه بر این میتوانید از Store ویندوز 10 بدون فیلتر برنامه نصب کنید.
      در صورتی که به Store ویندوز 10 دسترسی ندارید حتما تنظیمات خود را دوباره چک کنید.
      Store مایکروسافت تنها برای ویندوز 8 و 8.1 در ایران بسته است

  41. maryam گفته:

    سلام من به تازگی روی سرفسم فتوشاپ نصب کردم ولی متاسفانه فشار قلم روی این برنامه جواب نمیده ممنون میشم راهنماییم کنید چه جوری میتونم فشار قلمم فعال کنم

  42. fahim گفته:

    با سلام
    من حدود یکساله که یک سرفیس پرو 4 دارم. متاسفانه چند وقته قلمش اصلا کار نمیکنه
    چند وقت پیش بر حسب اتفاق بازش کردم و فقط باتری رو یکبار خارج و دوباره بستم. ولی بعد از اون دیگه کار نکرد.و حتی چراغش روشن نمیشه.. آیا تجربه ای راجع به این مشکل دارین

  43. فرزین گفته:

    سلام
    من یه ۲ ماه میشه سرفیس پرو ۴ گرفتم
    تازگیا قلمش کار نمیکرد و ظاهرا باتری تموم کرده بود. باتریشو عوض کردم درست شد ولی ی هفته دووم نیاورد باز کار نمیکنه…چراغ نارنجی چشمک میزد چن ساعت و بعد قطع شد…و الانم که باتریشو باز عوض کردم هرچقد دکمه پاکنشو میزنم روشن نمیشه ک به سیستم متصل کنم
    میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟
    با سپاس

  44. sajad گفته:

    سلام و خسته نباشید من قصد خرید یه سورفیس 3پرو دارم میخواستم بدونم از کجا میتونم بفهمم که دستگاهی که دارم میخرم نو و دست دوم ریپک یا….. نیست مثل ریفلش تو اپل سایتی هست یا راهکارهایی مثل تاریخچه وصل شدن دستگاه به روتر یا…….
    با تشکر

    • faraji گفته:

      سرفیس پرو 3 دیگر تولید نمیشود و احتمال زیاد محصولات موجود در بازار دسته دوم هستند. برای تهیه سرفیس نو، میتوانید مورد مشابه یعنی سرفیس پرو 4 را تهیه کنید

  45. شهرام گفته:

    سلام
    من به تازگی سرفیس خریدم و می خوام روش ویندوز بریزم.
    ولی متاسفانه بوت نمیشه با فلش و یا حتی با سی دی رام .
    میشه لطفا راهنمایی کنین باید چکار کنم؟؟
    ممنون میشم

    • faraji گفته:

      روش نصب ویندوز در سرفیس ها با دیگر دستگاه ها متفاوت هست و به دلیل تفاوت فریم ور آن با بایوس دستگاه های معمولی نباید نسخه های عمومی ویندوز را روی آن نصب کرد. به سایت مایکروسافت رفته و با وارد کردن سریال دستگاه منبع اصلی ویندوز را بگیرید و آن را برروی یک فلش نصب کنید. همچنین خدمات نصب ویندوز برروی سرفیس در امتداد پارسه انجام میشود

  46. reza گفته:

    سلام من سرفیس پرو 3 دارم و از همان اول یک بخش از تاچ بالای آن کار نمی کرد. بقیه موارد کاملا سالم هستند . می خواستم ببینم مشکل از چیست؟ و هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود؟

  47. احمد گفته:

    سلام من دارای سرفیس ‍‍برو۳هستم مدتیه که بعضی وقتها موقعی که میخوام روشنش کنم روشن نمیشه وهرچی دکمه روشن شدن رافشارمیدم فایده ایی نداره ووقتی چندتاضربه باکف دست به ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍بشت دستگاه میزنم درست میشه وروشن میشه بنظرشماعلتش چیست وچکاربایدبکنم
    ممنونازراهنمایی شما

    • faraji گفته:

      به طور کل امکان پارتیشن بندی اس اس دی در سرفیس ها محدود است. پیشنهاد میشود چنین کاری را انجام ندهید. اگر نیاز به درایو دیگر در کامپیوتر دارید از کارت میکرو اس دی استفاده کنید.

  48. محمد حسین ابراهیمی گفته:

    سلام من سرفیس (معمولی)3 مدل B ظرفیت 128 دارم متاستفانه روز های اول متوجه شدم بلوتوث کار نمی کنه و زمانی که ویندوز رو آپدیت می کنم وسط کار بلو اسکرین میده آیا مشکل سخت افزاریه نرم افزاریه ممنون میشم راهنماییم کنید

  49. سپهر گفته:

    سلام خسته نباشید من یه تبلت سوفیس دارم ویندوز 8.1 rt مدتی است که رمز این تبلتو یادم رفته و به هیچ صورت امکان بازیابی رمز عبورو ندارم میخواستم بدونم به چه صورت میتونم تبلت رو ریست کنم اون در حالتی که فقط میتونم وارد صفحه مهمان بشم

    • faraji گفته:

      دوست عزیز سرفیس RT مدت زیادی است که ز طرف امتداد پارسه پشتیبانی نمیشود. اما با این حال ممکن است همکاران ما بتوانند به صورت تلفنی مشکل شما را حل کنند. لطفا در ساعات کاری با بخش خدمات تماس بگیرید

  50. hamid گفته:

    با سلام
    من چند روزی هست که سرفیس پرو 4 خریدم. منتهی دستگاه حین کار کردن بدون اجرا کردن نرم افزار خاصی دماش بالا میره. سرچ که کردم نوشته که در حالت اجرای نرم افزارهای سنگین فن شروع به کار میکنه. در حالی که در حالت عادی هم فنش عمل میکنه. تسک منیجر هم عملکرد دستگاه رو عادی نشون میده. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    • faraji گفته:

      علت های مختلفی میتواند باعث این مشکل شود.
      اول اینکه اگر پردازنده دستگاه شما i7 باشد، سرعت زیاد چرخش فن و گرمای بیشتر دستگاه امری عادی است.
      در غیر این صورت چه در پردازنده های i5 و چه i7، برنامه های مختلف میتوانند منابع سخت افزاری دستگاه شما را درگیر کنند.
      علاوه بر این بعضی از بد افزار ها نیز باعث استفاده بیش از اندازه از منابع سخت افزاری میشوند.
      پیدا کردن علت مشکل ممکن است کمی دشوار باشد.
      توصیه میشود اگر دستگاهتان شامل خدمات گارانتی میشود به بخش خدمات گارانتی مراجعه کنید.

  51. hamid گفته:

    با سلام
    من چند روزی هسنت که یک دستگاه سرفیس پرو 4 خریدم. با اجرای نرم افزارهای معمولی دمای دستگاه بالا میره. و فن هم روشن میشه (در حالی که گفته شده در اجرای برنامه های سنگین فن شروع به کار میکنه). تسک منیجر هم عملکرد دستگاه رو عادی نشون میده. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

  52. mohamad گفته:

    باسلام
    من یه سرفیس پرو4 دارم. (ویندوز 10) چند روزه دوربین و که باز میکنم بعد 2 ثانیه میپره و میره. و باز نمیشه دوربین.
    گفتن بهم ویندوز و آپدیت کن درست میشه که همین کارو کردم و درست نشد.
    لطفا اگه میدونید باید چیکار کنم تا درست بشه بهم بگید. ممنون و سپاسگذار.

    • faraji گفته:

      راه حلی که به شما گفته شده به احتمال زیاد درست است.
      آپدیت کردن ویندوز 10 آن هم به صورت ناقص ممکن است باعث ایجاد باگ در بعضی از نرم افزار های ویندوز 10 شود
      بهترین راه حل برای دستگاه شما آپدیت صحیح و اصولی دستگاه است. در غیر این صورت اگر به اینترنت مناسب برای اپدیت دسترسی ندارید، میتوانید از اپلیکیشن های Third Party که تعداد شان هم کم نیست برای مدیریت دوربین دستگاه خود استفاده کنید.
      راه حل سوم و البته دشوار هم این هست که اطلاعات خود را یک بار بک اپ بگیرید و کامل ویندوز آن را ریست کنید.
      اما باز هم تاکید میشود کم دردسر ترین راه حل ممکن آپدیت صحیح و کامل ویندوز است

  53. مصطفی گفته:

    سلام میخواستم بپرسم قلم سرفیس من ی مدت درست کار نمیکنه باطری ک جابجا میکنم ی دقیقه خوب بعد دوباره از کار میوفته باطری نو هم خریدم بازم همینطوره چراغ نارنجی چشمک میزنه ب تبلت هم وصل نمیشه واسه اسکرین شات یا نوت نوشتن مشکل از چی میتونه باشه

  54. hamid گفته:

    سلام خسته نباشيد من سرفيس پرو ٤ دارم وقتي داخل شارژ مي زارمش plugged in not sharging مي زنه و به ديوايس منيجر رفتم و درايورش حذف و دوباره نصب كردم ولي هيچ تغييري نكرده و ٠٪‏ شارژ داره و به محض خارج كردن شارژرخاموش ميشه مي خواستم بدونم مشكلش چيه قابل تعميير هست

  55. hamid گفته:

    سلام
    تبلت سرفیس 3 -x7-Z8700-64gig-2gig دارم
    می خواستم بدونم استفاده از حافظه 128gig میکرو اس دی سرعت دستگاه کم می شود یا خیر؟
    حداکثر چه کارت حافظه ای استفاده کنم تا سرعت کاهش نیابد؟
    تشکر

    • faraji گفته:

      دستگاه شما تا 128 گیگابایت کارت میکرو اس دی پشتیبانی میکند. سعی کنید از کارت هایی استفاده کنید که سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد.
      در صورت با کیفیت بودن کارت حافظه مورد استفاده و اینکه اگر برای نصب برنامه ها از کارت جانبی استفاده نکنید و تنها برای ذخیره سازی اطلاعات مثل فیلم و عکس و موزیک استفاده کنید، سرعت کارکرد دستگاه شما تغییر نخواهد کرد

  56. علی منتظر گفته:

    من یک دستگاه سرفیس پرو 2 دارم که دکمه روشن و خاموشش در اثر استفاده ی نامناسب خوب عمل نمیکنه و باید فشار زیادی وارد کنم تا دستگاه روشن بشه، آیا امکان تعمیرش هست و اینکه باید کل دستگاه باز بشه برای تعمیرش یا یه کار نسبتا جزیی محسوب میشه؟

  57. Rostami گفته:

    سلام
    من suface pro 4دارم و پس از آپدیت onenote سیستم از کار افتاد دو بار ریست فکتوری کردم
    Account ماکروسافتم رو تغییر دادم
    Locationرو تغییر و غیر فعال کردم
    ولی کار نمیکنه
    وقتی accountماکروسافت رو وارد میکنم قبل از ورود خطایlocation میده و کار نمیکنه
    یا اگه وارد شه موقع ساختن صفحه جدید همون خطا رو میده یا کلا برنامه بسته میشه

    • faraji گفته:

      بله تمامی هاب های USB به دستگاه های سرفیس مانند لپ تاپ های دیگر متصل میشوند.
      استفاده از هاب در سرفیس دقیقا مانند استفاده از هاب در یک لپ تاپ مجهز به پورت USB 3.0 خواهد بود

    • faraji گفته:

      احتمالا فریم ویر دستگاه شما دچار مشکل شده است. در صورتی که ریشه مشکل همین مسئله باشد، به احتمال زیاد از آپدیت نشات گرفته است.
      البته ممکن است مشکلات دیگر نیز باعث این مسئله شوند.
      در هر صورت دستگاه شما باید توسط متخصصین بررسی شود.

  58. نوشین گفته:

    سلام ببخشید دکمه قلم سرفیس من امروز کار نمیکنه تو تنظیماتم رفتم باز کردن note تنظیم شده ولی عمل نمیکنه چیکار باید بکنم؟ میشه راهنماییم کنین؟

    • faraji گفته:

      مشکل شما دو حالت دارد: یا باتری قلم باید تعویض شود و یا قلم به لحاظ فیزیکی ضربه خورده و دکمه اش خراب شده است. اگر از ضربه نخودن قلم مطمئن هستید باتری آن را تعویض کنید.
      توجه داشته باشید که قلم سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 2017 دارای دو باتری هستند.

  59. دریا گفته:

    سلام من یه surface 3 دارم که اخیرا به خاطر مشکلی که پیش اومده مجبور به recovery شدم الان صفحه اول قبل از بالا اومدن ویندوز وقتی لوگوی surface می یاد قرمز شده ، لطفا یکی بگه چیکار کنم رنگش عوض شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • faraji گفته:

      دستگاه را خاموش کنید
      دکمه Vloume Up و پاور را به طور همزمان نگه دارید
      پس از مشاهده لوگوی سرفیس دست را از روی پاور بردارید
      وارد تنظیمات فریم ویر شده
      گزینه Secure Boot را فعال کنید
      دستگاه را ریستارت کنید

        • faraji گفته:

          این کار تا حدودی دشوار هست و معمولا با دفعه اول موفقیت آمیز نخواهد بود. سعی کنید چند بار اینکار را انجام دهید.
          در عین حال به شدت توصیه میشود که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. برای این کار یا به دفاترارائه دهنده گارانتی دستگاه خود بروید یا در صورت نداشتن گارانتی میتوانید از همکاران فنی امتداد پارسه کمک بگیرید.

  60. Paras2 گفته:

    سلام‌ شب خوش ، من سرفیس پرو ۴ دارم هنوز یکسال نشده خریدم و خیلی کم استفاده کردم ازش ان هم مدت زمان های کوتاه ، هیچ گونه ضربه ای هم بهش وارد نشده ، تقریبا دو هفته پیش که روشنش کردم یک خط افقی روی صفحه افتاده بود و‌بالا و پایین دو‌رنگ شده بود ، بعد از خاموش کردن و روشن کردن رفت ، اما بعد از ان روز چند بار دیگر این خط افقی رو دیدم ، ایراد از کجا میتونه باشه؟ مشکل کارخونه ای سخت افزاری؟

    • faraji گفته:

      اگر ریشه مشکل شما نرم افزاری باشد، احتمالا با آپدیت های نرم افزاری حل شده است. در صورتی که مشکل یادشده برگشت، به نمایندگی مجاز دستگاه خود مراجعه کنید.

    • faraji گفته:

      اگر تصمیم به نصب آفیس با لایسنس اورجینال دارید، لایسنس را تهیه کرده و روی آفیس دستگاه وارد کنید.
      در غیر این صورت برای نصب آفیس کرک شده ابتدا آفیس اصل را به طور کامل پاک کرده و سپس آفیس کرک شده را نصب کنید و سپس با ابزار های کرک آن را اکتیو کنید.
      برای راهنمایی بیشتر میتوانید در ساعات کاری با همکاران بخش خدمات تماس بگیرید.

  61. دانیال گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو 4 دارم
    3 روز تو کمد بوده و تکون نخورده الان بعد از 3 روز تست می کنم تاچش از وسط به بالا کار می کنه و وسط به پایین کار نمی کنه .
    تو خود بایوسش که تاچ بود الان هیچ قسمتش کار نمی کنه .
    پ.ن: بعد از 4 روز روشن شدن در آرم سرفیس گیر کرد و شروع به آپدیت کردن کرد . قبل از آپدیت تست نکردم ببینم کامل کار می کنه یا نه.
    درایور تاچ 3 تاشو ( که در جاهای مختلف هست مانند firmware و hid و … ) پاک کردم و دوباره نصب کردم تغییر نکرد .

    به نظرتون مشکل سخت افزاری هست یا نرم افزاری ؟
    تاچ در قسمت uefi بایوس کلا کار نکنه ربطی به ویندوز داره یا اون قسمت کلا درایوراش جدا هست .
    هزینش حدودا چقدر میشه تاچش رو درست کرد ؟
    این دستگاه از خارج آوردن و گارانتی داخلی ندارد .

    • faraji گفته:

      احتمالا مشکل دستگاه نرم افزاری است اما برای قطعیت بیشتر دستگاه شما باید بررسی شود. سعی کنید uefi دستگاه و همچنین درایور تاچ اسکرین را از طریق Device manager آپدیت کنید. اگر مشکل حل نشد با بخش خدمات تماس بگیرید.

  62. ابراهیم گفته:

    با سلام
    سرفیس پرو 4 من گوشه سمت راست بالای صفحه یه سره پرپر میکنه. فک میکنم پیکسلاش داره میسوزه که اینجوری شده. به تدریج داره بزرگتر و بزرگترم میشه. میخواستم ببینم این موضوع قابل تعمیر هست یا نه؟ اگر هست هزینه ش میشه بفرمایید حدودا چقدر میشه؟
    با تشکر

  63. mahtab گفته:

    با سلام. من سرفیس پرو 4 خریدم بعد چند روز افیس از کار افتاد. افیس را کاملا uninstall کردم و مجددا آفیس قابل فعالسازی رو نصب کردم. اما بعد از اجرای موفقیت آمیز فایل فعالسازی نیز مشکل فعالسازی حل نمیشه. لطفا راهنمایی کنید.

  64. علی گفته:

    با سلام
    سورفیس پرو۳ دارم چند وقته در قسمت آیکون باتری پیام plugged in not charging میده و بدون اتصال شارژر روشن نمیشه و با قطع آن دستگاه فورا خاموش میشه

  65. تارا گفته:

    سلام. من حدود 6 ماه هست که این surface pro 4 رو دارم. الان حدود یک ماهه که بالای صفحه به قطر حدود 2 سانت تاچ و قلم هیچکدوم کار نمیکنن. مشکلی در تصویر نیست و با ترکپد کیبرد کار میکنه ولی با دست و با قلم انگار اون 2 سانت هیچ سنسوری کار نمیکنه. هیچ ضربه و آسیبی هم ندیده.
    به نظرتون ممکنه مشکل گسترش پیدا کنه؟

    • faraji گفته:

      معلوم نیست که مشکل دستگاه شما سخت افزاری است یا نرم افزاری و باید بررسی شود. از مشکل سخت افزاری باشد، ممکن است گسترش پیدا کند. اما اگر مشکل مربوط به فریم ویر دستگاه باشد، احتمال گسترش آن کم است.

      • تارا گفته:

        خیلی ممنون از پاسختون.
        فقط من خودم چجوری میتونم بفهمم سخت یا نرم افزاریه مشکل؟
        یه چیز دیگه اینکه این اتفاق اروم آروم افتاد، یعنی اول سرعت حرکت اون نقطه که وقتی قلم رو روی صفحه هاور میکنی میاد کم شد توی ناحیه 2 سانت اون بالا و از قلم عقب میموند، بعد آروم آروم نوشتن باهاش توی اون ناحیه بگیرنگیر پیدا کرد و الان کاملا انگار یک مزر خطی در 2 سانتی بالای مانیتور هست که قلم حتی روش هاور هم نمیکنه و وقتی از اون خط رد میشم پوینتر ناپدید میشه.

        • faraji گفته:

          ابتدا تمامی موارد ارائه شده در بخش فریم ویر در Device manager را آپدیت کنید. این کار فریم ویر دستگاه شما را آپدیت میکند. پس از این کار، سیستم عامل دستگاه را از طریق تنظیمات اصلی ویندوز به روزرسانی کنید. در صورت نرم افزاری بودن مشکل، آپدیت فریم ویر و سیستم عامل مشکل ها را برطرف میکند. اگر همچنان با کارکرد دستگاه مشکل داشتید به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری خواهد بود.

  66. saeed zarandi گفته:

    سلام من سرفیس پرو 4 خریدم وصل به اینترنت نمیشه وقتی به تنظیمات رفتم اصلا علامت وای فای نداره و وقتی ترابلشوتینگ را میزنم میزنه the marvel avastal wireless is not fix

    • faraji گفته:

      از روش های جایگزین مثل Bluetooth tethering یا کابل تبدیل اترنت استفاده کنید و سرفیس را به اینترنت متصل کنید.
      سپس سیستم عامل را آپدیت کنید تا درایور وایرلس دوباره نصب شود

  67. Daniel گفته:

    با سلام، من یک سارفیس 3 دارم که از دستم افتاد و صفحه اش کاملا شکست. هنوز روشن می شه و کار می کنه اما می خواستم بدونم آیا تعمیر میشه؟ در صورت مثبت بودن پاسخف هزینه ی تقریبی این کار چقدر می شود؟

  68. Daniel گفته:

    با سلام، من یک سارفیس 3 دارم که از دستم افتاد و صفحه اش کاملا شکست. هنوز روشن می شه و کار می کنه اما می خواستم بدونم آیا تعمیر میشه؟ در صورت مثبت بودن پاسخف هزینه ی تقریبی این کار چقدر می شود؟

  69. amir_omidi گفته:

    سلام و خساه نباشید
    من یک سرفیس پرو 4 256 دارم یا گزدازنده i7 چند روز گیش ارور windows field to start داد یه فلش بوت کردم با ویندوز 10 که ویندوزشو عوض کنم ولی تو قسمت گارتیشن چیزی نیاورد از تو سایت مایکروسافت ایمیج ریکاوریشو دانلود کردم و از قسمت command prompt از فرمان disk part استفاده کردم بازم مقدار هاردو نشون نداد و نمیتونم ویندوز عوض کنم
    چه باید کرد ؟

    • faraji گفته:

      اگر دیسک پارت اس اس دی دستگاه را نشناسد، ممکن است مشکل دستگاه سخت افزاری باشد. با اینحال این مسئله صد در صد نیست و باید دستگاه از نزدیک بررسی شود

  70. حسین ادریس گفته:

    من یک سرفیس پرو ۳ دارم که صفحه تصویرش شکسته است و تاچ اون کار نمی کند آیا شما امکان تعویض صفحه تصویر آنرا دارید؟ و هزینه آن چقدر است؟

  71. حافظ امیرخانلو گفته:

    با سلام
    من یه سورفیس پرو 4 دارم الان حدود 2 ماه هست که در قسمت پایین صفحه نمایش لرزش ایجاد میشه البته اول که روشن میکنم نیست پس از حدود 1 ساعت کار معلوم میشه.یکی دوبار این لرزش به کل صفحه تبدیل شد .
    به نظر شما یاید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • faraji گفته:

      ریشه این مشکل ممکن است متفاوت باشد اما در بدترین حالت احتمالا مشکل سخت افزاری است و به دلیل حرارت و فشار ایجاد شده از باتری به پشت ال سی دی است. این مشکل در طولانی مدت باعث زرد شدن نمایشگر میشود. توصیه میشود پیش از وقوع مشکلات حادتر به مراکز رسمی خدمات مراجعه کنید.

  72. حافظ امیرخانلو گفته:

    سلام
    ببخشید بهترین مرکز رسمی و اصلی خدمات کجاست؟
    در ضمن براساس بررسی ها متوجه شدم که زمانی که دارم با سورفیس کار میکنم یا ویدئو میبینم هیچ پرشی مشاهده نمیشه اما زمانی که به تبلت دست نزنم وبه حال خود رها کنم پرش بعد از یکی دو ساعت مشاهده میشه.

  73. Hamid Reza Montazeran گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو ۴ دارم
    هنگ کرد و تصویر ثابت شد با ۱۰ ثانیه نگه داشتن کلید پاور خاموش شد و دیگر روشن نشد
    وقتی شارژر وصل می کنم ال ای دی سوکت شارژ روشن می شود
    با نگه داشتن کلید پاور به مدت ۳۰ ثانیه هم روشن نمی شود
    آیا قابل تعمیر است؟

  74. shojaie گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو 4 دارم
    فنش صدای عجیبی داد پشتش داغ کرد بعد انگار بوی سوختگی داد و صفحه پرید دیگه ام روشن نشد یبار آوردم گفتن دستگاه روشن میشه اما صفحش روشن نمیشه گفتن یا مشکل بردشه یا خود صفحه و برای تعمیرشم ریسک داره و ممکنه وقتی صفحه رو باز میکنن آسیب ببینه و خلاصه تعمیرش ریسکی
    می خواستم بدونم کاری میشه کرد

    • faraji گفته:

      اگر نور صفحه حداکثر باشد، مرورگر کروم یا فایر فاکس باشد، محتوای سایت حاوی رسانه صوتی و تصویری و فلش باشد این امر عادی است.
      شارژ باتری به فاکتورهای زیادی مربوط است و ادعا در مورد آن از راه دور تقریبا غیر ممکن است

  75. نیما رضوانی گفته:

    سلام.
    من یک دستگاه Surface Pro 4 دارم. مدتی است که تاچ اسکرین آن دچار مشکل شده. پس از مدتی کار کردن در نواحی بالایی دستگاه چند نقطه گرد (شبیه نقاطی که هنگام تاچ کردن صفحه با انگشت ایجاد می گردد) بطور همزمان در یک خط ظاهر می شود و تاچ دستگاه از کار می افتد. انگار که چندین نقطه بطور همزمان تاچ می شود. در صورت restart مشکل بر طرف می شود. ولی ممکن است مجدداً ظاهر گردد. این موضوع گاهی در اثر 5 دقیقه کارکردن ایجاد می شود و گاهی هم پس از ساعت ها کار کردن مشکلی پیش نمی آید. تاکنون هیچگونه ضربه یا فشار نامتعارف به دستگاه وارد نشده است.
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید.

    • faraji گفته:

      این مشکل ممکن است به دلیل مشکلات فریم ور باشد به همین دلیل توصیه میشود اول آپدیت های ویندوز را انجام داده و اگر مشکل حل نشد برای تستهای سخت افزاری دستگاه را به تعمیرگاه ارائه دهید

  76. al گفته:

    سلام
    من از دستگاه سرفیس پرو ۴ استفاده می کنم.
    من شنیده ام که نباید از این تبلت هنگامیکه به برق متصل است استفاده نمود. بلکه ابتدا باید آن را به صورت کامل شارژ نموده و سپس از برق کشیده و فقط بر روی مود باتری از آن استفاده نمود. سایت های زیادی این ادعا رو کردن ولی سایت ماکروسافت چیزی در این مورد ننوشته.

    می خواستم بپرسم که آیا چنین درست است یا نه؟ وآیا من می توانم هنگامیکه این تبلت به برق متصل است ، از آن استفاده نمایم؟

    با تشکر

    • faraji گفته:

      تمامی باتری های لیتیومی به کار رفته در کامپیوترهای امروزی بر اساس سیکل شارژ کار میکنند و بهتر است سیکل شارژ و دشارژ کردن آن ها کاهش داشته باشد. به این ترتیب استفاده از سرفیس ها در هنگام اتصال به شارژر نه تنها باعث خرابی نمیشود، بلکه طول عمر مفید باتری را طولانی تر میکند.

  77. احمد گفته:

    سلام. باتری سرویس پرو ۴ من از هنگامی که خریدش در حالت خاموش کامل پس از سه روز تخلیه کامل میشود. همه اپدیتها را نصب کردم حتی ریکاوری هم انجام دادم ولی فایده نداشت. در حالت روشن عمر باتری طبیعی است راهنمایی بفرمایید

  78. امروز گفته:

    سلام
    من یه سرفیس پرو ۴ دارم
    نیمه ی پایینی صفحه که به کیبورد وصل میشه تصویر رو وتایی نشون میده و در حالت چرخش صفحه هم باز همینجا دوتاییه همچنین تصویرش پرش داره چند بار هم ریست کردم با نگه داشتن دکمه پاور درست نشد
    احتمالا مشکل سخت افزاریه
    قابل تعمیره؟ هزینش چقدره؟

  79. محمدرضا گفته:

    سلام خسته نباشید
    من بعد از نصب ویندوز جدید دیگه کیبوردم کار نمیکنه ،تازه بعد از اتصال کیبورد ریستارت هم میشه
    درایور هاشو با درایور پک سلوشن نصب کردم ولی حس میکنم درایور نامناسبی براش نصب کرده
    نور کیبورد روشن میشه ولی دکمه ها کار نمیکنن
    از کجا میتونم درایور مناسب رو پیدا کنم برای سرفیس پرو 3

    • faraji گفته:

      این مشکل به دلیل نقص در آپدیت فریم ویر دستگاه است که احتمالا در چند هفته آینده با آپدیت فریم ویر حل میشود. سعی کنید همواره دستگاه خود را آپدیت نگه دارید و دستگاه را به صورت ناگهانی خاموش نکنید. در صورت عدم رفع مشکل با آپدیت ها دستگاه را به بخش فنی ارائه دهید.

  80. Mah گفته:

    سلام من سرفیس پرو 3 دارم در حالت اسلیپ بود و دیگه روشن نمیشه. راه حل هایی که در صفحه ماکروسافت وجود داره رو امتحان کردم ولی بازم روشن نمیشه. هزینه تعمیرش چقدر میشه؟

  81. سجااد سلطانی گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو ۴ دارم
    هنگ کرد و تصویر ثابت شد با ۱۰ ثانیه نگه داشتن کلید پاور خاموش شد و دیگر روشن نشد
    وقتی شارژر وصل می کنم ال ای دی سوکت شارژ روشن می شود
    با نگه داشتن کلید پاور به مدت ۳۰ ثانیه هم روشن نمی شود
    و هیچی نشون نمیده اما چراغای صفحه کلیدش روشن میشن
    آیا قابل تعمیر است؟واگه ممکنه بگشن به احتمال زیاد کدوم قطعه ها ممکنه سوخته باشن و حدودی چه قیمتن چون میخوام اگه زیر دو میلیونه بفرستمش پیشتون برای تعمیر

  82. سجااد سلطانی گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو ۴ دارم
    هنگ کرد و تصویر ثابت شد با ۱۰ ثانیه نگه داشتن کلید پاور خاموش شد و دیگر روشن نشد
    وقتی شارژر وصل می کنم ال ای دی سوکت شارژ روشن می شود
    با نگه داشتن کلید پاور به مدت ۳۰ ثانیه هم روشن نمی شود
    و هیچی نشون نمیده اما چراغای صفحه کلیدش روشن میشن
    آیا قابل تعمیر است؟واگه ممکنه بگشن به احتمال زیاد کدوم قطعه ها ممکنه سوخته باشن و حدودی چه قیمتن چون میخوام اگه زیر دو میلیونه بفرستمش پیشتون برای تعمیر .

  83. مهران عطایی گفته:

    سلام شب بخیر من سرفیس 4 دارم از ظهر تا الان به هیچ عنوان روشن نمیشه یعنی کیبر روشن میشه چراغ شارژر هم روشنه و وصله به برق ولی هیچ صفحه ای نمیاد…

  84. حسین گفته:

    سلام / پین سرفیس پرو خود را فراموش کردم/ قبلا با اسکن صورت وارد میشدم / بعد از چندبار اشتباه زدن پین توسط فردی دیگر، حالکت اسکن صورت نیز غیر فعال شده/ اصفهان هستم / چکار باید کرد

  85. نیما گفته:

    سلام خسته نباشید من یک سورفیس گو دارم از خط مشکی پایین که برای وای فای و باتری تا بخش برای باز کردن پنجره ویندوز هست کار نمیکنه لمسش کار نمیکنه لطفا کمک کنید

  86. میرا گفته:

    سلام. من سرفیس پرو 4 دارم و از حدود دو ماه پیش کیبرد تایپ کاورش کار نمیکنه، آپدیت ها رو گرفتم ولی اصلا کیبرد رو نمیشناسه که بتونم درایورشو دوباره نصب کنم. فکر می کنید کیبرد خرابه یا مشکل نرم افزاریه؟

  87. مسعود ولی ئی گفته:

    سلام – من یه سرفیس پرو 3 کور آی سون با 8 گیگ رم و 256 اس اس دی دارم که ویندوز 10 روش نصب هست

    تازگیها مشکلی که باهاش دارم اینکه به ابعاد حدود 15 سانت در 7 سانت وسط صفحه تاچ ندارم – و به صورت تصادفی در یک نقطه درون این کادر هی تاچ انجام میشه و برنامه ها رو هی تاچ میکنه –
    البته بعضی وقتا میاد و میره و حدود 10 ثانیه میمونه

    سمت راست صفحه هم داغ شده و از پشت هم داغ شده

    مشکل چیه به نظرتون

  88. مهدی گفته:

    سلام
    ببخشید من یه سرفیس پرو 4 از کسی دست دوم خریدم. از طریق User Account Manager اکانت اصلی متصل به دستگاه رو حذف کردم و البته برای اسکنر صورت خودم رو هم تعریف کرده بودم. و اکانت ماکروسافت خودم رو توی بخش ایمیل ویندوز sign in شده بودم. بعد از خاموش شدن دستگاه موقع ورود رمز الان دیگه هیچ رمزی از اکانت من و اکانت فروشنده رو قبول نمیکنه و اسکنر هم نه صورت من رو تشخیص میده و نه صورت ایشون رو. نمیدونیم این اکانت کی ایجاد شده که پسورد رو نمیدونیم و اسکنرش ما رو تشخیص نمیده. میخواستم بدونم پسورد دستگاه به چه شکلی میتونه بازیابی بشه یا بدون نصب ویندوز جدید بازیابی بشه؟ اگه امکانش نیست فایل نصبی ویندوز اورجینال خود دستگاه با تمام امکانات مخصوص سرفیس رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

  89. مقصودی گفته:

    قلم سرفیس پرو ۴ یهو از کار افتاده…باتری رو هم عوض کردم ولی بازم درست کار نمیکنه….یهو کار وسط کار از کار میافته(پاک کنش فقط کار میکنه و نوکش اصلا کار نمیکنه…یا وسط کار با فتوشاپ خودش ب انتخاب خودش کار میکنه)….در رابطه با باتری دوم هم پرسیدم گفتن قلم سرفیس پرو ۳ اینجوری بوده و سرفیس پرو ۴ فقط ی باتری داره…..میشه راهنمایی کنید ک باید چیکارش کنم

  90. رضا گفته:

    سلام درایور تصویر surface pro 7 از دستگاه من پاک شده من چیکار باید بکنم میتونم دانلود بکنم اصلا خودم چیزی؟
    من الان تصویر اصلا ندارم چطور میتونم تصویر رو بیارم تا حالا آپدیت کنم مثلا ‌‌‌‌… !؟
    ممنون

  91. مهدی گفته:

    سلام
    ۲ تا تغییر داخل بایوس سیستم در بخش boot configurations دادم:
    ۱. Enable کردن boot configuration lock
    ۲. Enable کردن battery limit mode
    بعد از این بلافاصله صفحه کم رنگ و پر رنگ شد و خاموش شد.
    الان با زدن کلید پاور، لوگو مایکروسافت بالا میاد و بعد میره ولی دیگه ادامه پیدا نمیکنه و صفحه مشکلی میماند.
    وارد بایوس هم نمیشه.
    میشه راهنمایی ام بفرمایید چیکار کنم؟

  92. رضا طسوجی آذر گفته:

    با سلام
    من از سال 94 سرفیس پرو 4 دارم حدود چند ماهی است یک قسمت از تقریبا وسط صفحه به عرض 2 سانتی متر و طول کل صفحه، تاچ کار نمیکنه همچنین چند روزی هست که لرزش صفحه نمایش پیدا کرده است لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

  93. ابراهیم گفته:

    با سلام،
    یکی از لولاهای پشت تبلت سرفیس پرو من خراب شده. آیا شما لولای سرفیس رو هم تعمیر میکنید و حدودا چقدر هزینش میشه؟ و چند روزه تحویل میدهید؟
    با سپاس

  94. جواد شیخ الاسلامی گفته:

    سلام
    من سرفیس پرو ۲۰۱۷ دارم
    مدتی پیش بدون اینکه هیچ اتفاقی بیفته و به دستگاه فشار بیاد، لولاهای پشت سرفیس شکستن و پایه سرفیس معلق شده.
    با جستجویی که داشتم فهمیدم این مشکل برای هیچکس اتفاق نیفتاده، یا خیلی خیلی کم بوده.
    باتوجه به اینکه این مسأله خیلی اذیت کننده است و نمیشه ازسرفیس به راحتی استفاده کرد، میخوامدچ بپرسم مشکل سرفیس من حل مسشه؟ امکان عوض کردن لولاها هست؟
    هزینه ش چقدر میشه؟

    و سوال دومم، دیروز شارژر سرفیس یکدفعه کار نکرد. مشکل چیه؟ باید شارژر بخرم؟ یا قابل تعمیره؟

  95. سیروان گفته:

    سلام، دستگاه من سرفیس پرو ۴ هست. تنها روی صفحه ی سیاه نه رنگ های دیگه ! یک خال سبز رنگ مثل یه هاله نوری دیده می شود. پیکسل سوختگی اینا نیست. چون چک کردم. فقط در صفحه ی سیاه وجود دارد. مثل حین روشن کردن دستگاه که علامت surface روی صفحه ی سیاه میاد، دیده میشه. خواستم ازتون بپرسم مشکلش جدیه یا نه؟

  96. فرهاد گفته:

    روی صفحه تاچ سورفیس من علامت اینکه انگاری صفحه رو لمس کردی در کناره سمت راست تبلت میاد 5 تا نقطه لمس زیر هم و عملا مداد از کار می افتد
    از دیوایس منیجر که درایور تاچ اسکرین و رغیرفعال می کنم مشکل برطرف می شود

    یک مشکل دیگر هم اینکه به اندازه یک سانتیمتر در وسط مانیتور در عرض صفحه تاچ کار نمی کنه و مداد ازش میپره

    سورفیس نه ضربه دیده و نه هیچ اتفاقی براش افتاده شاید از کل زمانی که در دو سال گذشته گرفتمش کلا 200 ساعت روشن نبوده

    • faraji گفته:

      دوست عزیز با وجود اینکه شما میفرمایید دستگاه شما ضربه نخورده اما احتمال سخت افزاری بودن ریشه مشکل دستگاه کم نیست. لطفا با بخش فنی تماس بگیرید.

  97. ramezani گفته:

    سلام من یک دستگاه سرفیس پرو 5 دارم ، دو روز قبل چراغ باتری کیبورد شروع به چشمک زدن کرد و با وصل شارژر به صفحه تبلت با وجود شارژ کامل تبلت، ولی باتری صفحه کلید شارژ نشد و باتخلیه کامل باتری صفحه کلید، ارتباط صفحه کلید با تبلت قطع شد و درحال حاضر فقط امکان استفاده از دستگاه به صورت تماسی یا صفحه کلید مجازی وجود دارد. قابل ذکر است که چون کابل مخصوص شارژ صفحه کلید از طریق پرت روی خود صفحه کلید را ندارم نتوانستم صفحه کلید را شارژ کنم؛ ولی با وصل موقت خروجی 5 ولت یک شارژر متفرقه به پرت صفحه کلید، چراغ شارژ باتری صفحه کلید روشن شد و صفحه کلید برای مدت محدودی کارمیکرد که پس از تخلیه باتری مجددا از کار افتاد ، لطفا در 2 مورد زیر راهنمایی فرمایید :
    1- حل مشکل عدم شارژ باتری صفحه کلید(قابل ذکر است که ویندوز را update کرده ام ولی مشکل حل نشد)
    2- کابل شارژ مغناطیسی مخصوص شارژ مستقیم صفحه کلید از کجا میتوانم تهیه کنم

  98. جواد شیخ الاسلامی گفته:

    سلام
    لولای سرفیس پرو 2047 من، بدون هیگچونه فشار و افتادنی، لولای پشتش شکست. دیگه نمیشه روی سطح صاف گذاشت و به دستگاه زاویه داد.
    میخوام بپرسم اولا این اتفاق جقدر در سرفیس ها معموله که لولاها شکسته بشن؟
    و ایا تعمیر نیشه؟
    و عزینه ش چقدره؟
    چندروز طول میکشه تعمیر بشه؟

    • امتداد پارسه گفته:

      این اتفاق در میان سرفیس ها معمول نیست. مگر آنکه فشار یا ضربه به آن وارد شود.
      برای دریافت هزینه و زمان تعمیر با بخش فنی تماس تلفنی بگیرید.

  99. حامد گفته:

    سلام
    وقت شما بخیر
    من ی سرفیس ۳ گرفتم که متاسفانه بعد از آپدیت ی کم هنگ می‌کرد و بعد از یک روز دیگر ویندوز بالا نیامد
    گفتن احتمال دارد از هارد باشد خواستم ببینم تعویض هارد چقدر هزینه دارد و امکانپذیر است خواهشمندم راهنمایی فرمایید.

    • امتداد پارسه گفته:

      در مورد اینکه مشکل با تعویض ذخیره سازی حل میشود یا باید از روش های دیگر استفاده کنید لطفا بررسی های بیشتری را انجام دهید یا از بخش فنی مشورت بگیرید.

  100. محمد اسلامی گفته:

    سلام.
    نوک قلم سرفس پرو ۴ از کار افتاده، قلم با دستگاه جفت است و پاک کن و دکمه آن کار می کند. اما خود قلم از کار افتاده.
    باتری آن هم فول است. و ویندوز هم آپدیت.
    آیا قلم به لحاظ سخت افزاری مشکل دارد؟ در این صورت قابل تعمیر است؟ قلم های جدید موجو در بازار با آن سازگار است؟

  101. حسن سلمانی گفته:

    سلام.خسته نباشین.
    بنده یک دستگاه تبلت سورفیس ۲ دارم متأسفانه تاچ دستگاه کار نمیکنه؟؟؟کار بنده دولتی و نیاز فوری به تعمیرش دارم.
    میتونین کمکم کنین؟؟؟

  102. جواد شیخ الاسلامی گفته:

    سلام
    لولای سرفیس پرو 2017 من شکسته، از هر دو طرف. الان چندماهه دارم همینطوری بدون لولا ازش استفاده میکنم
    اولا میخوام بپرسم تعمیر میشه؟ چون لولاها شکسته بودند، گم شدند. لولاشون عوض میشه؟
    و من اگر بتونم لولای سرفیس پرو 3 برو گیر بیارم از بازار، ایا روی سرفیس من سوار میشن؟

    و قیمت این تعویض لولا و دستمزدش چقدر میشه؟
    شما انجام میدید؟

  103. محمد حسین گفته:

    سلام عرض شد من سرفیس پرو ۴ دارم در حالت بدون شارژر خوب کار میکنه ولی وقتی شارژر رو وصل میکنم زیر ال سی دی قسمت تسک بار به ضخامت سه میل خطوط میاد وقتی خاموش میکنم بعد یه ربع دوباره روشن میکنم خوب میشه اما اگه باز شارژر رو وصل کنم همون میشه .اما اگه خاموش باشه شارژ کنم بعد شارژر و بکشمش دوباره روشن کنم این مشکل پیش نمیاد به نظرتون دلیل چیه ممنونم

  104. اسماعیلی گفته:

    با سلام، سرفیس پرو 4 دارم که وقتی چند صفحه با مرورگر کروم در اینترنت کار میکردم هنگ کرد و نه تاچ و نه کیبورد دستور نگرفتند و با کلید پاور آنرا خاموش کردم ولی دیگه روشن نشد، یعنی روی صفحه هیچ علامت حیاتی نشون نمیده، همه حالتهایی که توصیه شده بود انجام دادم (نگه داشتن کلید پاور با کلید صوت بالا و کلیدهای(Windows logo) + Ctrl + Shift + B) ولی افاقه نکرد، آنچه مشخص است اینکه شارژ انجام میشه، کابل و آدابتور سالمه، دستگاه بنظر میاد روشن میشه چون کلیدهای روی کیبورد روشن میشه و کمی گرم میشه ولی صفحه مانیتور هیچی نشون نمیده گفتم شاید از مانیتور باشه از طریق کابل mini vga آنرا به مانیتور دیگه وصل کردم ولی ارتباط با مانیتور جدید برقرار نشد. ضمنا ویندوزش بروز بود، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید