عرضه دوباره کیبورد فارسی مخصوص سرفیس پرو 3 به بازار

عرضه دوباره کیبورد فارسی مخصوص سرفیس پرو 3 به بازار

پس از مدتها انتظار، بار دیگر کیبوردهای مخصوص تبلت های سرفیس پرو 3، با برچسبهای شامل حروف فارسی به صورت محدود به بازار عرضه شده اند. این محصول برای استفاده کاربران فارسی زبان عرضه شده است و با استاندارد های مخصوص تبلتهای هیبریدی و ویندوزی سرفیس پرو 3 که محصول شرکت مایکروسافت هستند تولید شده اند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت Mysurface.ir مراجعه کنید.

11 دیدگاه برای “عرضه دوباره کیبورد فارسی مخصوص سرفیس پرو 3 به بازار

    • امتداد پارسه گفته:

      سلام.
      خیر. حروف فارسی دارای نور پس زمینه نیستند چرا که حروف روی کیبورد فارسی صرفا چاپ شده اند. نور پس زمینه مخصوص کیبورد های حروف انگلیسی است.

  1. amir گفته:

    آیا هنوز هم موجود هست ؟ برای سفارش چیکار کنیم ؟ چه رنگهایی موجود است ؟ آیا می تونیم همراه با کیبورد ، حلقه نگه‌دارنده قلم سرفیس هم سفارش دهیم ؟ ممنون

  2. Aliii گفته:

    بسیار ممنونم از مطالب دقیق و موشکافانه تون. ۱- من شیکاگو زندگی می کنم. این کیبورد رو توی آمازون یا سایتهای دیگه پیدا نکردم. میشه لطفا راهنمایی ام کنید.

    • امتداد پارسه گفته:

      دوست عزیز کیبورد های سرفیس پرو 3 تنها با حروف انگلیسی از طرق مایکروسافت تولید میشوند. کیبورد های با برچسب حروف فارسی دقیقا همان کیبورد اصلی سرفیس پرو 3 است که با سفارش شرکت امتداد پارسه برچست های فارسی برروی آنها خورده است

  3. saeed گفته:

    یا سلام
    1/یعنی می گید فقط شما کیبورد فارسی 3 pro دارد
    2/چگونه سفارش دهم و موجودی دارد؟؟
    3/پکیج ویژه Surface Pro 3 را موجود نمی کنید
    لطفا جواب دهید چون می خواهم بخرم مخصوصا 3 و 1

    • امتداد پارسه گفته:

      1 کیبورد فارسی مخصوص سرفیس پرو 3 است اما برای سرفیس پرو 4 نیز قابل استفاده است
      2 برای سفارش میتوانید به بخش سفارش محصولات در همین وبسایت، و یا فروشگاه اینترنتی تاپ سان مراجعه کنید همین طور میتوانید به صورت تلفنی و حضوری نیز خرید کنید.
      3 لوازم جانبی مخصوص سرفیس ها در وب سایت مای سرفیس موجود است؛ میتوانید به بخش محصولات جانبی همین سایت مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید