ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در کشور

389b0ba9c0eed26a4c50cf840b202cfe_XL

شرکت امتداد پارسه، عرضه کننده‌ی لپ‌تاپ، تبلت و گجت‌های پوشیدنی که علاوه بر عرضه‌ی محصولات مختلف نسبت به ارائه خدمات پس از فروش از آن‌ها اقدام می‌کند دانش لازم برای تعمیر و ارائه سرویس به تبلت‌های سرفیس پرو ۳ را بدست آورده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سرویس مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.از آنجایی که تبلت‌هایی همچون سرفیس، بسیار سبک و باریک هستند، قطعات آن‌ها به شکل فشرده‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود تا این محصولات سبک و باریک باشند اما در عوض تعمیر و رفع ایراد آن‌ها مشکل شود.

parseh_04
مهم‌ترین چالش پیش‌رو در تعمیر سرفیس پرو ۳، باز کردن آن است چرا که صفحه نمایش بر روی بدنه چسبانده شده و از آنجایی که این صفحه نمایش بسیار باریک است با کوچک‌ترین فشار بیش از حد، خرد می‌شود. از آنجایی که پنل لمسی و صفحه نمایش با یکدیگر یکپارچه شده‌اند اگر در هنگام باز شدن فشار یا حرارت بیش از حد وارد شود ممکن است به صفحه نمایش آسیبی وارد نشود اما پنل لمسی از کار بیافتد. به همین دلیل باز کردن تبلت سرفیس، مهارت، دقت و تجربه‌ی خاص خود را طلب می‌کند. امتداد پارسه‌ی برای نشان دادن دانش فنی خود برای باز کردن تبلت سرفیس از زومیت دعوت کرد تا به مرکز خدمات این شرکت دیدن کند. تکنسین‌های این شرکت تبلت را قدم به قدم ابتدا از صفحه نمایش و سپس بخش‌های دیگر باز کردند و سپس مجدد سرهم کردند.

parseh_05
در سرفیس پرو ۳ از پردازنده‌ی هسول استفاده شده است که نیاز به فن برای خنک کردن دارد. در سرفیس پرو با وجود باریک بودن تبلت از یک سیستم‌خنک کننده‌ی بسیار ظریف استفاده شده است. این فن به عنوان اختراع جدید شرکت اینتل و مایکروسافت برای نخستین بار در کالایی استفاده شده است. سرفیس پرو به حافظه‌ی رم ساخت سامسونگ و SSD ساخت هاینیکس مجهز شده است. باتری LI-ION دستگاه به چهار قسمت تقسیم شده است که از طریق یک برد به یکدیگر متصل شده است. مایکروسافت با این اقدام خود نه تنها موفق شده است تا باتری پر ظرفیت‌تری را در این دستگاه جای دهد بلکه، دمای ایجاد شده از آن را نیز در کل سیستم پخش کرده است. از دیگر موارد قابل توجه وجود دو کنترلر جداگانه برای لمس با دست و لمس با قلم برای صفحه نمایش است. برد نیز توسط فاکس‌کان تولید شده است.
امتداد پارسه که از مدت‌ها قبل عرضه‌ی تبلت‌های سرفیس به بازار کشور را آغاز کرده و سرویس و خدمات پس از فروش آن را برعهده گرفته، اخیرا دانش فنی تعمیر این محصولات را بدست آورده و موفق شده است این محصول را باز کرده و نسبت به تعویض یا تعمیر بخش‌های مختلف آن اقدام کند.
امتداد پارسه کلیه خدمات سخت افزاری سرفیس از جمله تعویض صفحه نمایش، حافظه‌، دوربین اسپیکر و دیگر مواردی که نیازمند باز کردن دستگاه باشند را در ایران ارایه می‌دهد.

parseh_02

parseh_06

parseh_07

parseh_01

72 comments

  1. m   •  

    سلام خسته نباشید من قصد خرید تبلت سرفیس ۴رو دارم میخواسم بدونم قطعات این تبلت تو ایران گیر میاد من تو ی سری از سایتا خوندم سرفیس غیر قابل تعمیر است

    • امتداد پارسه   •     Author

      دوست عزیز،
      تبلت های سری سرفیس شرکت مایکروسافت بسته به نوع مشکل در ایران قابل تعمیر هستند.البته امکان تعمیر بعضی از مشکلات خاص در ایران وجود ندارد و باید به شرکت سازنده ارجاع داده شود.

      • m   •  

        ممنون بابت پاسخگوییتون
        مدل سرفیس پرو سه ۱۲۸گیگ پردازنده i3تو لیست قیمت ها نبود قیمتشم فک میکنم تو سایت ۲٫۷۱۵بود
        اگه موجود شد ممنون میشم به من اطلاع بدید

      • امتداد پارسه   •     Author

        دوست عزیز
        دستگاه مورد نظر شما به دلیل اینکه موجود نیست، در لیست قیمت درج نشده. در صورت موجود شدن این محصول، حتما در وبسایت اطلاع رسانی میشود.

  2. سعید   •  

    سلام من یک سرفیس پرو ۲ دارم . آپگراد کردم به ویندوز ۱۰- اخیرا بخاطر کانکت نشدن درست سوکت شارژ متاسفانه ویندوز آن بالا نمیاد و صفحه TPM باز میشه .بعد از آن سعی کردم با ساخت فلش USB بوت ایبل و… مشکل را حل کنم که موفق نشدم . ضمنا یک فایل ریکاوری از ویندوز ۸٫۱ در لبتاپم داشتم . از طریق فلش روی تبلت اجرا کردم که .صفحه آبی و dmc و… اجرا میشه اما گزینه های مورد نظرم (ریفریش یا ریست یا ریکاوری ) عمل نمیکنه . ضمنا درایو هارد را (C) نمیشناسه و بجای آن درایو X میشناسه . سؤالات : ۱- راهی هست اگه مشکل ساده است با راهنمایی خودم بتونم مشکل را حل کنم .؟ ۲- اگه جواب منفی است . چگونه میتونم دستگاه را ارسال کنم خدمتتان (اصفهان زدگی میکنم) تا زحمتش را بکشید. ؟

    • امتداد پارسه   •     Author

      دوست عزیز
      مشکل شما احتمالا با فرمت کردن حافظه اس اس دی و نصب دوباره سیستم عامل حل شود.
      برای این کار وارد تنظیمات فرم ور شوید و سپس از طریق کدهای دستور متنی حافطه اس اس دی را پاک کنید.
      برای اطلاعات بیشتر با بخش فنی تماس حاصل نمایید

  3. ايمان زاده   •  

    سلام ، قيمت lcd تبلت suface pro 3 چنده؟

    • امتداد پارسه   •     Author

      برای دریافت قیمت قطعات و تعمیر دستگاه لطفا با بخش قنی تماس بگیرید

  4. احسان   •  

    سلاموخسته نباشین
    من surface pro 4 دارم، پورت mini display port شکسته.
    ایا قابل تعمیر هست؟
    دستگاه باید کامل باز بشه؟

    • امتداد پارسه   •     Author

      دوست عزیز نوع تعمیر دستگاه شما بستگی به نوع شکستگی پورت دارد و دستگاه شما را باید توسط همکاران بخش فنی بازدید شود.

  5. Amirsam   •  

    با سلام.
    بنده يك سرفيس ٤ خريدم و چند ساعت پس از خريد مشكل پرش تصوير داره.سيستم رو آپديت نمودم اما مشكل حل نشد.تو سايتها هم چيزي پيدا نكردم.ايا اين مشكل قابل حل نيست!؟

  6. بابک   •  

    با سلامو خسته نباید
    من سوالی داشتم من قصد خرید سورفیس پرو ۴ دارم می خواستم بدونم باتری این تبلت در ایران قابل تعویض می باشد و اصولا باکارکرد معملولی عمر باتری این تبلت چقدر است باتشکر

    • امتداد پارسه   •     Author

      دوست عزیز میزان طول عمر کار کرد باتری سرفیس پرو ۴ به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل کانفیگ دستگاه، میزان روشنایی نور صفحه نمایش و کاری که در لحظه دستگاه انجام میدهد میشود. اما به طور متوسط با سرفیس پرو ۴ با پردازنده Core i5 و نور پس زمینه پایین، بین ۳ تا ۵ ساعت میتواند کارهای معمولی را انجام دهد.
      همچنین عملیات تعویض باتری در ایران، به شرط وجود قطعه آن، قابل انجام است. اما قطعه باتری سرفیس معمولا کم یاب و انجام آن هزینه زیادی دارد

  7. حمید رضا بخشی   •  

    سلام من سورفیس ۴ پرو دارم نوک قلم آن به زمین خورده وشکسته است میخواهم بدانم امکان تعمیر دارد یا باید قلم جدید بخرم . در ضمن هزینه در هر دوحالت چه میزان است ؟ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید

    • امتداد پارسه   •     Author

      دوست عزیز نوک قلم سرفیس پرو ۴ قابل تعویض است اما در حال حاضر امتداد پارسه پک قلم آن را جدا گانه ندارد.
      در حال حاضر قلم سرفیس پرو ۴، به همراه پک قلم در سایز های مختلف در یک پک موجود است و قیمت آن ۳۵۰ هزار تومان است

  8. شهرام   •  

    سلام من یک سرفیس پرو ۳ دارم که در حال ریکاوری برق رفت و الان دیگر بالا نمی آید و اعلام می کند که باید فلش شود لطفاً مرا راهنمایی نمایید تا چه کار بایستی انجام دهم
    متشکرم

    • امتداد پارسه   •     Author

      شما باید فایل ایمیج ویندوز مخصوص دستگاه را از سایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید و از طریق آن یک فلش بوت ایبل بسازید. پس از ساخت فلش بوت ایبل سرفیس را روی آن بوت کرده و ویندوز را نصب کنید.
      لازم به ذکر است این خدمات در امتداد پارسه انجام میشود. اگر دستگاهتان دارای گارانتی میباشد؛ این خدمات بدون هزینه برای شما انجام خواهد شد

  9. محمد   •  

    با سلام و خسته نباشید
    من حدود سه ماه پیش یک دستگاه سرفیس پرو ۴ خریداری کردم. دو سه روز پیش متاسفانه پورت یو اس بی اون از کار افتاده و هیچ عکس العملی در مقابل وصل کردن وسایل یو اس بی حتی کول پد نشون نمیده .لطفا بفرمایید که ایا قابل تعمییر هست ؟ واینکه چقدر زمان و هزینه میبره؟
    باتشکر

    • امتداد پارسه   •     Author

      دوست عزیز، ایراد دستگاه شما یا از کانکتور پورت سخت افزاری یو اس بی است و یا مشکل از داخل مادر بورد است که بر اثر نوسانات الکتریکی و یا اتصال کوتاه اتفاق میافتد. تعمیر دستگاه شما باید در بخش خدمات پس از فروش مایکروسافت در خود امریکا یا کشور هایی که مایکروسافت به طور مستقیم خدمات میدهد انجام شود

  10. مهدی   •  

    با عرض سلام. من سرفیس ۴ رو چند ماه پیش خریدم الان چند مدتی کلا از کار افتاده و error critical میده چند باریم ریکاوری کردم ریست کردم بازم error میده وهنگ میکنه.برا تعمیرش چه جوری باید باهاتون تماس بگیرم. من اصفهانی هستم

    • امتداد پارسه   •     Author

      در روزها و ساعات کاری با همکاران ما تماس بگیرید.

  11. پویان   •  

    با عرض سلام
    من دارای یک دستگاه سرفیس پرو ۳ هستم که مدتیه از طریق وای فای نمیتونم به اینترنت وصل شم البته قبلا هم این مشکل رو داشتم که با پاک کردن Marvel Avastar و نصب مجددش مشکلم حل شد ولی الان که دوباره این مشکلو پیدا کردم با این کار برطرف نشد ممکنه راهنماییم کنید؟

    • faraji   •  

      عوامل مختلفی میتواند در کار نکردن کارت شبکه بی سیم دخیل باشند که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
      ۱٫ غیر فعال شدن سخت افزار WIFI و بلوتوث در بخش فریم ویر دستگاه
      ۲٫مشکل در درایور نصب شده روی ویندوز که راه حل آن نصب دوباره درایور کارت شبکه بی سیم است و در بعضی موارد حاد نیاز به نصب و راه اندازی دوباره ویندوز نیز دارد.
      ۳٫ خراب شدن سخت افزاری کارت شبکه بی سیم که بدترین حالت ممکن است
      البته این تمامی موارد نیست و ممکن است مشکل از جای دیگر باشد

  12. شيوا   •  

    با عرض سلام
    من يك دستگاه سرفيس پرو ٤ دارم كه ال سى دى دستگاه شكسته شده ميخواستم بدونم هزينه تعمير چقدر است؟
    باتشكر

    • faraji   •  

      بین یک میلیون و هفتصد و پنجاه تا دو میلیون تومان. برای اعلام هزینه دقیق دستگاه باید بررسی شود. لطفا با بخش پشتیبانی فنی تماس بگیرید

  13. حسینی   •  

    سلام
    من surface pro با هارد ۶۴دارم
    امکان افزایش هارد به ۱۲۸ یا ۲۵۶ وجود دارد؟
    در صورت امکان حدود هزینه آن چقدر است؟

    • faraji   •  

      امکان آن وجود دارد اما به دلیل قیمت بسیار بالای آن این کار به صرفه نیست و توصیه نمیشود. برای اطلاع از قیمت ها در ساعات کاری با همکاران بخش پشتیبانی فنی تماس بگیرید

  14. fa   •  

    سلام من سه روز پیش سرفیس پرو ۴ خریدم ولی امروز یکدفعه دیدم قلمش کار نمیکنه بدون هیچ دلیلی. بنظرتون مشکل از کجاست؟

    • faraji   •  

      دلایل مختلفی وجود دارد.
      اگر ضربه فیزیکی و خرابی آن را در نظر نگیریم، ممکن است ضعیف بودن باتری، جفت نشدن صحیح قلم با سرفیس از طریق بلوتوث و کالیبره نبودن را به عنوان اشکال های مورد بررسی در نظر گرفت

  15. دریا   •  

    سلام من سرفیس ۳ دارم متاسفانه صفحه نمایش شکسته و تاچ از کار افتاده آیا قابل تعمیر هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟

    • faraji   •  

      قابل تعمیر هست اما در حال حاضر قطعه آن موجود نیست

  16. pejman   •  

    سلام تبلت من سورفیس پرو۲ هست تااین لحظه سومین شارژر رو هم خریدم ولی بعلت کار زیاد و احتمالا جرقه زدن در هنگام نصب شارژر کنتاکتهای ان خورده میشوند و در حالیکه اداپتور شارژر سالم است شارژرها بلا استفاده میشوند. ایا کابل شارژر کنتاکت بصورت جداگانه فروخته میشود؟ یا کنتکتهای شارژر قابل تعمیر هستند؟ و در اخر میتوان ورودی شارژر تبلت را به usb یا ورودی پرو۳ تغییر داد تا از شارژر های آنها استفاده کرد؟

    • faraji   •  

      دوست عزیز شرکت امتداد پارسه مدتی است که خدمات سرفیس پرو ۲ را ارائه نمیدهد و تمرکز اصلی این شرکت برروی دستگاه های جدیدتر مایکروسافت است.
      اما در مورد شارزر چند نکته را رعایت کنید: حتما از شارژر های اصلی موجود در بازار استفاده کنید و به هیچ وجه شارزر متفرقه برای سرفیس تهیه نکنید؛ اگر دو شاخه شارژر نیاز به تبدیل داشت حتما از تبدیل های پریز با کیفیت استفاده کنید، اگر احتمال نوسان در شبکه برق میدهید، حتما از محافظ استفاده کنید.
      لازم به ذکر است که شارژر های اورجینال سرفیس باید قابلیت متصل بودن طولانی مدت به برق و دستگاه را داشته باشند و معمولا برایشان مشکلی پیش نمیاید.
      در مورد سوال شما در مورد تغییر پورت شارژ سرفیس پرو ۲ به پرو ۳ یا Usb و Micro USB باید گفت که این کار امکان پذیر نیست.

  17. مبینا   •  

    با سلام
    ببخشید یه سوال داشتم من هنگام استفاده از سرفیس ۴ قلمش رو خاموش کردم اما بعد روشن کردنش نمیتونم اونو به سرفیس معرفی کنم حالا چی کار کنم؟

    • faraji   •  

      به بخش تنظیمات بلوتوث ویندوز ۱۰ برید قلم را پیدا کند و آن را Remove کنید. سپس دوباره با فشار دادن و نگه داشتن دکمه قلم، دوباره قلم را با سرفیس از طریق بلوتوث جفت کنید.

  18. fa   •  

    سلام من سرفیس پرو ۴دارم ولی الان دوباری میشه که مثل همیشه روشن نمیشه یعنی باید دکمه پاور رو یکم نگه دارم یا شارژرشو وصل کنم تا روشن شه چند بارم لمسش کار نمیکرد و فقط با قلم کار میکرد و بعد ریستارت درست میشد، بنظرتون مشکلش چیه؟ ممنون

    • faraji   •  

      دلایل مختلفی دارد. اما عمده دلیل این اتفاق این است که سزفیس به طور کامل خاموش نشده و شما قصد روشن کردن ان را دارید و به همین دلیل سرفیس با چند بار فشار دادن دکمه پاور روشن میشود. علت اصلی این که سرفیس به طور کامل خاموش نمیشود نصب آپدیتها در Background هست.
      اما احتمال خیلی کمی هم داده میشود که دستگاه از لحاظ سیستم عامل دچار مشکل شده باشد. و شاید دکمه پاور دستگاه دچار مشکل شده باشد.

  19. Shahab   •  

    سلام خسته نباشید.ببخشید من یک سرفیس پرو ۳ دارم مند وقت پیش وقتی ویندوز ۱۰ رو اپگرید کردم ویندوز دچار مشکل شد طوری که بجز مرور گر آج وکنترل پلن هیچ چیزی کار نمیکنه هر کاری کردم ریست یا ریکاوری …..نشد در ضمن دستگاه رو از کانادا آوردن برام .میشه راهنماییم کنید

    • faraji   •  

      سیستم عامل عامل دستگاه شما باید تعویض شود. شما میتوانید خود این کار را انجام دهید و یا به بخش خدمات امتداد پارسه مراجعه کنید

  20. Mohammad   •  

    با سلام
    دستگاه سرفیس پرو ۴ دارم که چند وقتی است قسمت پایینی صفحه نمایش پرش تصویر گرفته یعنی در حدود یک میلی پیکسل ها بالا و پایین می شند و قسمت فوقانی صفحه نمایش سالم می باشد.
    آیا قابل تعمیر هست؟و حدودا چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟

    با تشکر

    • faraji   •  

      دوست عزیز دستگاه شما باید به صورت حضوری چک شود

  21. مهدی   •  

    سلام
    من یه سرفیس پرو ۲ دارم. صفحه ال سی دی اون شکسته. دارم یه ال سی دی از علی اکسپرس سفارش میدم که تا چند وقت دیگه میرسه. شما میتونید کار تعویضش رو برام انجام بدید؟ چند تا سوال هم در سفارش ال سی دی داشتم. ایمیل تیم فنی رو میشه لطف کنید؟

    • faraji   •  

      متاسفانه امتداد پارسه خدمات سرفیس پرو ۲ را انجام نمیدهد

  22. siroos   •  

    سلام وقتتون بخیر. من سرفیس پرو ۴ سری A دارم.. قمش یکبار از دستم افتاد و حالا خوب عمل نمیکنه قطع و وصلی داره. میشه تعمیرش کرد یا باید تعویض کنم؟

    • faraji   •  

      دستگاه شما باید بررسی شود. با بخش خدمات تماس بگیرید

  23. AMIN   •  

    سلام
    بنده از وقتی پرو ۲ گرفتم پورت فلش مموریش فقط وسترن دیجیتال رو میشناسه و فلش مموری های دیگه رو نمیشناسه و ایفونم رو هم تشخیص نمی ده و باز نمی کنه میشه لطفن راهنماییم کنین با نهایت سپاس
    WIN10 هم اپدیت هست و راههای مختلفی رو هم امتحان کرده ام ولی فقط با وسترن کار می کنه تو بقیه هیچ عکس العملی نشون نمیده

  24. محمد   •  

    با سلام.
    من یه سرفیس پرو ۴ دارم. ویندوزش بالا نمیاد و به صفحه آبی رنگ bitlocker recovery میره. میگه باید از recovery tool استفاده کنید. ولی من ریکاوری ویندوز ندارم. میخواستم یه ویندوز جدید نصب کنم، ویندوز رو روی فلش بوت کردم ولی وقتی وصل میکنم به سرفیس و اولویت بوت رو هم میذارم روی usb storage، نصب ویندوز شروع نمیشه و دوباره همون صفحه آبی میاد. خواستم بپرسم شما میتونید مشکلش رو حل کنید.

    • faraji   •  

      خدمات دستگاه شما در امتداد پارسه انجام میشود. لطفا برای راهنمایی بیشتر با بخش خدمات تماس بگیرید

  25. شروین   •  

    با سلام
    به علت استفاده از Connector غیر استاندارد، خروجی Minidisplay پروی ۴ من آسیب دیده است. می خواستم سوال کنم قابلیت تعمیر دارد یا خیر؟
    با تشکر

  26. بقایی   •  

    سلام
    نوک قلم سورفیس ۴ کار نمیکنه ولی قسمت پاک کن کار میکنه
    مشکلش چیه؟

  27. روژینا یونسی   •  

    سلام . من سرفیس پرو ۴ خودم رو حدود سه ماه پیش گرفتم و الان بدون اینکه ضربه یا فشار خاصی بهش وارد شده باشه روی صفحه نمایش در سه نقطه کنار هم هاله نور ایجاد شده . و میدونمم این مشکل شامل گارانتی نمیشه . آیا امکان تعمیرش وجود داره ؟

    • faraji   •  

      دستگاه شما باید بررسی شود. لطفا دستگاه خود را به بخش گارانتی نشان دهید .در صورتی که صفحه نمایش تا چند روز اول خرید مشکلی نداشته باشد به منزله سالم فروخته شدن دستگاه است. همچنین تغییر رنگ و سوختگی پیکسل در صفحه نمایش میتواند با حرارت بالا نیز ایجاد شود.

  28. مهدي   •  

    سلام
    ويندوز ۸ سرفيس ۳ دچار اشكال شده و رفته تو مد Repair ميخوام به ۱۰ ارتقا بدم ؛‌راه حل ارتقا و يا Repair چيه ،‌ لطفا راهنمايي فرمائيد.

    • faraji   •  

      آپدیت ویندوز ۸٫۱ به ۱۰ از تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۶ دیگر از راه پیشفرض انجام نمیشود. چرا که مایکروسافت مهلت یک ساله برای آن در نظر گرفته بود.
      شما میتوانید از طریق دانلود ویندوز ۱۰ مخصوص سرفیس از وبسایت رسمی مایکروسافت و ساخت فلش قابل بوت، ویندوز ۱۰ را برروی دستگاهتان نصب کنید.
      همچنین این خدمات در بخش فنی امتداد پارسه انجام میشود و میتوانید دستگاهتان را برای نصب به بخش فنی ارائه دهید

  29. matinhabi   •  

    با سلام من سرفیس ۳ نسخه ی معمولی ( نه پرو) دارم و صفحه اش شکسته است و تاچش نیز کار نمیکند . میخواستم بدانم آیا شما قطعه مربوطه را دارید ؟ امکان تعمیر آن را دارید ؟ و حدود قیمت این کار (چه در ایران و چه در خارج) چقدر است ؟ با تشکر

    • faraji   •  

      حدود یک میلیون سیصد و پنجاه هزار تومان هزینه تعویض تاچ و ال سی دی سرفیس ۳ هست

  30. hamed   •  

    با سلام
    مدتی است وای فای سرفیس پرو۳ من مشکل پیدا کرده و نمیتونم به اینترنت وصل بشم. هر کاری که ممکن بود از جمله ریکاوری و حتی ریستور به ویندوز ۸ و سپس ویندوز ۱۰ انجام دادم اما متاسفانه مشکل حل نشد و در حال حاضر از یک یواس بی وای فای اکسترنال استفاده میکنم. ممکنه مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشه؟

    • faraji   •  

      در صورتی که با ریکاوری دستگاه شما درست نشده باشد، امکان اینکه مشکل دستگاه شما سخت افزاری باشد زیاد است و تعمیر سخت افزاری وای فای سرفیس پرو ۳ در حال حاضر در امتداد پارسه انجام نمیشود

  31. akbar   •  

    سلام آيا براي اتصال از طريق بلوتوس سرفیس پرو۴ با مثلا lcd وجود دارد و چه قطعه اي نياز است؟

    • faraji   •  

      اتصال سرفیس پرو ۴ به نمایشگر دیگر از طریق پورت Minidisplay امکان پذیر است. برای اتصال به نمایشگر ها، بسته به نمایشگر باید تبدیل پورت VGA و یا HDMI را تهیه کنید. همچنین در صورت اتصال داک مخصوص سرفیس پرو ۴ میتوانید تا دو نمایشگر را به طور همزمان به سرفیس متصل کنید

  32. عابدی   •  

    با سلام
    بنده سورفیس ۴ دارم و دو مشکل دارم ۱- گاهی تبلت هنگ می کند گویی صفحه نمایش تبدیل به عکس شده و امکان اجرای نرم افزار و یا انتخاب فایل ها میسر نمی شود و با دوبار زدن دگمه پاور مشکل حل می شود. ۲ -در نرم افزار وان نوت گاها در زمان نوشتن متن یا پاک کردن سطر هایی از متن نوشته شده، سطرهای بالایی جابجا می شود.
    در نهایت خواهشمند است در در خصوص اینکه برای این تبلت بوک کاور (کاور کتابی، نه کیف) وجود دارد یا خیر و قیمت آن اینجانب را راهنمایی نمایدد

    • faraji   •  

      در مورد هنگ کردن، دستگاه باید بررسی شود چرا که عوامل مختلفی باعث هنگ کردن یک دستگاه ویندوزی میشود.
      همچنین برای تهیه کیف و کاور سرفیس با بخش فروش تماس بگیرید.

  33. هانی   •  

    سلام
    من سرفیس بوک دارم و جدیدا به دو تا مشکل برخوردم
    ۱٫ کارکردن بیش از حد و بی مورد فن دستگاه حتی موقع استفاده از PDF
    ۲٫ زرد شدن پایین صفحه بعد از داغ شدن دستگاه که بعد از خنک شدن دوباره درست میشه
    میخواستم ببینم مشکل نرم افزاریه و طبیعیه یا مشکلی وجود داره و باید دستگاه رو تعمیر کرد؟

    • faraji   •  

      دستگاه شما باید از نظر ریشه نرم افزاری یا سخت افزاری مشکل مورد بررسی قرار گیرد. دستگاه خود را به بخش خدمات شرکتی که آن را گارانتی کرده نشان دهید. ممکن است زرد شدن صفحه نمایش که بر اثر گرمای بیش از اندازه هست در طول زمان دائمی شود.

  34. فاطمه   •  

    سلام. من سرفیس پر چهار دارم. چند روز قبل از دست افتاده و قاب بالا کنار دکمه پاور شکسته. امکان تعویضش هست؟ اگر بله کجا باید ببرم؟ ممنون

    • faraji   •  

      باید دستگاه بررسی شود با بخش تعمیرات تماس بگیرید

  35. محمدی   •  

    با سلام
    من یک دستگاه پرو ۴ دارم و وقتی که چندتا برنامه رو با هم باز میکنم صدای فن اون نسبتا زیاد میشه
    صدای فن که خیلی هم کم نیست در این مدل طبیعی هست یا اینکه نباید صدایی از اون بیرون بیاد؟
    چند روز پیش هم قلم کار نمیکرد که برای مرتفع شدن مشکلش شات داون کردم ولی روشن نمیشد تا اینکه به شارج زدم و بالا آمد مشکل از کجاست؟ سخت افزار مشکلی دارد؟
    ممنونم

    • faraji   •  

      دستگاه شما باید بررسی شود. لطفا با بخش فنی امتداد پارسه تماس بگیرید

  36. Ailreza   •  

    سلام
    قلم سورفیس پرو ۴ (مدل تک کلیده) من LED آن به رنگ قرمز چشمک زن شده (باتری ضعیف است ) و نوک قلم کار میکنه ولی قسمت پاک کن کار نمیکنه .
    من باتری را تعویض کردم باز هم نوک قلم کار میکند و پاک کن کارنمیکند و با نگه داشتن کلید بالا بلوتوث آن روشن نمیشه (LED روشن نمیشه) که در دستکاه نمایش داده بشه برای جفت کردن.
    میخواستم بدونم مشکل ام رو باید چطوری رفع کنم
    ممنون

    • faraji   •  

      سعی کنید از باتری های خوب و آلکالاین استفاده کنید. باتری قلم را یک بار دیگر تعویض کنید اما این بار با یک باتری آلکالاین نو. اگر مشکل حل نشد، باید قلم بررسی شود.

  37. mohseni   •  

    با سلام
    من سرفیس پرو ۴ دارم و یه قلم جدید براش گرفتم موقع خرید قلم رو شناخت دستگاه و کار کرد الان دو روز دارم با قلم کار می کنم مشکلی نداره منتها الان کار نمی کنه!! یعنی سرفیس قلم می شناسه میتونم باهاش اسکرین شات بگیرم ولی قلم روی تبلت کار نمیکنه نمی تونم چیزی بنویسم نوکشم سالمه !! عملا نمیتونم رو تبلت باهاش کار کنم چی کار کنم؟

    • faraji   •  

      مشکل دستگاه شما به احتمال زیاد نرم افزاری است و دلایل مختلفی ممکن است داشته باشد. معمولا آپدیت ناقص ویندوز و مشکل باتری قلم از دلایل رایج این اینگونه اشکالات است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− سه = 4